Wie gaat er voor de derde???????

Wij gaan voor een derde iedereen vind dat toch een beetje apart…

OOk omdat wij jong zijn 24 en een van 3 en een van 1 hebben…

wat is jullie mening erover en ben benieuwd wie er nog meer voor de derde gaan :smiley:

groetjes daantje

als je het zo voelt, dan voel je het zo.

Zelf zou ik denk ik mijn klapperende eierstokken toch negeren en wachten tot ik bv 28 was… dikke kans namelijk dat je na die 3e ook niet klaar bent.

Op 1 of andere manier vind moeder natuur het vaak nodig om tegen je 30e keihard je eierstokken te laten klapperen.

Zo ken ik dus een moeder die tussen haar 19e en 23e 4 kinderen kreeg (ook een tweeling) en op haar 32e het niet langer kon negeren en nog een kindje wilde. Ze hebben er nu dus 5 :wink:

Of een andere moeder die 2 meiden kreeg op tussen haar 21e en 24e en toen ze 28 was mocht manlief een hersteloperatie ondergaan omdat ze ook niet langer haar schreeuwende moederinstinct de baas kon.

Ik ken er zo nog wel een paar, maar van deze 2 weet ik ook dat ze beide aangaven dachten klaar te zijn, maar dat moeder natuur een klap nadeelde.

Je hoort het vaak, dus ik zou voor mezelf zeggen… geniet van deze 2, wacht een paar jaar en kijk dan of je er nog es 1 of 2 :mrgreen: bij kan krijgen.

Maar als je nu al helemaal wil, go for it… dan gewoon over een paar jaar nog een 4e? :angel: :shifty:

Lief bedoeld hoor :wink:

eerst wilde ik er maar 1, vond het wel goed zo, toen wilde ik toch heel erg graag een 2e en meneer was er nog maar net uit en ik zat al over 3 te praten :oops:

Geen idee waarom en hoe maar het is een gevoel ofzo denk ik.

Maar wij zijn geen 24, ik ben 32 en manlief 40. Als we het willen is nu nog de kans.

Wij verwachten over een paar weekjes de derde…

Mijn man en ik zijn beide 28 jaar…

Ik heb het gevoel van een derde kindje willen vaak willen verdringen omdat ik allerlei beren op de weg zag…Ik zal je vertellen dat ik nu niet eens meer weet wat voor beren dat waren… :mrgreen:

de omgeving moet je niks van aantrekken…Ik krijg ook de domste opmerkingen naar mijn hoofd sinds bekend is dat we de derde verwachten… :roll:

Jullie iig heel veel succes met zwanger worden!

wow wat veel antwoorden haha

ik was al klaar met 2 wou er ook echt niet meer!!!

maar mijn man was nog niet klaar :lol: zijn zaadjes klapperen hahhaha

naar lang gesprek en kijken heb ik toegestemd voor een derde maar dan laat hij wel knippen daarna dat was de deal want na 3 ben ik echt klaar anders kan je mij weg brengen hahah

maar nu we echt bezig zijn met een 3de maken moet ik zeggen gaat het wel kriebelen maar ik blijf inderdaad nog wel grote beren zien op de weg en vooral die praktische dingen :roll:

Ik las hier even terug dat je eierstokken het meest klapperen vóór je 30ste!!Maar is het niet zo dat de gemiddelde vrouw hier in Nederland haar eerste kindje met 29 a 30 jaar krijgt en daarna komen nummer 2 en misschien nummer 3?En dan zitten ze al over de 30 jaar!

Ik denk niet dat het aan klapperende eirstokken ligt maar aan wat je als stel graag wilt.

Ik geloof niet dat het aan leeftijd verbonden is.

Marleen.

dat ben ik wel met je eens wij weten gewoon echt dat we stoppen na een derde! het zou finacieel ook niet kunnen, dan zou den mijn eierstokken kunnen klapperen maar dat gaat dan echt niet door.

dan zijn mijn eerste twee ook echt verassings kindjes geweest en nu besluiten we er echt voor maar dan zijn we ook echt klaar!

een vriendin van ons in 30 en die wil absoluut geen kinderen! en zij heeft ook geen last van klapperende eierstokken ze wil gewoon echt niet :smiley:

Geen idee wanneer de eierstokken gaan klapperen en of dat in de natuur geregeld is. Ik denk dat het eerder in je natuur zit. ik wist al heel jong (onbewust) dat ik graag kinderen wil.

Dat het niet heel vlot gaat bij ons, vind ik ook een hele domper, omdat je daar geen rekening mee houdt.

Ik zou graag 3 kinderen willen, maar of ik dat na de 2e ( :pray: ) nog denk, is de vraag. Dat ik drie kinderen wil is ook weer bepaald door mijn thuissituatie vroeger, ik heb een broer en zus en vond dat heel gezellig en ook min of meer gewend. 3 kinderen grootbrengen is wat anders natuurlijk dan er 1 van zijn :lol:

Succes met de mensen die denken hun mening naar jullie toe te geven :thumbup:

Nienke

@Bian25 wrote:

Ik heb het gevoel van een derde kindje willen vaak willen verdringen omdat ik allerlei beren op de weg zag…Ik zal je vertellen dat ik nu niet eens meer weet wat voor beren dat waren… :mrgreen:

Die beren zie ik op dit moment dus nog steeds...

Op zich zou ik wel een derde willen hebben, maar die "beren" houden me dus nog tegen. Waar moet een derde kindje slapen? Kunnen we het allemaal wel betalen? Wat als het derde kindje gehandicapt is? Is het niet vreselijk druk met 3 kinderen?... enz. enz...

Ik ben op dit moment 32 jaar, dus ik kan de keuze nog heel even uitstellen, maar ik vind het echt heel erg moeilijk. Mensen zeggen vaak "Bij twijfel niet doen", dus daar hou ik me maar even aan.

Wij willen ook graag een derde kindje, ik ben nu 27 jaar (wordt volgende week 28 ). Ik heb altijd al gezegd dat ik graag 3 kinderen wilde hebben, al vanaf ik klein was. Helaas was de tweede zwangerschap enorm zwaar. (Bekkeninstabiliteit, zwangerschapsjeuk, verhoogde hartslag en nog wat meer kwalen) Ook heeft onze dochter een achterstand, waardoor ik daarna heel erg ben gaan twijfelen en ook heel wat beren op de weg heb gezien. Ik heb zelfs al een paar keer de knoop door gehakt en daarna toch weer teruggekrabbelt. Nu zijn we al een tijd er zeker van dat er een derde komt, het verlangen blijft groter dan de angst. Een vierde komt er niet tenzij ik een tweeling krijg.

Ik was ook 24 toen we voor een derde gingen hoor, dus ik vind het helemaal niet zo gek. Mijn oudsten waren zelfs nog jonger dan jouw kinderen toen ik zwanger werd van mijn derde kindje.

Ik ben 2 weken geleden 23 geworden en binnen een paar weken beval ik van onze 4e zoon, mijn vriend is er nu 35 en wij zijn heel gelukkig met ons gezinnetje.

Broes wordt eind juni 3 jaar en Senne wordt in september 2 jaar, dus ook lekker kort op elkaar! :wink: :inlove:

Als jullie dit samen echt willen, waarom niet… :think: :-*

:shock: ff offtopic bietje ben jij nog maar 23 :shock: hihi ik had jou veel ouder geschat…on toppic

ik ben ook net bevallen van ons 3e kindje, ben 26 jaar

en ik zie dat je nu al 4 dagen overtijd bent…heb je al een test gedaan meid…

Ik ben ook net bevallen van mijn 3e en ik ben ook nog maar 27 jaar :wink: en ik heb die beren ook gezien :lol: maar die zijn nu helemaal weg.

Ik geniet volop van ons grote gezin.

Mijn oudste 2 waren ook nog maar 2,5 en 3,5 jaar toen hun broertje geboren waren, maar ze zijn tot nu toe nog helemaal niet jaloers geweest, ik denk dat dat komt omdat ze elkaar al gewend waren.

Ik denk ook dat die klapperende eierstokken niet aan een leeftijd gebonden is, maar ik denk wel dat als mensen 30 zijn of rond die leeftijd zitten ze pas echt gaan nadenken of ze wel of geen kinderen willen.

@Cell wrote:

als je het zo voelt, dan voel je het zo.

Zelf zou ik denk ik mijn klapperende eierstokken toch negeren en wachten tot ik bv 28 was… dikke kans namelijk dat je na die 3e ook niet klaar bent.

Op 1 of andere manier vind moeder natuur het vaak nodig om tegen je 30e keihard je eierstokken te laten klapperen.

Zo ken ik dus een moeder die tussen haar 19e en 23e 4 kinderen kreeg (ook een tweeling) en op haar 32e het niet langer kon negeren en nog een kindje wilde. Ze hebben er nu dus 5 :wink:

Of een andere moeder die 2 meiden kreeg op tussen haar 21e en 24e en toen ze 28 was mocht manlief een hersteloperatie ondergaan omdat ze ook niet langer haar schreeuwende moederinstinct de baas kon.

Ik ken er zo nog wel een paar, maar van deze 2 weet ik ook dat ze beide aangaven dachten klaar te zijn, maar dat moeder natuur een klap nadeelde.

Je hoort het vaak, dus ik zou voor mezelf zeggen… geniet van deze 2, wacht een paar jaar en kijk dan of je er nog es 1 of 2 :mrgreen: bij kan krijgen.

Maar als je nu al helemaal wil, go for it… dan gewoon over een paar jaar nog een 4e? :angel: :shifty:

Lief bedoeld hoor :wink:

ik ben bang dat ik ook zo ben , dus ik denk ook dat ik toch even een paar jaar wacht met nog een kindje kijken of dat rinkelen van mijn stokjes op gaat houden :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

:shock: ff offtopic bietje ben jij nog maar 23 :shock: hihi ik had jou veel ouder geschat…on toppic

Hihi, ja, ben nog piep! :wink: :-*