Wie gebruikt er Hippas ?

Ik vind hippas leuk & makkelijk, maar ik vind dat er weinig aangeboden word, gebruiken jullie het ?

en waarom wel of niet ?

heb er een polletje bijgedaan :angel:

gaat nu eerst zoeken wat hippas is

(dus nee ik gebruik het niet :wink: )

@mamaMarije wrote:

gaat nu eerst zoeken wat hippas is

(dus nee ik gebruik het niet :wink: )

Dat kan, vind juist weinig mensen die er gebruik van maken dus aanbod is ook laag … jammer, je weet gelijk qua prijs waar je aan toe bent :thumbup:

Wat is het ?

Een soort van marktplaats voor kleding en schoenen :wink:

nog nooooit van gehoord

Wat een leuke site :smiley:

@Sweet-Love wrote:

Wat een leuke site :smiley:

Ja vind ik ook alleen omdat het haast niet bekend is denk ik dat er ook weinig aanbod is :think:

jammer want, t, is best leuk, daarom was ik nieuwschierig of er hier gebruikers zijn :wink:

Werkelijk waar nog nooit van gehoord. Denk dat het echt niet heel erg bekend is.

Hier ook nog nooit van gehoord… Is dit een promotieactie? :mrgreen:

@Noekie wrote:

Hier ook nog nooit van gehoord… Is dit een promotieactie? :mrgreen:

Nee, dat niet gewoon nieuwschierigheid, omdat het een heel proffesionele site is maar zo weinig (naar mijn idee) aanbod is, daarom was ik benieuwt kennen mensen het wel of niet en waarom vind je het wel wat of helemaal niets .

Oprecht gewoon nieuwschierig :wink: :angel:

Dat mag :wink:

het is een onderdeel van marktplaats, wist je dat?

Alleen voor duurdere merken zeker?

Nee hoor ook merken zoals Name it . maar als er bepaakde merken niet bij staan kun je een mail sturen dan kunnen zij die toevoegen :thumbup:

maar geen zeeman of wibra of non merk dat weer niet.

@Jet ja dat wist ik, ik vind het wel een handige site, als ie wat voller zou staan zou het nog beter zijn natuurlijk :thumbup:

Ik kende het dus ook niet…

Zo te zien ben ik hier de enige die het gebruikt :think:

vandaar dat de site zo"leeg"is.

:wink: