Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

tijgertje volgens mij niet zo :cry:

dit las ik in hun novembertopic

Tim en ik zijn gisteren opgenomen.Hij heeft namelijk een huidinfectie waarvoor hij een antibiotica krijgt toegediend per infuus. ivm de borstvoeding ben ik ook opgenomen. Met veel moeite heeft manlief het voor elkaar gekregen mij bij hem op zijn kamer te laten logeren. Vanaf vandaag mag hij bij mij op de kamer slapen, omdat het al lijkt te werken. Ivm de kuur zouden we dinsdag op zijn vroegst naar huis mogen. Ik vind het best lang! Maar ben blij dat hij bij me is. Liefs Chantal.

Oh is wel balen dat ze beide in het ziekenhuis zijn, hopelijk gaat het snel wat beter met de kleine man

Oei…! :hug: Tijgertje, wel snel beter worden hoor! Ook jouw ventje moet natuurlijk snel herstellen… :hug: :hug:

yvonne volgens mij is het jane om wie het gaat…

jane heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer thuis komen

ah wat lief van jullie :-*

bij deze mijn berichtje die ik had gepost bij andere topics:

wij zijn weer thuis hoor :dance: :dance: :inlove: :inlove:

kom later updaten, ziekenhuis gedoe heeft me uitgeput :wall:

Gaat stuk beter met Tim en mogen de antibiotica thuis afmaken :dance:

hij is errug opgeknapt :inlove:

jane ooo gelukkig gaat het beter, wat een schrik zeg!

sorry, Jane, natuurlijk was het voor jou bedoeld… :oops:

Sophie, dank je voor je kopie van het berichtje over Jane en Tim,

Ik had het later ook in andere topics al gelezen, maar ik was net terug van een weekendje weg, dus vandaar mijn reactie over Jane. Maar gelukkig lees ik net dat het al beter gaat en dat ze al thuis zijn…

jane fijn dat jullie weer thuis zijn :-*

nu lekker genieten

Jane, vervelend dat jullie meteen weer in het ziekenhuis moesten worden opgenomen. Maar gelukkig nu thuis en gaat het beter met de kleine man.

Zit je nog lekker op je roze (nou ja, blauwe dan) wolk? :inlove:

Tijger, hoe voel je je, alles nog goed?

Tierr, met jou?

Sophie, heb jij al wat meer nieuws gekregen of ben ik te ongeduldig? Enig idee wanneer je iets gaat horen of is het echt een kwestie van afwachten?

Ik voel me eigen super, heb weinig last van kwaaltjes.

Buikje begint een beetje te groeien nu.

We zitten nu op de helft 20 weken :dance: en over twee daagjes hebben we de echo :pray: Als ik nog even tijd heb, kom ik hem vrijdag nog showen en anders word het zaterdagavond…

jaa tijgertje op de helft :thumbup:

wel doen hoor, we willen meegenieten :inlove:

Jullie mogen mee genieten hoor. Ik probeer ze 's middags nog even te scannen maar we moeten weer vroeg naar mijn schoonzus. We gaan 's avonds naar de country and christmas fair bij kasteel haarzuilen…

Kom net binnen ( was een druk middagje) dus kom even snel melden dat de echo goed is gegaan.Morgenavond ff scannen en plaatsen en dan vertel ik meer…

Tijgertje, waar blijven de foto’s?? :mrgreen: :-*

jaa foto`s :inlove:

Sorry dames, is gister nogal laat geworden, dus heb nog nilks gescand.

Doe ik vanavond even.

Ik heb al wel vast het verslag :

Nou beetje laat maar hier als nog mijn verslag van onze 20 weken echo :

Om 13.20 uur hadden we de afspraak bij echoscopiste. Het was een super aardig vrouwtje !

Ze is begonnen met bekijken / controleren bij het hoofdje en zo het lichaampje naar beneden. Dus als eerst het hoofdje : allebei de hersenhelftjes zijn aanwezig en mooi afgelsoten van elkaar, hersenvocht was ook mooi te zien en zag er goed uit, het hersenpannetje was goed omsloten door de huid, (het is geen waterhoofdje). Het lipje was aanwezig en mooi gesloten ( dus geen hazelipje) , twee neusgaatjes waren aanwezig, lensje in het ene oogje was zelfs zichtbaar. Niertjes waren niet zichtbaar op de echo, dus dat was een goed teken dat ze in orde zijn. Middenrifje was aanwezig en mooi gesloten. Hartje klopte goed, kamers waren allemaal mooi aanwezig en werden netjes afgesloten waar dat nodig was, zelfs de aorta was duidelijk te zien. Ruggewerveltje was goed aanwezig , op de juiste plek en word goed omsloten door de huid ( dus geen open ruggetje ). Armpjes zijn compleet met twee botjes en de handjes hebben 10 vingertjes. De beentjes zijn ook compleet met twee botjes en 10 teentjes aan de voetjes. De navelstreng kwam er bij mij op de goede plek uit en leidde zo naar ons humpie waar het op de plek zit en het waren duidelijke strengen die je kon zien. Het zag er goed uit volgens de echoscopiste. Er was genoeg vruchtwater aanwezig en mijn placenta ligt aan de voorkant. Ons humpie was vrij beweeglijk en soms ook eigenwijs !:-d

Al met al zijn we dus goed gekeurd !! :cheer:

We hebben een mooie reeks aan echo’'s meegekregen en deze volgen vanavond…

Geweldig! Wat een verhaal… dat je dat ook onthouden hebt zeg…!! :shock:

Wat fijn om te lezen dat het kindje nu helemaal compleet is en alles goed is… Nu nog een paar maanden geduld voor je het in je armen mag houden… :smiley:

@Yvonne77 wrote:

Geweldig! Wat een verhaal… dat je dat ook onthouden hebt zeg…!! :shock:

Wat fijn om te lezen dat het kindje nu helemaal compleet is en alles goed is… Nu nog een paar maanden geduld voor je het in je armen mag houden… :smiley:

dat vond ik dus ook al erg knap :mrgreen:

Had het vrijdagmiddag al even snel opgeschreven hoor in een dagboek. Dus kon het zo over typen, maar ook zonder dat ik het had opgeschreven, had ik het zo kunnen vertellen, was zo mooi om mee te maken… :mrgreen: