Wie heeft CSI gezien maandag?

Was maandag op een voorlichtingsavond van de basisschool en manlief sjouwde hier rond met een verdrietige Tessa. Dus we hebben CSI gemist, maar uit de laatste paar minuten maakte de papa van Tessa op dat er Warrick vermoord zou zijn??? Door een of andere hoge piet?



Wie heeft het gezien en praat ons bij? :mrgreen:

uhh dat warrick in de penarie zit is duidelijk… maar hoe en wat dat is niet duidelijk, to be continued…



volgende week dus ff kijken

Warick is inderdaad in zijn auto neergeschoten :frowning:

Je hebt echt een spannende en goede aflevering gemist hoor :wink:



Wist dat het zou gebeuren maar toch niet leuk om te zien… blijft niets over van de orginele cast zo :frowning:



Ik weet echter al hoe het verder gaat, maar houd me mond dicht :stuck_out_tongue:



Volgens mij duurd het nu 5mnd voordat je eindelijk gaat weten hoe het afloopt.

Als ik het goed heb was dit namelijk de laatste aflevering van seizoen 8 en in Amerkia zijn ze net begonnen met seizoel 9. En Nederland mag niet minder dan 6 mnd op die uitzendingen in lopen…

ow gatver duurt het echt nog zo lang :cry:

krijgen we weer herhalingen dan? :think:



maar idd hij is in zijn nek geschoten door een hoge piet van CSI

was dit de laatste aflevering van het seizoen dan? Dus nu moet ik weer ellenlang wachten voordat er nieuwe afleveringen komen :evil: . Zullen ze wel weer oude afleveringen gaan draaien op weer een andere dag en een ander tijdstip.

Sara is ook al zomaar afgeserveerd, ook al zo stom.

Zouden ze dan ruzie hebben gehad met die acteurs ofzo? Of wilden die plotsklaps ervan door?

nee hoor absoluut geen ruzie geweest op de set alleen na 10 jaar willen de actuurs ook wel weer eens wat anders (kan ik me bij inkomen).



RTL 4 begint a.s maandag met het uitzenden van inderdaad herhalingen.

20:30 CSI, 21:30 Bones (wel nieuwe afl) en dan om 22:30 weer CSI

De serie die ze gaan herhalen is al eens herhaalt geweest :?



En ja we moeten inderdaad minimaal 5 mnd wachten op de nieuwe serie.

Nieuwe serie schijnt heel erg goed en spannend te worden :smiley:

En zo als bekend zal er wederom weer iemand de set verlaten…



(handig zo’n vriendin in Amerika :wink: )

ik had het idee dat het nieuwe seizoen nog maar net begonnen was… volgens mij zaten we al een half jaar herhalingen tekijken, nu een maandje nieuwe afleveringen en dan weer herhalingen.

Ze zouden er in de gids bij moeten zetten welk seizoen het is. Dan heb je ten minste een idee van waar je ergens in het verhaal zit.



Idiote programmering ook, CSI, bones en weer CSI :wall: . En al dat geschuif met zenders en tijden en dagen en seizoenen… alsof ze proberen ons af te schudden :mrgreen: . Lukt ook wel trouwens, die dubbele zaterdagsaflevering die gingen we al snel overslaan 8) .

ja die kijk ook niet, kan die inmiddels wel dromen.

Inmiddels hebben we alles volledige seizoenen van CSI op de dvd hier in de kast staan, dus als ik behoefte heb om oude afleveringen te zien dan pak ik die wel…

Vind ook raar hoor dat het niet beter wordt weer gegeven wanneer iets nieuw is en wanneer de laatse aflevering is.

Nu hopen dat seizoen 8 snel op DVD uitkomt…

Inmiddels zijn er 13 afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden dus kan klopen dat we er in NL al door heen zijn…

hee dragon waar woon je? dan kom ik je dvd’tjes lenen :mrgreen: .

haha ergens in Noord Holland :wink: Mochtje ook in NH wonen PB me dan maar even, wie weet woon je in de buurt en kun je ze zo lenen hoor.

Het seizoen 1 tot 7 op DVD :slight_smile:

hi hi, nee voor de prijs van de benzine kan ik ze kopen :mrgreen: .

Wist je trouwens dat er een dvd-ruilsite bestaat? Omdat je zei dat je ze nie tmeer kijkt… :wink:

haha dan zou ik ze ook kopen ja :mrgreen:

Ik koop ze vaak bij de V&D die hebben namelijk regelmatig de actie 2 halen 1 betalen :wink:



Ik kijk ze nog wel eens hoor, maar dat ik meestal als ik ziek ben of gewoon echt niets te doen heb.

Van die ruil site wist ik trouwens niet :slight_smile:

@dragon wrote:

ja die kijk ook niet, kan die inmiddels wel dromen.

Inmiddels hebben we alles volledige seizoenen van CSI op de dvd hier in de kast staan, dus als ik behoefte heb om oude afleveringen te zien dan pak ik die wel…

Vind ook raar hoor dat het niet beter wordt weer gegeven wanneer iets nieuw is en wanneer de laatse aflevering is.

Nu hopen dat seizoen 8 snel op DVD uitkomt…

Inmiddels zijn er 13 afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden dus kan klopen dat we er in NL al door heen zijn…




Seizoen 8 de eerste delen komt begin november uit…



Wij hebben namelijk ook alles in de kast van csi boeken en spellen.



En ja warrick legt helaas het loodje…

De acteur was in het echte leven ontslagen ivm drugmisbruik…

Wij kijken de Amerikaanse CSI. Gisteren de tweede aflevering gezien van het nieuwe seizoen. Ik weet het dus allemaal al!

zijn die spelletjes leuk eigenlijk?

voor kinderen of voor papa’s & mama’s?

ik vindt de spellen wel erg leuk… voor kinderen :think:

Ligt er denk ik een beetje aan hoe oud ze zijn…

Spellen zijn namelijk behoorlijke doordenkers en ik denk dat ze voor kinderen aan de moeilijke kant zijn.

(dan heb ik het over de computer spellen he!)



board spel hebben wij niet dus dat weet ik niet.



Boeken hebben wij inderdaad ook allemaal, vindt ze ook erg leuk.

Al is de ene soms beter dan de andere :wink:

o ik zat meer aan het bordspel te denken, of dat leuk zou zijn voor onszelf. We hebben bijna geen spelletjes, alleen triviant en monopoly.



Eens kijken of ik erachter kan komen.



Computerspelletjes voor de kidslijkt me geen goed idee. Tessa moest eerst maar eens leren praten :mrgreen: .

wij hebben het bordspel… voor volwassenen en grote kinderen is het zeker wel leuk… :smiley:

o mooi! ik las wel dat het maar 8 verhalen heeft, betekent dat dat je het maar 8 keer kunt spelen?

Ja dat klopt dat is het nadeel van het spel… Het werkt niet zoals monopoly oid…



kijk hier maar even hier lees je de regels, voordelen, nadelen… en leeftijdscategorien…



http://64.233.183.104/search?q=cache:Xv7kUpab7FYJ:www.anderspel.nl/csi.html+csi+bordspel&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl