Hierbij dan eindelijk de echo’s :
Armpje:
Beentje :
Rug - Heup - Beentje :
Ruggewervel :
Voetje :
Zij-aanzicht :
Zij-aanzicht helemaal :
Wauw! GEWELDIG!! WAT MOOI!! Nooit eerder heb ik zulke mooie en vooral duidelijke foto’s gezien… en wat veel!! :inlove: :inlove: Krijg je met 20 weken altijd zoveel foto’s mee?
jane moooi :inlove: :inlove:
wilde jullie het geslacht niet weten?? :mrgreen:
BIA voor Tierrr, maar helaas wil het niet echt vlotten…
Update Tierrr:
Pff… NOu, nog geen BUB hoor. Vannacht om 4 uur 3 cm ontsluiting en nu na heel zware maar onregelmatige weeen 4 cm. Maar nu bijna niks meer, dus aan de opwekkers en ruggeprik. Pff… moe…
:hug:
tierr zet hem op meissie :hug: :-*
Tier, kom op! :hug: :hug: Nog even doorzetten en je hebt BIA :inlove:
Update Tierrr:
Het wil voor geen meter, wel flinke weeen, maar kom niet verder dan 7 cm. Ondanks ruggeprik best veel pijn en doodop. Nu waarschijnlijk en keizersnede… Shit…
…het zit haar helaas niet mee…
:hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Tierrr :hug: :hug: :hug:
@ Schaap :
Wij weten het geslacht wel, maar daar hebben we geen echo van gekregen en alleen Raim en ik weten het. De rest moet heel geduldig wachten tot onze kleine is geboren :lol: :mrgreen:
@ Yvonne :
Of je altijd zoveel echo’s krijgt bij de 20 weken weet ik niet, het is de eerste keer voor ons…
tierr sterkte meis :hug:
tijgertje wij wachten geduldig af fijn dat alles goed is :thumbup: weer een mijlpaal :dance:
met de 20 wk echo kregen wij ook veel fotos mee<br /> ruggengraad, been, arm, profiel, handje/voetje, harslagritme, evt geslacht en nog wat dacht ik, wij hadden 7 foto
s dacht ik :mrgreen:
sophie al nieuws?
jaaaaa ik lees bij de 9md mama`s dat tierr bevallen is van een zoon
hier nogmaals gefeliciteerd :inlove:
gefeliciteerd tier… geniet ervan…
hier doe ik het echt kalm aan.heb wel voorgenomen om zover als het lukt een blokje blok te doen… is maar ene klein blokje lopen maar dan ben ik er even uit en in beweging…
net wel naar de winkel gelopen moest nog wat kersspulletjes hebben (paars) en boodschapjes. en fietsen dat sla ik over dit jaar…
@tier Gefeliciteerd met de kleine
@tijgetje mooie echo’s zeg.
Goed dat alles zo lekker verloopt.
Hier 1 week met griep gezeten nu weer aan het werk maar mijn oren zitten dicht en alle2 een oorontsteking,
dus kon beter.
Tierr, van harte gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Loon, beterschap!
Tierrr, gefeliciteerd meid!
Nu vooral genieten van je nieuwe gezinnetje en heerlijk bijkomen, je hebt het verdiend! …en daarna dan graag foto’s! :mrgreen:
Tijger, wat een prachtige en duidelijke foto’s! Nu al fotogeniek hoor, jullie spruit! En over de helft joh, wat ga je snel!
Jane, hoe gaat het bij jou? En met Tim? :inlove: Heerlijk aan het genieten hoop ik?!
En Sophie, hoe is het bij jou? Nog nieuwe ontwikkelingen? :hug:
Loon : :hug: :hug:
Loon, hoe is het nu?
Al doorgebroken?
meiden iedereen een fijne sinterklaasviering
hier nog geen brief met datum :?
Sophie :hug: waarom laten ze jullie zo lang wachten en in spanning zitten ?? :hug:
Ik ben blij dat ik weer op KOK kan, hele weekend kon ik niet op internet.
Ik heb even mijn verhaaltje gekopieerd uit het dagboek van ons humpie site :
Zaterdag 04 december 2010 :
Vandaag hebben papa en mama de sneeuw getroseerd en zijn ze richting Babypark Kesteren vertrokken. Op de heenweg ging het nog wel goed, de wegen waren aardig schoon. Daar hebben ze kinderwagen,reiswieg en autostoeltje opgehaald. Op de terugweg waren de wegen dus niet schoon en moesten ze stapvoets rijden. Papa is wel 3 x gaan glijden , maar geen ongeluk gehad. Normaal als ze naar Kesteren gaan , is het in totaal 1,5 a 2 uur en dan zijn ze weer thuis. Nu hebben ze er 3,5 uur over gedaan…Thuis hebben papa en mama de dozen gelijk uitgepakt en alles in elkaar gezet. Ze zijn superblij met alle spulletjes !
Sow inmiddels gaat het met mij weer goed. Nadat ik verkeerde oorduppels had en nieuwe opgehaald had ging het na 2 dagen weer wat beter. Ook al weer een werkweek erop zitten na een week uitgeteld op de bank en bed gelegen te hebben.
Iedereen een leuke :lol: gehad??
Loon gelukkig gaat het weer beter met je !
Hollow Hoe was je punctie vandaag ?
Wij hebben geen sinterklaas gevierd, wij vieren kerst, vinden wij gezelliger…
Hier me eigen ziek gemeld vanmiddag op het werk. Heb ontzettende last van mijn rug en linkerheup. Kan bijna niet lopen of zitten en heb twee gekneusde vingers ( opgelopen door de nieuwe reiswieg :oops: )