Hallo allemaal,
De vraag zegt het al…
Je hoort namelijk wel eens dat iemand bloed verliest rond NOD en er dan gezegd wordt ‘misschien is het wel een innestelingsbloeding’. Maar ik vraag me af hoe vaak dat nou voorkomt :think:
Dus, wie had een bloeding rond NOD en bleek daarna zwanger?
Nooit gehad. Ik werd telkens gewoon ongesteld en het mijn menstruatie begint altijd hetzelfde. Overdag wat bruinverlies en dan in de nacht wordt het helderrood bloed.
Zelfs na IVF pogingen verloopt dat ongeveer gelijk.
Ik ben twee keer zwanger geweest en beide keren heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Helemaal niks, ook geen bruin- of rozeverlies. Licht bloedverlies of bruine afscheiding was altijd een voorbode van mijn ongi. Innestelingsbloedingen komen vaker niet dan wel voor.
Ook ik heb geen innestelingsbloeding gehad.
k heb het bij beide we gehad, ik werd dan dacht ik ongi, maar die dag erna was dat weg, en toen gingen er belletjes rinkelen en bleek ik zwanger
Ja hoor, bij beiden een heel duidelijke innestelingsbloeding, twee dagen voor ik ongesteld zou moeten worden. Ook een beetje naar gevoel in mijn onderbuik die dag. Zo’n gevoel dat je denkt ‘kut, wordt toch ongesteld dus’.
ik heb het bij alle drie de zwschappen gehad.
hier ook 2 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden.
was nog nijdig. riep al tegen mijn man: nou die cyclus is weer van de leg, nou word ik te vroeg ongesteld. het zat zelfs in mijn bed. was een beetje bruin/rozig en maar 1 dag.
om vervolgens 9 maanden niet meer ongesteld te worden :mrgreen:
tja ik weet niet of het innestelingsbloeding was of niet… van de 3e ben ik zwanger geworden direct na curettage.
Positief getest heb ik nooit, wel een lichte bloeding gehad en later bij echo bleek ik toen 8 week zwanger te zijn… daarna nog een keer een lichte bloeding gehad voor de 12 weken grens.
Was die eerste bloeding een innestelingsbloeding? Ik zou het niet hard durven stellen.
Hier 5 van de 6 x wel een innestellingsbloeding gehad.
Daarvan een 2 keer op of rond de NOD en 3 x zo 5 of 6 dagen daarvoor.
Bloedverlies was dan overigens slechts een beetje helderrood, eenmalig.
Bij mijn eerste zwangerschap niet, bij mijn 2e zwangerschaps werd ik een week voor NOD heel licht ongesteld, dit heeft meer dan een week aangehouden en toch bleek ik zwanger te zijn!
Later toen ik een week of 7 zwanger was heb ik weer bloedverlies gehad, maar toch nog steeds zwanger! :dance: :inlove:
Bij mijn eerste zwangerschap niet, daarna 2 missed abortions maar bij beide geen innestelingsbloeding, bij de zwangerschap van Wessel wel.
Ik heb had bij mijn zoon een innestelingsbloeding en bij deze zwangerschap weer, was beide keren een klein beetje helder bloed.
Bij mijn eerste zoon een innestelingsbloeding 5 dagen voor NOD.
Bij mijn tweede zoon helemaal niets. Werd gewoon niet ongesteld.
Ik heb bij beide geen innestelingsbloeding gehad.
bij tygo niet gehad… maar weet wel dat het kan hoor
je kan zelfs wat bldvls krijgen als je eisprong optreed … alles is allemaal zo goed doorbloed dat er snel een adertje springt.
ik verlies een aantal dagen voor ik ongi word oud/bruin bloed dat is mijn voorbode
toen die ene cyclus kwam waarbij dit niet gebeurde bleek ik ook zwanger te zijn van tygo
Bij de eerste helemaal niets, bij de 2e dacht ik ongesteld te zijn (na 2 miskramen geen normale cyclus, maar regelmatig spotting. Bleek toch zwanger te zijn (en gehele zwangerschap door gespot).
Nope, geen bloeding gehad!
Alleen als het misging daarna…
Bij Owen had ik een bloeding op dag 22 van mijn cyclus van normaal 28 dagen. Bleek dus een innestellingsbloeding te zijn. Dacht toen nog: dat is vroeg, nu al ongi. Maar het zette niet door en een week later een mooie positieve test.
Bij deze zwangerschap geen bloeding gehad.
Bij de eerste had ik bijna een normale menstruatie, zoveel bloed en heel heftige krampen. Maar dat was maar 1 dag, daarna was het weg. Bij de tweede had ik wel geteld 1 druppeltje bloed. Bij Gwen dacht ik er ook niet aan dat ik zwanger zou kunnen zijn, vanwege de hoeveelheid bloed, maar toen ik testte stond er al zwanger terwijl ik mijn broek nog niet eens omhoog had. :lol: