Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

Jane heeft vanochtend nog geBIBt bij de oktoberstoppers!

En bij mij ook nog gewoon BIB…

Klopt en nog steeds BIB!!

misschien ook wel zo fijn, kwam er gisteren achter dat ik een gaatje heb dus ga die zo snel nog even laten fixen :mrgreen:

Ooh, jullie maken er een wedstrijdje van met zn tweetjes! Spannend!!!

Jeetje Jane, jij bent verder dan ik toen was hoor! Amy kwam (oke, met een beetje hulp) op 38,3…

Tierrr, bij jou is ook het aftellen dus klaar. Nu kun je alleen nog maar afwachten. Is alles er klaar voor thuis?!

Hahahaha, wordt gewoon spontaan zenuwachten voor jullie!

Heb vanmiddag wat foto’s kunnen schieten die aardig gelukt zijn.

Jane en Tierrr, misschien moeten jullie maar niet kijken hoor, straks breken spontaan jullie vliezen! :mrgreen: …of is dat juist de bedoeling? :wink:

prachtig meisje 111 :inlove: :inlove:

111 :inlove: wat een heerlijk meisje !

ohooohh :inlove: :inlove: :inlove:

ja hoor hier mag dat wel :mrgreen: :lol:

Sophie hele dikke :hug: :-

mijn duimen draaien (nog steeds) overuren voor jullie meid :-
:pray:

Dank dames…ja, 't is echt een schatje. Ondeugend, maar op een leuke manier met heeeeel veel humor. Echt, waar ze 't soms vandaan haalt, ik weet het niet! En heel vervelend, maar ze is gek op knuffelen en kusjes geven…zucht… :inlove:

111, echt een lief koppie heeft ze… :inlove:

ooooo 111 wat een droppie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@111 wrote:

En heel vervelend, maar ze is gek op knuffelen en kusjes geven…zucht… :inlove:

ja heel vervelend :inlove:

Hihi Schaap, jij weet vast wel wat ik bedoel! En je bent gewaarschuwd, het wordt alleen maar erger zodra ze het heel bewust gaan doen. Echt heeeeel naar! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een mooi koppe zeg

Is hier alweer iemand bijna bij haar NOD?? Ik ben erg nieuwsgierig of nu weer een paar mensen gaan testen… :inlove: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Ik kan niet wachten tot :twisted: weer weg is en ik weer mag gaan knuffelen :smiley:

Hier nog geen nod :oops: :lol:

He he, Tijger… fijn he, die blijft voorlopig ook nog wel weg hoor! :mrgreen:

Ikke ben nu een dag overtijd, maar 't gaat wel komen hoor! :mrgreen:

@tijgertje1982 wrote:

Hier nog geen nod :oops: :lol:

Grapjas…!

Duurt bij mij nog wel zo’n 10 dagen denk. Lastig is dat nog niet echt reglmatig is dus moeilijk te zeggen.

Voorlopig geen testen en wacht geduldig af.

Jane, Tierr, nog iets spannends te melden vandaag? :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Nee joh, hier gewoon BIB.

En ook geen enkel teken dat die snel verandert in een BIA.

Nouja, hoeft ook nog niet. Vind zwanger zijn nog steeds wel leuk. Maar begin wel te merken dat mijn lichaam er wat genoeg van krijgt trouwens…

Toch hoop ik dat je niet heel lang meer hoeft te wachten.

Het wordt nou wel tijd dat je je kindje in je armen mag houden. Gek idee he, over een maandje is je leven totaal anders! :inlove: