Wie gaat er naar de 9 maandenbeurs/huishoudbeurs? TIPS?

Fai zegt net tegen mij… Wat moet ik daar… En om heel eerlijk te zijn ben ik het met haar eens…



We zijn er 4 jaar geleden geweest en het viel echt tegen. We dachten leuke ideeen op te doen maar was een grote comerciele bedoening en weinig creativiteit… dus nee

ik heb nog 2 kaartjes voor de avonden op 18 en 19 februari.

dit is van 18.00 tot 22.00 uur.



wie wil,pb me.

JAAAAAAAAAAAA VANDAAG GAAN WE NAAR DE BEURS!!!

Ik zit nu nog even met een koppie koffie op de bank maar zo direct ga ik in de auto mijn dinnetje ophalen en dan lekker beurzen vandaag!!!

Wij ook :dance: :thumbup:

Ik ga morgenavond, met m’n moeder, schoonzusje en haar moeder. Gezellig :dance: als de kaartjes op tijd binnenkomen… had ze ook via hier, maar nog niets binnen :shifty:

wij gaan zaterdag :dance:

@oessie wrote:

wij gaan zaterdag :dance:




Ik ook, heb er zin in!! :dance:

Veel plezier voor iedereen die vandaag gaat!

@Mama wrote:

@oessie wrote:
wij gaan zaterdag :dance:




Ik ook, heb er zin in!! :dance:

Veel plezier voor iedereen die vandaag gaat!




ik ook!! :mrgreen:

hoe herken ik jullie :mrgreen:

@oessie wrote:

wij gaan zaterdag :dance:




wij ook :dance: Al zal het meer hhbeurs dan 9mnd beurs worden :slight_smile:

@Vicky wrote:

@oessie wrote:
wij gaan zaterdag :dance:




wij ook :dance: Al zal het meer hhbeurs dan 9mnd beurs worden :slight_smile:




Hier ook voornamelijk huishoudbeurs en daarna misschien nog even klein rondje 9 maanden…

Linda, mijn schoonmoeder en ik gaan morgen overdag.

Wie weet wie we tegenkomen op de beurzen



xxxxxxxxx

Wij zijn gisteren geweest, als jullie langs de prenatal foto muur lopen, dan ben ik de enige met een tweeling die op die foto muur hangt :inlove: :inlove:

Wij gaan vrijdagavond een paar uurtjes…

Ff de vrijheid genomen om de titel aan te vullen:



Wie heeft er nog MUST SEE tips voor beide beurzen?? Waar moeten we zijn voor leuke voordelige/gratis dealtjes???Heb al begrepen dat je bij de pampers stand een gratis pak krijgt…

@~Marion~ wrote:

Ff de vrijheid genomen om de titel aan te vullen:



Wie heeft er nog MUST SEE tips voor beide beurzen?? Waar moeten we zijn voor leuke voordelige/gratis dealtjes???Heb al begrepen dat je bij de pampers stand een gratis pak krijgt…




:shock: woww echt?? dan ga ik daar zekerrr langs :mrgreen: al vraag ik me af of je dan niet eerst iets moet kopen, dat is vaak zo met die gratis dingen :doh:

Ow dat hebben wij niet gehad, zonde :frowning: :wink:

@Elmo wrote:

@~Marion~ wrote:
Ff de vrijheid genomen om de titel aan te vullen:



Wie heeft er nog MUST SEE tips voor beide beurzen?? Waar moeten we zijn voor leuke voordelige/gratis dealtjes???Heb al begrepen dat je bij de pampers stand een gratis pak krijgt…




:shock: woww echt?? dan ga ik daar zekerrr langs :mrgreen: al vraag ik me af of je dan niet eerst iets moet kopen, dat is vaak zo met die gratis dingen :doh:




Ik heb het ergens gelezen. En vorig jaar kreeg je inderdaad, na invullen van een bonnetje, een gratis pak new-born :inlove: :inlove:

@oessie wrote:

hoe herken ik jullie :mrgreen:


OES!!! Ga ik jou nu voor het eerst spotten???



Oh, dat zou ik leuk vinden!!! :mrgreen:

@oessie wrote:

hoe herken ik jullie :mrgreen:


Mijn foto staat wel zo’n beetje all over het forum :lol: