Wie had een negatieve test en was toch zwanger

Hallo allemaal,

Ben 5 dagen overtijd teste 2 dagen geleden negatief.

Voel verder ook niets byzonders wat op zwangerschap zou wijzen.

Maar toch :twisted: :twisted: ook niet in zicht.

Wie is ooit na negatieve test toch zwanger gebleken.

Ben zo benieuwd :think:

Groetjes Beele.

Ruim 4 jaar geleden, toen ik 1 week over tijd was en de eerste test deed, was die negatief. 2 weken later, toen ik positief teste, bleek ik 5 weken zwanger te zijn :dance:

Maar, mijn vraag dus, hoe gaat het nu met je?

ik…

Ik testte negatief op negatief maar was overtijd en voelde me zwanger… uiteindelijk bij de vlos een echo gekregen, die zag wel een zwangerschap maar dacht dat het niets zou worden gezien het nega testen en de eerste dag laatste menstruatie, ik kreeg zelfs papieren mee voor een curretage… maar ik bleef erbij dat ik zwanger was en had zoiets van… ja daaaag, doe eerst maar weer es een echo als ik om en nabij de 10 weken zwanger zou moeten zijn…

Bleek ik bij die echo 8 weken zwanger, hartje klopte, alles klopte en zag er goed uit, heb gewoon een extra lange cyclus gehad en dus een veel latere eisprong en nu… nu moet ik over pakweg 9 weken gaan bevallen :smiley:

Ik heb heel erg het gevoel dat ik zwanger ben, maar ook mijn testen zijn tot nu toe negatief geweest.

Ik heb een tijd lang boven de 37 gr temp gehad, op een zaterdagmorgen (9 dagen nadat ik mijn ei voelde en op dat eimoment ook ‘geklust’ heb),verloor ik 2 drupjes roze water, de zondagavond verloor ik wat donkerdere drupjes bloed die vervolgens heviger werden, maandag de hele dag bloed verloren (veel dunner en wateriger dan anders), dinsdagochtend idem maar tegen eind van de middag duidelijk veel minder. De dagen daarop kon ik met een maandverbandje/inlegkruisje doen, terwijl ik anders bijna 7 dagen lang last heb van ongi+slijm enzo, nu dus echt kort en rood water. Maar sinds vrijdag, de dag voor de 2 druppels roze water, had ik heel sterk het gevoel dat ik zwanger was. Niks liet het meer los, ik bleef die gedachten houden. Sinds die tijd heb ook zulke vervelende zeurende pijnen in mijn onderrug, onderbuik, flanken, thv eierstok en ne onder navel steekt het meer, opgeblazen gevoel en opgeblazen buik, hoofdpijn (echt niet te zuinig; steken alleen in voorhoofd trouwens), borrelende buik, tijdens het vrijen had ik het idee dat er iets voorlag wat een stekend gevoel gaf, zooo moe vanaf het begin al, geen energie en vooral ook geen fut, ene keer zweet ik me rot (komt ineens opzetten, en vooral als ik niks doe) en een ander moment heb ik kippenvel,heb sinds een aantal dagen erg droge keel 's avonds en 's nachts (terwijl ik met mijn mond dichtslaap), gisteravond kon ik heel moeilijk in slaap komen omdat de pijn onderin mijn rug flink bezig was en als ik op mijn schaambot drukte, stak het in mijn rug nog veel erger. Bij het verliggen kreeg ik steken in lies en als ik op de andere zij ging liggen had ik het idee dat er iets zat te trekken. En dan het eeuwige gevoel houden dat ik zwanger ben terwijl ik ook wel weet dat het mogelijk niet zo is vanwege die testen die negatief waren. Ik ben de hele dag bezig met leuke dingetjes doen om er vooral niet teveel bij stil te staan, maar dat wordt onmogelijk gemaakt omdat die rug en onderbuik zo zitten te mieren. Owja, het viel mij op dat ik witte bobbeltjes op mijn tepels heb, meer en vooral ook groter dan anders. Ik tel er zeker 18 op de ene en 16 op de andere. ze zijn echt groter. Ook heb ik het idee dat mijn haartjes op mijn been en onder mijn oksel sneller groeien; ik moet het vaker scheren. Tepels heb ik maar 2 dagen gevoelig gehad, maar niet echt pijnlijk. Verder zie ik er ook niks aan. Ben wel snel duizelig ook. Pfff… Stel ik me aan denken jullie? Wat moet ik? Ik kan maar niet geloven dat ik NIET zwanger ben, ik heb het gevoel zo sterk en dat gevoel heb ik nooit zo sterk gehad. Wat denken jullie? Ik weet dat het niet het antwoord is op de vraag van deze topic, maar in ieder geval in zoverre heb ik dus ook negatieve testen tot nu toe gehad.

Owja, was vergeten te melden dat ik altijd een cyclus van 28 dagen heb, kan de klok er op gelijk zetten ook wanneer ik mijn ei voel, altijd precies een week na mijn laatste dag van mijn menstruatie. Ditmaal dus 9 dagen na ei 2 druppels roze water (was alleen bij afvegen) en de avond daarna dus bloedverlies maar zoveel wateriger dan anders, echt compleet anders dan anders en ook zoveel korter dan anders… Ben ook super labiel geweest, kon om niks huilen, sloeg echt nergens op. Zelfs op de dag waar ik dat waterige bloedverlies had stond ik te janken. Ik ben jankend in slaap gevallen midden op de dag, was zo moe en nog ben ik moe. Ik lig om 20.00 uur al in bed, slaap heel erg vast en ben goed in gekke dromen en opspringen uit bed tijdens zo’n droom, maar sinds kort droom ik wel heel bizar. Dat ik beval op de wc voorafgaand door modder verlies, dat ik een positieve test heb en mijn moeder bel en haar zeg dat ik bang ben dat ik droom waarop zij weer zegt dat ik niet droom omdat ik haar bel (echt zooo realistisch; alles in de kamer waar ik belde klopte), vannacht vreemd pokerspel in mijn droom (ik weet niet eens hoe ik moet pokeren laat staan dat ik daar aan denk) en bij elk verlies van een kaart werd er een deel van je lichaam afgebroken! Ja echt, heel eng en heel leguber. Nou dat was het wel. Sorry hoor, maar moest het allemaal even kwijt.

Ja en nu ben ik dus weer wat vergeten, jeetje, sorry hoor :oops:

Ik wilde ook zeggen dat het mij opviel dat ik dit keer géén opgezette en hardere borsten kreeg als dat ik normaal altijd krijg als ik ongesteld moet worden. Toevallig zei ik tegen mijn vriend dat ik van die zachte soepele borsten had, terwijl het anders altijd zo ‘hard’ is.

Ook sinds de dag na mijn ‘vreemde’ bloedverlies, verlies ik melkachtig water. Inlegkruisjes zijn snel vol, heb al 2x melkachtige druppels verloren p het moment dat ik mijn slip uittrok om de douche in te gaan en vanochtend had ik een flinke prop slijmerige toestand in mijn slip (leek op eiwit als je ei heel zacht gekookt is.) Ik schaam me wild voor mijn smerige details, maar ik moet het echt even schrijven op dit forum waar hopelijk mensen zijn die dit lezen en iets herkennen of iets erover kunnen zeggen. Ik hoop dat ik nu alles heb gschreven… Uhh… Nee ik heb nog iets wat mij opviel; als ik in bed lig, voel ik dat het ademhalen moeilijker gaat; overdag geen last van, maar in bed voel ik dat. Ik hyperventileer niet overigens, dat voelt heel anders. Ik heb op zulke momenten ook meer last van een zacht zeurderig gevoel tussen mijn schouderbladen uitstralend naar beneden dan overdag.

Eigenlijk kun je zeggen dat ik vanaf de eisprong ongigevoel heb alleen net een tikkeltje anders, zeker nu de tijd verder is. Zo nu heb k alles opgeschreven denk ik. Nogmaals sorry, ben beetje vergeetachtig lijkt wel. :oops:

Hoi allemaal,

Jammer dat ik pas laat reacties kreeg.

Anders had ik met wat jullie nu doormaken mee kunnen kletsen!

Maar hier zijn de :twisted: :twisted: na 13 dagen van onzekerheid door gebroken.

Wens jullie allemaal toch nog een positieve test in handen!

Groetjes Beele.

Ik herken mezelf wel in jouw verhaal.

Ben inmiddels 6 dagen overtijd, en heb ook een negatieve test gehad.

Helaas weet ik dus niet of ik wel of niet zwanger ben.

Heb een opgezet gevoel, en ben overdag best wel moe (of ik slaap gewoon slecht)

Niet het gevoel dat ik elk moment ongesteld zal worden.

Jammer genoeg heb jij inmiddels al duidelijkheid gekregen.

Ik hoop dat ik dat ook wel snel heb. Is het een positieve test, dan wel de ongesteldheid.

Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Hoi Nathalie,

Ik weet hoe onzeker je je nu voelt!

Had ik dus ook vorige maand! bij mij duurde het 13 dagen.

Maar het kan best zijn dat je wel zwanger bent hoor.

Heb in die tijd ook op ander forum geschreven, en daar waren vrouwen die pas na een week positief teste, zelf een pas na drie weken.

ik wil je geen valse hoop geven maar alles is nog mogelijk.

Ik zit nu weer vlak voor mijn NOD 1-7 hoop dat hij nu op tijd komt maar nog beter dat ik nu een positieve test krijg.

Hou me op de hoogte oke.

Groetjes Beele

Dat is alweer spannend voor jou.

Natuurlijk hoop je op een positieve test.

Mocht het niet zo zijn, dan hoop ik voor je dat je ongesteldheid niet nog eens 2 weken uit blijft.

Hier nog steeds niet ongesteld, en onzeker dat ben ik echt.

Ik ga er steeds meer aan denken, en dat bevorderd het natuurlijk ook niet.

Mocht ik van de week nog niet ongesteld zijn, dan zal ik nog wel een test doen.

Ik hou je op de hoogte :wink:

en inmiddels een week verder…EN???

Na 15 dagen dan eindelijk ongesteld geworden.

Dus op naar een nieuwe ronde!

En Beele, hoe staat het bij jou? Alweer ongesteld? Of heb je beter nieuws?

bij mijn 2 oudste heb ik maanden een negative test gehad gewoon bj de dokter zelf, hij was er van overtuigt dat ik niet zwanger kon zijn vanwege het steeds negetief testen.

Bij me dochter was ik 3 maanden toen ik via echo bevestiging kreeg en bij mijn zoon was ik 4 maanden toen ik eindelijk pos. teste en met echo uitwees dat ik al 4 maanden zwanger was.

Bij mijn jongste teste ik gelukkig enkele dagen nadat ik overtijd was positief :smiley:

Ik ben inmiddels twee weken overtijd en tot nu toe steeds negatief getest. Baal er van, wil gewoon graag zekerheid, of dat nu een posi test is of door ongi te worden.

Ik overweeg naar de huisarts te gaan, want normaal ben ik altijd regelmatig, en wil toch weten waar ik aan toe ben. Moet alleen nog een drempel nodig. Ben ergens een beetje bang dat ik wel zwanger ben en dat hij dat niet ontdekt en dat ik dan een kuur krijg die er voor zorgt dat ik ongi wordt terwijl ik eigenlijk zwanger ben. :think:

Wat zouden jullie doen? nog langer afwachten? Of gewoon langs de ha?

Als het jou een gerust gevoel geeft, dan gewoon langs de ha gaan.

Je kan altijd aangeven dat je geen kuur wilt hebben.

En misschien doet de ha ook nog wel een test om duidelijkheid te geven.

Sterkte!