wie gaat er mee een stukje wandelen in de bergen

@Rivella wrote:

Wauw, ik heb hoogte vrees en heb me tintelende vingers en tenen zitten kijken, maar wel héél mooi :shock:




Dat geloof ik zeker :wink: Mooi he :smiley:

Gaaaaf om te zien!

Het verval, dat de filmer al die gezekerde sukkels :slight_smile: voorbijstormt met zijn camera.

Hoe hebben ze ooit dit pad gebouwd, zie je het voor je!



Mijn ‘enge’ klimervaring is op deze richel, de moeilijke route naar Snowdon, zag er zo gezellig uit in de folder :twisted: en eenmaal erop is er geen weg terug :? , en ook nog harde wind en regen :o

ik heb het filmpje niet eens af kunnen kijken man… hing continu tegen(dus de kant van de wand op,omdat ik het idee had te vallen…



nee niks voor mij zoiets… ik blijf wel lekker op de begane grond :stuck_out_tongue:

@Mint wrote:

Mijn ‘enge’ klimervaring is op deze richel, de moeilijke route naar Snowdon, zag er zo gezellig uit in de folder :twisted: en eenmaal erop is er geen weg terug :? , en ook nog harde wind en regen :o




Wauw maar dit is echt moeilijk en inderdaad brrrrrr :shock: en als je dan ook nog regen en harde wind heb poehie moet er niet aan denken. Doe ook gekkke dingen maar dit :think: :wink:

@L word fan wrote:

@Mint wrote:
Mijn ‘enge’ klimervaring is op deze richel, de moeilijke route naar Snowdon, zag er zo gezellig uit in de folder :twisted: en eenmaal erop is er geen weg terug :? , en ook nog harde wind en regen :o




Wauw maar dit is echt moeilijk en inderdaad brrrrrr :shock: en als je dan ook nog regen en harde wind heb poehie moet er niet aan denken. Doe ook gekkke dingen maar dit :think: :wink:




Had ik het van te voren geweten, had ik het niet gedaan hoor!

Wat doe jij voor gekke dingen? :smiley:

@L word fan wrote:

@Karin2 wrote:
Zeg eh Nancy, even offtopic maar wat betekent je nickname op kok eigenlijk ?




Zeg maar Diana hoor :mrgreen: :wink: Mijn nickname komt uit een serie waar wij allebei helemaal weg van zijn :wink:




En jullie hebben je dochter ook na een personage uit die serie genoemd?



'k heb gegoogled… 8)



Oja, route… Mooi, maar ik zou daar nooit gaan wandelen… De camera maakt het ook nog enger denk ik… 8)

Mén, alleen die muziek erbij al :lol: Ik heb niet afgekeken hoor, werd al duizelig bij dat eerste gat in de weg!

Wauw, wat mooi! :inlove:

@Kaar wrote:

En jullie hebben je dochter ook na een personage uit die serie genoemd?'k heb gegoogled… 8)




Nou niet echt naar die personage we vinden de naam gewoon heel gaaf :wink:

Fijn… zit ik hier met een wee gevoel in me knieën en in me maag…























:lol:





ik heb de muziek gemist maar ga echt niet nog een keer kijken :snooty:



8)

@L word fan wrote:

@Karin2 wrote:
Zeg eh Nancy, even offtopic maar wat betekent je nickname op kok eigenlijk ?




Zeg maar Diana hoor :mrgreen: :wink: Mijn nickname komt uit een serie waar wij allebei helemaal weg van zijn :wink:




Dan moet je je eigen naam even voorop zetten in je onderschrift.

Er staat "
Groetjes Nancy en Diana trotse mama’s van ons meisje "

Dan kies ik de uiteraard de 1e naam als aanhef :wink: