Wie gaat nog meer voor een 4de of heeft een wens voor 4de?

Wij willen binnenkort gaan voor een 4de kindje :smiley: en was benieuwd of er hier op dit forum meer moeder zijn die een wens voor een 4de hebben of zwanger zijn van een 4de kindje? Lijkt me erg leuk om ervaringen te delen. Ik ben benieuwd…

groetjes lente

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=79652 :wink: :-*

Ik ben nieuw hier op het forum, wel een gezellige leuke boel trouwens

Wij gaan ook voor een 4e kindje, we hebben 2 meisjes en 1 jongentje…ik ben in augustus 2009 gestopt met de pil maar die maand is niet wat geworden rond de vruchtbare dagen omdat man lief weg was.

Mijn nod is pas 2november, (altijd een ovulatie van 28 dagen) goed ons best gedaan en nu maar hopen dat het gelukt is.

Mijn onderbuik zeurt wat, beetje ongi gevoel wat uitstraalt naar onderrug. Vanmorgen erg moe uit bed gekomen dus al met al wel spannend…

groetjes!

Hallo,

Bedankt voor de reactie! Leuk dat jullie ook gaan voor een 4de kindje!

Moos1, spannend weer het afwachten… Mag ik vragen hoe oud jouw kindjes zijn? Die van mij zijn 6, 3,5 jaar en 10 maand. Ik wil heel graag voor een 4de gaan,maar twijfel soms nog wel enorm of het niet te snel is, maar ik ben niet meer piep jong en wil ook niet te lang wachten. Komt denk ook, omdat ik zeker niet veel positieve reacties :? hoef te verwachten als ik straks zwanger zou zijn. wij hebben 2 meisjes en 1 jongen. Met de uitbreiding van onze 3de vorig jaar is het alleen maar leuker geworden. Het is erg gezellig zo’n 3-tal in huis.

groetjes lente

Bietje probeert aan te geven dat er al een topicje is met dit onderwerp.

Ze geeft het linkje ernaartoe.

Er zijn al een paar meiden die daar gereageerd hebben.

Succes. :-*

Mijn kindjes zijn 16, 11 en 5 jaar oud alweer…dus zoals je ziet ben ik ook niet de jongste meer, hahaha. Maar goed, willen graag nog een kindje van ons samen (kindjes niet van mijn huidige vriend) dus ik verwacht ook niet echt positieve reacties maar dat boeit me niets. Het gaat erom wat wij zelf willen, ik leef niet met de buitenwereld want in hun ogen doe je het meestal toch nooit goed. en zolang wij gelukkig zijn doen we het op onze manier.

je jongste 10 maanden, opzich kan het geen kwaad maar je moet wel goed rekening mee houden dat je lichaam wel tijd nodig heeft om zich te herstellen he en meestal doen we er ongeveer een jaartje over (ons lichaam dan) maar je voelt denk ik zelf het beste aan hoe en wat.

enne…ook al heb je 3 gezonde kinderen, als je zo graag nog een kindje erbij wil omdat je vind dat je gezin nog niet compleet is dan moet je daar gewoon lekker voor gaan.

heel veel succes verder en hoop nog wat van je te horen.

Moos

@lente

Meid, ik ben zwanger.

Maandag had ik mijn nod dag.

Zondagochtend getest (heel licht 2e streepje)omdat er een aantal dingen niet klopten zoals, hele week brandendmaagzuur/maagpijn en zaterdagmiddag tijdens douchen kwam er vocht uit mijn tepel. Nu heb ik met moeite kunnen wachten met teten tot de volgende ochtend,.

Vanmorgen nog een keer een test (had tenslotten een kruidvat test met 2 stuks :slight_smile: ) En het 2e streepje was al vrij donker.

Ben blij ook omdat ik al 35 bijna 36 ben en in augustus dit jaar pas met de pil gestopt was…

hoe is het met jou??

Ik probeer aan te geven dat Cell probeerd aan te geven dat Bieke probeerd aan te geven dat er al een topic is voor mama’s die voor een 4e kindje gaan…

:thumbup:

Link… :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=79652

haha meiden :lol: :lol:

zouden ze de link leggen? :wink: :lol: