Wie gaat er ook....

naar de boekverfilming Er komt een vrouw bij de dokter??

Ik heb het boek gelezen en ik heb zo zitten huilen dus ik MOET

deze film beslist zien!!!





http://www.komteenvrouwbijdedokterdefilm.nl/





KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER, met in de hoofdrollen Carice van Houten, Barry Atsma en Anna Drijver, is het regiedebuut van Reinout Oerlemans. De film draait vanaf 26 november 2009 in de Nederlandse bioscopen.







KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER vertelt het verhaal van Stijn; Hij houdt van het leven en het leven houdt van hem. Hij heeft een eigen zaak, een prachtige dochter en het lekkerste wijf van de hele wereld. Dat hij af en toe van andere vrouwen geniet hoeft zijn Carmen niet te weten. En bovendien, zijn hart is van Carmen, dus wat maakt het uit. Hij is on top of the World. Hij heeft het gemaakt. Maar dan; Borstkanker. Zijn wereld stort in. Carmen en Stijn komen terecht in een rollercoaster van ziekenhuis in, ziekenhuis uit, chemokuren en bestraling. Maar hij is er voor haar. Altijd. Hoe vreselijk moeilijk dat ook is.

En dan is er Roos. Zomaar. Onaangekondigd staat ze tijdens carnaval voor zijn neus. Ze wordt zijn kankervrije oase, waar hij de kilte van thuis even kan vergeten. Wat hij nooit voor mogelijk had gehouden, gebeurt; hij wordt verliefd. Verslaafd zelfs, aan Roos. Elke vrije minuut wil hij bij haar zijn. Zijn leven wordt een chaos, iedereen vraagt aandacht, het kantoor moet door, zijn vrouw gaat dood. Stijn moet nú een keuze maken.







De film wordt geproduceerd door Eyeworks Film & TV Drama in samenwerking met Inspire Pictures en zal op maandag 16 november a.s. in première gaan in de Amsterdamse bioscoop Pathé Tuschinski.

Ik ken het boek, is van Kluun, vond ik ook zo aangrijpend…

Heb ook in tranen gezeten toen ik het boek las…

Maar ben zo bang dat de film dan een dikke tegenvaller is…



Ik wacht wel tot de dvd in de videotheek ligt :mrgreen:

Ik breng wel verslag uit tegen die tijd. :thumbup:

:thumbup: super!

Ik ben ook benieuwd, maar of ik de film ga zien in de bios? Geen idee!!

De film de storm staat ook nog op het lijstje, maar daar zelfs geen tijd voor.

Jaaaa! Samen met mijn vriendinnen gaan we de 25e naar Ladies Night in de bios!

Ja, ik ga er zéker heen. Ik heb serieus nog nooit echt moeten huilen tijdens het lezen van een boek, maar bij deze stroomden de tranen over mijn wangen, zo heftig! ik vond het boek erg mooi en ben dan altijd bang dat de film een beetje tegenvalt. We zullen het gaan zien. Nog even geduld…

Oh daar wil ik ook heeeel graag heen! Doos tissues mee…

Ik wil ook graag heen , maar ben bang dat het ons aan tijd zal gaan ontbreken. Maar ik hou het in de gaten!!

Ikke, ikke en ikke.

Yup, tráánen bij het boek, dus deze moeten we zien!

…heftige trailer trouwens…maarja het boek is ook heftig.



Goede keus vind ik, Carice van Houten

ik wil hem ook zien! Boek niet gelezen maar wel de verhalen gehoord over de jank sessies :wink:

van lezen hou ik niet dus wil hem zeker zien!



Jullie moeten er natuurlijk wel rekening mee houden dat doordat jullie het boek al gelezen hebben het verhaal al kennen…dus dan zal de film die altijd beknopter is waarschijnlijk tegenvallen…



Ben benieuwd.

…en allemaal heel goed opletten bij de crechescene(s)…dat lieve blonde meisje in blauw/wit is Kiki…

een kokkindje als filmster. leuk! :lol:

Ja wij gaan zeker

@marloes vip wrote:

Ik ga er niet heen. Heb het boek gelezen en het vervolg ook en vond er niets aan. Wat een irritant mannetje zeg, gadver. Wat heeft hij een apart beeld van zichzelf en de wereld. Ik heb me kwaad zitten maken toen ik het las, maar huilen, nee.



.


ik vind het altijd wel lekker als een boek me kwaad maakt 8) hoeft niet te betekenen dat een boek slecht is, wmb. Net als dat films die je verontrusten of die je met een naar gevoel achter laten, vaak voor mij de betere films zijn.



Ik vond de stijl van Kluun te gezocht, de opvolger echt slaapverwekkend, maar ekevbdd heeft me toch wel aangegrepen.



De film, tja, ik ben wel benieuwd naar de regie-kwaliteiten van reinout oerlemans. maar ik ga er niet voor naar de bios, en ook niet voor naar de videotheek schat ik in. Dus ik zal mijn mening over een paar jaar wel geven :wink:

Het boek heeft me enorm aangegrepen, boos en janken :shifty: dus



Ik wacht wel met kijken tot 'ie op dvd is, kan ik thuis los gaan ipv in de bios :oops:

Ik vond boek 2 echt waardeloos…