Wie gaat er naar de 9 maandenbeurs/huishoudbeurs? TIPS?

Ikke,ikke en ikke hahaha



En dan ga ik in eerste instantie voor de 9 maandenbeurs!

Maar het snuffelen op de huishoudbeurs hoort er ook wel bij hoor.



Nou heb ik het beursboekje al ontvangen voor de 9 maandenbeurs!!

Maar ik vind het altijd leuk om op de sites van de stands altijd even te spieken wat de aanbiedingen zijn.

Iemand enig idee wat de aanbiedingen zijn bij de kruidvat stand??



Ik ga trouwens op de eerste dag van de 9 maandenbeurs, de woensdag dus, samen met minniemouse.

Wie gaat er nog meer??

Ik ga naar de huishoudbeurs, zaterdag de 20e, samen met een vriendin.

Ik heb er erg veel zin in! :dance:

Ik ga ook!

We gaan op donderdag (overdag) voornamelijk voor de 9mnd beurs maar ook meteen voor de HHbeurs natuurlijk :mrgreen:



Ik heb er zin in, hopelijk horen we vrijdag wat het word dus kan ik dan helemaal los :inlove: :dance: :mrgreen:

Wij gaan ook, woensdag de 17e :dance:

@Amaya wrote:

Ik ga ook!

We gaan op donderdag (overdag) voornamelijk voor de 9mnd beurs maar ook meteen voor de HHbeurs natuurlijk :mrgreen:



Ik heb er zin in, hopelijk horen we vrijdag wat het word dus kan ik dan helemaal los :inlove: :dance: :mrgreen:




Ohhhh wat leuk!!

Ik denk dat ik een geslachtsbepalende echo van te voren ga laten maken…ben zo ongelovelijk nieuwsgierig wat het gaat worden.

En dan kan ik natuurlijk ook gericht gaan shoppen.

hey mama

wie weet komen we elkaar tegen



ik ga ook met 2 vriendinnen om zaterdag de 20ste naar de huishoudbeurs

geloof niet dat wij nog over de 9 maanden beurs zullen lopen.



heb er al helemaal zin

echte vriendinnendag

@24tamara24 wrote:

hey mama

wie weet komen we elkaar tegen



ik ga ook met 2 vriendinnen om zaterdag de 20ste naar de huishoudbeurs

geloof niet dat wij nog over de 9 maanden beurs zullen lopen.



heb er al helemaal zin

echte vriendinnendag




Wie weet…veel plezier alvast!

vanaf morgen start er een gratis kaarten verloting…

Als ik weer 2 gratis kaartjes hier kan scoren van de kruidvatactie (zoals elk jaar) dan ga ik weer in de avond met mijn moeder…

ik wil wel, maar ik geloof dat ik even geen tijd heb dan 8)



kruidvat heeft altijd die hilarische bingo… krijg je veel leuke dingen, en kan je ook veel leuke dingen winnen. Echt die vrouw die die bingo doet is geweldig!! (vind ik)

@marijke79 wrote:

ik wil wel, maar ik geloof dat ik even geen tijd heb dan 8)



kruidvat heeft altijd die hilarische bingo… krijg je veel leuke dingen, en kan je ook veel leuke dingen winnen. Echt die vrouw die die bingo doet is geweldig!! (vind ik)


Nee jij hebt wel wat anders aan je hoofd.

Ok, dus we moeten op zoek naar de kruidvat stand.



Ik ga samen met een vriendin; zaterdag 20 febr naar de huishoudbeurs, allebei nietzwanger, maar misschien wel even langs de 9-maandenbeurs.

Drukste dag denk… :oops:

Ik ga samen met mijn din op zondag de 21ste!

Het bedrijf waar mijn man werkt staat met een stand op de huishoudbeurs.



Honingtomaatjes!



Dus dames allemaal even gaan proeven (en hub moet er ook 2 dagen staan, maar ik weet niet meer welke dagen dat hij er is).



groetjes,

Willy

Vorig jaar hier op Kok kaartjes gewonnen maar dit jaar sla ik even over. De 9 maandenbeurs ben ik nu echt wel ontgroeid (al blijft het leuk om er te neuzen) en de huishoudbeurs is toch elk jaar bijna hetzelfde, daar ben ik inmiddels al zo vaak geweest. Wie weet over een paar jaar weer…

ja ik ga ook met mn zus!! zaterdag de 20e

heb altijd geroepen als ik zwanger ben of baby heb wil ik er naar toe helaas kan het nu niet :frowning:

zolang in de auto zitten trek ik niet meer met me dikke buik en bekken wel jammer hoor maar goed volgend jaar maar weer eens zien



wens iedereen die wel gaat heel veel plezier!

@roosje83 wrote:

heb altijd geroepen als ik zwanger ben of baby heb wil ik er naar toe helaas kan het nu niet :frowning:

zolang in de auto zitten trek ik niet meer met me dikke buik en bekken wel jammer hoor maar goed volgend jaar maar weer eens zien



wens iedereen die wel gaat heel veel plezier!




ik zat vorig jaar met hetzelfde probleem, met 40 wkn heb je daar niet zoveel behoefte meer aan… :mrgreen:



wil dit jaar wel gaan, maar moet even kijken of er vriendinnen gaan…

Ik wou ook graag een keer heen, want het is al jaaaren geleden dat ik geweest ben maar nu is er niemand die mee wil :lol:



Volgend jaar maar weer dan :thumbup:

misschien wel, weet het niet zeker :think:



tis natuurlijk wel een onweis lange reis voor Hailey vooral met de trein :think:

@Dynasty wrote:

misschien wel, weet het niet zeker :think:



tis natuurlijk wel een onweis lange reis voor Hailey vooral met de trein :think:




Ik zou ook zeker niet met je kindje gaan. Die beursen zijn hartstikke druk…