Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Vlieg, mijn laatste ongi was ook zo’n heftige voor mijn doen. Ruim 4 dagen echt hevige bloedingen. Wie weet “schoont” je lichaam je nu en komt het volgende ronde helemaal in orde. Ik hoop het in ieder geval wel voor je!

Tierr, ook hier een dikke :hug: .

Regje, dat neusje :inlove: Echt te schattig! Wat een droppie!

Regje:Wat een mooie meid :inlove: :inlove:

Regje wat een leuke foto, en een mooi meisje! :inlove:

Tierrr, echt balen, serieus! Je hoopt op zo’n moment toch dat er niks aan de hand is… Maar gelukkig is er dus wel iets aan te doen en dat lijkt me toch wel het belangrijkste! :hug:

Vliegje, jammer van die enorme stortvloed in 1 keer hahaha, maar je hebt een ei gehad en je bent ongesteld! Dat is toch heel erg goed! :dance: Volgende ronde weer zo’n mooie kans hoor! :pray:

Roosje83, vervelend hoor, en ook dat het precies op het verkeerde moment is! Knuffel voor jou… :hug: Hoe is het nu? Is het doorgezet?

Vanholland, jeetje nog steeds misselijk? Succes bij de huisarts vandaag! Ik hoop dat je er duidelijkheid over krijgt! :hug:

Jane, hoe is het met jou? :hug:

@Regje, wat een mooi meisje!

@Tierr, dikke knuf voor jou. Hoop dat je gauw wat antwoorden krijgt bij de gyn.

@Vliegje, wel goed dat je menstruatie zo doorgezet is en op naar de volgende ronde en dan hopen dat het raak is.

@Volgens mij gaat hier ook de ongesteldheid weer aanbreken. Heb vandaag met het afvegen wat bloed gezien, maar nog niet veel.

@regje wat een prachtig meisje hebben jullie gemaakt :inlove: :inlove:

@vliegje beetje dubbel gevoel he of niet, aan de ene kant zo balen dat het niet meteen raak is ondanks jullie ei en aan de andere kant wel weer mooi dat je een ei gehad hebt

@Artistiqua wrote:

Jane, hoe is het met jou? :hug:

Wat lief dat je dat vraagt :-* , goed hoor, erg moe.

En ik verwacht 1 deze dagen mijn ei :dance: :mrgreen:

(ik hoop stiekem dat die morgen komt want dan is het alweer 28 dagen :mrgreen: )

hoe is het met jou?

De huisarts kon niet veel vertellen ook omdat ik gewoon ongie ben geweest. Ik moet het nog aankijken. Dus het blijft afwachten

van holland, nog zo misselijk?

Jane, KLUSSEN!!! :dance: :dance: :dance: :slight_smile:

Hier voelt het een beetje dubbel ja, maar ik ga vol goede moede de volgende ronde in! Heb zooooo het gevoel dat het raak gaat zijn deze ronde, ben heel positief.

Hopelijk houd ik dat gevoel vast :slight_smile:

Buikpijn wordt minder gelukkig.

Morgen beginnen met Clomid, vind het ook eng. Hoop zo dat mijn lichaam nu wél reageert! Als dat niet zo is, moeten we weer die 3 rondes door en daarna spuiten.

Ik hoop eigenlijk dat dit de laatste ronde Clomid is :inlove:

ff snel ego :oops:

ik ben wel ongi maar stelt echt weinig voor ik wacht vanacht nog ff af en bel morgen het zkh even welke dag ik nu als eerste moet nemen ivm het spuiten nog even afwachten

fijne avond :-*

fijn vliegje dat je zo positief bent mooi vasthouden :thumbup:

vanholland je ongi was toch niet zoals normaal???

niet stiekem nog een testje gedaan? toch vreemd hoor…er zijn mensen bij die ongi zijn tijdens de zwangerschap

jane lekker klussen :wink:

regje :inlove: wat een mooie kindje

vanmorgen dus weer echo

dit keer wel activiteit al was het maar enkele mm

als deze poging niet lukt hebben we verplichte stop tot na de kijkoperatie enzo

moet 18 juni voor gesprek voor die kijkoperatie

ik ben kapot kruip mn bedje in morgen vroeg op om 4:15 gaat de wekker weer

:inlove: :inlove: echt wel :inlove:

vliegje fijn dat je toch positief blijft, en ik heb ook een positieve blik op jou op moment, uit jezelf een ei , 28 dagen cyclus, ik vind heel wat! hopelijk is deze ronde voor jou eindelijk raak! :pray:

roosje :thumbup: hopelijk kun je snel weer beginnen :-

sophie hoe is het met jou? dagen gaan ineens snel :inlove:

Bianca (eros), angela, 111, vanholland hoe is het met jullie?

tiertje hoe voel jij je? :-

wanneer heb je nou precies de volgende afspraak? :-

Regje vlot het al een beetje met de BV?? :-

hoe is het met de andere meiden?? :-*

@Artistiqua wrote:

Je hoopt op zo’n moment toch dat er niks aan de hand is… Maar gelukkig is er dus wel iets aan te doen en dat lijkt me toch wel het belangrijkste! :hug:

Sja, het is dus nog niet helemaal zeker wat er aan de hand is en dus ook niet 100% zeker of er wat aan te doen is... maar daar gaan we voor het gemak nog maar wel even vanuit... we gaan het in elk geval proberen en er het beste van hopen... :pray:

Hollow, ik hoop voor je dat deze poging slaagt, want tot 18 juni wachten is echt niet leuk... ik duim voor jullie!! :pray:

@Tierrr wrote:

Sja, het is dus nog niet helemaal zeker wat er aan de hand is en dus ook niet 100% zeker of er wat aan te doen is… maar daar gaan we voor het gemak nog maar wel even vanuit… we gaan het in elk geval proberen en er het beste van hopen… :pray:

Nee je weet inderdaad nog niet precies wat er mis is… Ik had het anders moeten verwoorden, sorry… :hug:

Ik bedoelde ook alleen maar dat het echt wel goedkomt en als er wel iets aan de hand mocht zijn dat daar dan heus wel iets aan gedaan kan worden…

Het komt wel goed! :hug:

Jane, hier gaat het wel goed hoor! Nog geen tekenen van ongie of zwangerschap, dus het kan alle kanten op… :roll:

Geeft niet, ik ga er vooralsnog ook gewoon vanuit dat er inderdaad wat aan te doen is hoor… dat moet gewoon!! :slight_smile:

de ongi is eindelijk goed los gebarsten en ik mag 4 mei voor een fm dit keer bij een andere arts en niet me eigen want die is met vakantie degene die ik nu heb wou me toen al op de wachtlijst voor iui zetten dus ik ga nu eens vragen wat zij er van gaat zeggen! 26 maanden bezig lijkt me meer dan genoeg

ik verga van de krampen heb de hele nacht niet kunnen slapen dus ben brak :silenced:

O Roosje even van profiteren ja! je mag onderhand wel een stapje verder he meis. Sterkte!! Hier zijn de krampen afgenomen en loop al iets minder leeg. Nog wel erg maar minder als gister en dinsdag.

Hier ook alles oke.

Vanochtend bij mn acupunctuurarts geweest voor een behandeling, maar hij wilde niet meer :mrgreen:. Had nog niet gezegd dat ik zwanger was, maar hij voelde het aan mn spieren en zei toen dat bij zwangerschappen acupunctuur niet meer mag. Wel apart hoor, na 2 jaar wekelijks nu ineens niet meer…Scheelt weer ritjes naar Amsterdam op donderdag :mrgreen:

Vanavond komt er iemand van moeders voor moeders langs, ook weer spannend!

Hier is de ongi ook begonnen goed.

Goed last van mijn buik en vannacht wakker geworden door pijn in mijn rug.

@Eros wrote:

Hier is de ongi ook begonnen goed.

Goed last van mijn buik en vannacht wakker geworden door pijn in mijn rug.

:hug: