wie gaat er in ook naar Thomas de trein in Simpelveld?

Ik heb net de tickets al geboekt en hebben een huisje gehuurd.

Wat zal mijn zoontje staan te kijken als hij Thomas in het echt ziet.



Wie heeft er nog meer plannen om er naar toe te gaan?

Hey bedankt voor de tip! ik zal eens kijken. We zijn er nog nooit geweest, is het goed de moeite waard? Het is vrij prijzig?



Brent is al 2 jaar helemaal thomas freak

graag meer info…



hier een groot fan in huis…

heb hem al gevonden :thumbup:





goede tip :mrgreen:

Mag ik een pb wanneer dat is want dat lijkt me voor mijn jongens helemaal geweldig. Via google wordt ik nl niet veel wijzer…

Ik heb het al gevonden en meteen kaartjes gekocht voor zaterdag 24 oktober.

Wat leuk dat er nog meer gaan! Het zal wel super druk gaan worden.

het is best een eind rijden… ik denk er nog even over na…

Het is voor ons ook ver weg, daarom hebben we een weekendje daar in de buurt geboekt…Goede reden voor een kleine vakantie :thumbup:

helaas is de recessie hier niet aan de deur voorbij gegaan… en zit er zelfs een kleine vakantie dit jaar niet in…

dus ws gaat het feest helemaal niet door… maar misschien dat opa en oma mee willen…want het is wel heeeeel leuk…

opa en oma zijn hier ook de hoofdsponsor hoor :wink:

Vertelde tegen mijn ouders dat ik zo aan het twijfelen was,

hebben hun het huisje gehuurd… En gaan ze dus ook gezellig mee.

ok… mag ik ff??



Ik ben hier vorig jaar ook geweest, en heel eerlijk gezegd vond ik het de ellenlange rit NIET waard. Het enige wat leuk was was de voorstelling met echte thomas en wat andere voertuigen met een gezichtje op de voorkant. De voorstelling duurde hooguit 30 minuten, verder was er een springkussen. That’s it. De treinen die van heen en terug reden hadden een bord aan de voorkant met een gezichtje erop, kregen een naam toebedeeld, die volgens de echte treintjes niet eens leken.



nee wij gaan niet meer! Het bezoekje in het museum wat er bij hoort is nou ook niet echt geschikt voor kinderen tot 5-6 jaar, weinig thomas te vinden iig.

OH ok als er meer zo er over denken…dan ga ik daar mijn geld niet aan uitgeven… want het blijft natuurlijk niet alleen bij het entreegeld he…



Jammer…dan maar een treintje kopen… of gewoon met de trein gaan rijden… hij mag toch nog op de railrunner…

@hermione wrote:

ok… mag ik ff??



Ik ben hier vorig jaar ook geweest, en heel eerlijk gezegd vond ik het de ellenlange rit NIET waard. Het enige wat leuk was was de voorstelling met echte thomas en wat andere voertuigen met een gezichtje op de voorkant. De voorstelling duurde hooguit 30 minuten, verder was er een springkussen. That’s it. De treinen die van heen en terug reden hadden een bord aan de voorkant met een gezichtje erop, kregen een naam toebedeeld, die volgens de echte treintjes niet eens leken.



nee wij gaan niet meer! Het bezoekje in het museum wat er bij hoort is nou ook niet echt geschikt voor kinderen tot 5-6 jaar, weinig thomas te vinden iig.




Ow wat jammer zeg… Had mij er veel meer bij voorgesteld.

Maar heb er evengoed toch zin in, even een weekendje eruit.



Maar goed het te weten, dat scheelt dan weer een teleustelling.

wij zouden 70 euro kwijt zijn!!! dat vind ik te veel geld



wel jammer, maar dan maar een extra treintje kopen in de winkel :wink:

Ik denk dat ze je daar net zo blij mee maakt. Natuurlijk is het super om Thomas echt te zien, en de ‘dikke controleur’ Dat toneelstukje was ook echt super,… maar om daar zo’n bedrag voor neer te leggen…(wij hadden er toen ook echt een kater van!)

aankomende zaterdag is het zover…

Denk dat het voor de kleintjes super leuk is,

hij vind het al een feest om in de trein te mogen zitten.

Ik ga zondag. Ik heb kaartjes gewonnnen met de WeekendGezet. Mijn jongens zijn helemaal Thomas fan maar ik wou nog een jaartje wachten maar nu gaan we uiteraard :thumbup:

Het is vlakbij dus als het tegenvalt is het ook niet erg, de jongens vinden het vast leuk.