Hallo dames,
Hier een nieuwe bezoeker van dit forum. Vrijdag een positieve test maar nog totaal geen kwaaltjes (alleen een gevoelige borsten). Nu is het alleen al de 7e keer dat ik zwanger ben, de andere zwangerschappen zijn helaas uitgelopen in een miskraam… Wie kan mij een beetje vertrouwen geven dat het nu wel goed komt, zonder dat ik dus kwaaltjes heb of me echt zwanger voel… Alvast dank!
Sommige mensen hebben het niet eens door, dat mensen zwanger zijn, misschien hoor jij daarbij, en mag je de zwangerschap doorlopen ZONDER kwaaltjes.
Bij mij komen de kwaaltjes pas vanaf 6 weken, dan is je hcg ook hoger. Bij de meeste vrouwen is dit volgens mij zo. En idd, er zijn ook vrouwen die nergens last van hebben. Een positieve test is al een goed begin, gefeliciteerd :thumbup: en ik hoop dat het dit keer goed gaat
BJT, ik had en heb ook nergens last van, behalve pijn in mn buik. Voordat ik wist dat ik zwanger was, dacht ik dat ik gewoon wat grieperig was maar dat bleek het dus niet te zijn. Helaas is de buikpijn tot op heden gebleven, maar verder heb ik niet echt ergens last van. Ach ja, vermoeidheid maar ja, da’s heel normaal natuurlijk en kwam ook pas later.
Wanneer zijn je vorige zwangerschappen misgegaan, aan het begin?
Je zorgen maken is ook niet goed he, dus probeer er toch een beetje je best voor te doen om te denken dat het deze keer wél goed gaat. :-*
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het deze keer natuurlijk goed gaat. Het al dan niet hebben van kwaaltjes zegt helemaal niets.
Wat een spannende tijd moet het zijn nu! Vanaf hoeveel weken kun je er waarschijnlijk op vertrouwen dat het deze keer goed gaat? Of is daar geen pijl op te trekken?
Ik zal voor jullie duimen!
:hug:
Is er een oorzaak gevonden voor dat het eerder steeds mis ging?
Bij de eerste 2 zwangerschappen pas klachten gekregen rond de 12 weken. Ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan.
Zoals hierboven geschreven, de meeste kwalen, als je die al krijgt, beginnen vanaf week 6 ongeveer. Bij mij in elk geval wel, daarvoor nergens last van.
Enne, heb je al eens onderzoek laten doen naar de vele miskramen? Soms is er een oorzaak voor die op te lossen is.
ik had bij de eerste pas met 11 weken door dat ik zwanger was, en dat terwijl we er mee bezig waren hoor…(onregelmatige cyclus, lang verhaal)
ik zal voor je duimen meid
Dank voor al jullie reacties!
Het geeft al wat meer hoop dat het deze keer goed mag gaan…
We hebben idd al onderzoeken gedaan maar er kwam weinig uit, slik nu wel bloedverdunners. De vorige keren is het tussen de 7 en 11 weken fout gegaan dus we moeten nog even geduld hebben. Gelukkig wel al met 7 weken de eerste echo en dan maar heel erg duimen op in ieder geval hartactie
Hopelijk hebben jullie allemaal een goede zwangerschap en straks een gezond klein mensje in jullie armen!
Ik zal met jullie meeduimen!
Dat is naar om te horen, zal voor je duimen. Ikzelf ben net een paar dagen over tijd en doe de test morgen. Het is bij mij ook een paar keer mis gegaan, anders dan bij jouw maar toch. Ik denk dat niemand je HET vertrouwen kan geven, betrap mezelf er ook op dat ik het nu al van de daken wil schreeuwen maar dat dat heel onverstandig is omdat de vorige keren mensen me ook maar bleven feliciteren terwijl het al was misgegaan. Angst heb ik ook, ik wil mijn partner ook niet weer opnieuw teleurstellen maar ik denk dat ik toch gewoon de moed moet vinden om toch een beetje voorpret te kunnen beleven. Ik denk dat je er alleen maar alles aan kunt doen om zelf gezond te loeven, en vooral je rust te nemen wanneer je denkt dat het nodig is. Achteraf gezien heb ik veel te veel van mezelf geeist de vorige keer, en ik ben van plan dat nu anders te doen. Ik denk dat het verstandig is er voor te zorgen dat je een goede verloskundige hebt waar je een beroep op kunt doen wanneer je daar behoefte aan hebt, en dat je moet proberen geen schroom te hebben dat ook te doen. Dat als zij adviezen geeft je probeert deze op te volgen, ook al denkt je omgeving daar anders over. Kortom jezelf en je kindje op de eerste plaats te zetten en al het andere de tweede plaats. Je hebt recht om de tijd en de aandacht voor jezelf, en je niet weg te cijferen om niet lastig te zijn of zo. Verwen jezelf lekker met van alles en nog wat, en veel succes !
Hoi,
Ik zal ook heel hard voor je duimen hoor! Ik heb er wel vertrouwen in dat het dit keer goed gaat bij jullie, een gevoel en een stukje ervaring… Mijn schoonzusje heeft 5 MK gehad, steeds rond de 6 weken en is nu eindelijk bijna 20 weken zwanger van haar eerste kindje. Ook met gebruik van bloedverdunners ( fraxiparine en ascal ) Ze waren natuurlijk heel lang nog onzeker, maar alles zit er nu helemaal goed uit! Voor jou hoop ik op hetzelfde!
Wanneer heb je de eerste echo?
Groetjes,Danielle
Ik heb nog steeds geen kwaaltjes (buiten dat mijn buik errug zwaar wordt nu dan). Het hebben van geen kwaaltjes wil dus helemaal niets zeggen.
Veel sterkte meid, ik heb ook twee miskramen gehad hiervoor en als er een pilletje had bestaan om de onzekerheid mee weg te nemen dan had ik een hele pot geslikt…
Ik duim met je mee hoor! :thumbup:
Hoe is het nu met je?
Wat lief allemaal!
Vanmorgen de eerste echo gehad en hartactie gezien
Nu zijn de aankomende weken super spannend of het goed blijft gaan…
Nogmaals heel veel dank voor alle fijne reacties!
Geven me zeker meer vertrouwen!
Houd jullie op de hoogte! :hug: