Wie gaat er voor een eerste kindje deel 10 ...

sophie hey meid in deel 10 ben jij ook aan de beurt :hug:

wat gaat er 8 nov gebeuren, wat voor gesprek gaat het worden, weten jullie dan wanneer jullie doorgaan?

hopelijk weten jullie straks meer :-*

Jane, nog geen nieuwe foto’s maar die worden nu wel snel weer gemaakt hoor! Ben er gewoon geen ster in en ze vallen altijd tegen…

Morgen een meeting met mijn mama’s clubje dus wie weet komen daar mooie foto’s uit. En ik ga zowieso komende week weer wat foto’s proberen te maken, hoog tijd!

En ik moet ook dit topic maar effe goed in de gaten gaan houden de komende weken! Je staat op springen joh! :mrgreen: Superspannend!

Sophie, ik duim heeeeeeel hard voor je tot maandag, en daarna natuurlijk ook nog! Ik hoop zo dat jullie nu echt verder gaan komen, het duurt al zo lang voor jullie… :-* :-* :-*

Yvonne, jammer! Wie weet de volgende ronde!

Sophie Wil je vast veel sterkte en succes wensen voor mensen.

Ik hoop dat jullie morgen iets wijzer worden en dat er nu grote stappen in de goede richting gezet gaan worden, zodat deeltje 10 jou geluksdeeltje gaat worden :hug: :pray:

Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is Sohpie

Sophie, is er al nieuws ? :pray:

Yvonne, hoe is het met jou nod ??

Hoi Tijger, helaas geen NOD en geen zwangerschap… (2x getest). :frowning:

Sophie, hoe is het met jou vergaan?

sophie ik ben benieuwd hoe het gegaan is

Ik ook Sophie! :-*

Yvonne :hug: :pray: :pray:

he meiden,

nou gisteren uit de test kwamen weer geen zaadcellen :cry:

we staan nu dus op de wachtlijst voor TESE en dat is onze allerlaatste hoop op een kindje van ons samen!!! ik was zo verdrietig gisteren…als dit niet lukt dan is het over en uit

wachtlijst duurt ongeveer 3 maanden dus dat valt dan weer mee!!!

duimen jullie hard voor ons mee dat het gaat lukken :pray:

Sophie, :hug: :hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ooooh jasses sophie… :cry:

Wat moet je daar nou op zeggen… wat naar…

Sterkte meid, en tuurlijk duim ik voor jullie… :hug:

dank je dames, we kunnen niets anders dan hopen en duimen!!!

(hoeft niet drie maanden lang hoor :mrgreen: )

Och Sophie… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen meid…

Wat houdt TESE precies in?

dan nemen de artsen een biopt uit de zaadbal om te kijken of daar levende zaadcellen gevonden worden zo ja dan worden deze gebruikt voor de icsi poging

zo nee dan is het einde oefening dan kunnen ze niets meer voor ons betekenen iig niet met onze eigen spul

ach sophie wat een *** bericht, ik ga heel hard voor jullie duimen dat er levende zaadjes zijn :pray: :pray: :pray: :hug: :-*

Sophie :hug: :hug: :hug:

Ook hier gaan de duimen hard draaien dat er levende zaadjes worden gevonden :pray: :pray: :pray:

Pfoe… Dat is me nogal wat! Het kan toch bijna niet waar zijn dat er helemaal geen goede zaadjes te vinden zijn hè.

Gosh meid, ik hoop zo voor jullie dat het toch lukt!

Hoi Sophie, wanneer gaan ze zo’n TESE doen? :eh: Spannend hoor…

Tierrr,voor jou duurt het ook niet lang meer… :dance:

Iemand nog iets gehoord van Jane? Die liep ook op het allerlaatst…

Zou er al een beebje zijn?

*gaat nu even wat topics afstruinen op zoek naar nieuws… :mrgreen: *