al die irritante meuk uit de supermarkt :wall:
Echt ik ben die Gogo’s uit de nieuwe actie inmiddels meer dan sch**tziek. En dan hebben wij pas gister 5 aan ieder van de jongens gegeven.
Ik heb besloten: er komen er niet meer in, er mag alleen op hun eigen kamer mee gespeeld worden en de eerste de beste die er om jankt mag ze zelf in de container mieteren :twisted: .
Zo… dat lucht op!
:hug: :-*
nee hoor, hier mogen ze met de gogo’s spelen. Ze vinden het hartstikke leuk…
vind gogo’s totaal neit leuk!! triqo’s daarintegen wel!!
Heb al eens een mail gestuurd met een tip om te kunnen sparen voor lego poppetjes oid! daar heeft iedereen teminste wat aan!
Ik zie het nut er niet van in.
@Madre wrote:
als ze er alleen mee zouden spelen… dan had ik er echt geen probleem mee.
Tot de vorige serie was het ook geen probleem.
Die dingen pasten in autootjes, in legohuizen etc etc.
Maar nu gaan ze er mee ruilen (en ja ze hebben nu proefondervindelijk bewezen: van ruilen komt huilen) er moeten ‘potjes’ mee gedaan worden op school… en ja daar leer je heel goed van dat andere kinderen niet altijd even eerlijk zijn (namelijk dat als er verloren wordt is het ineens potje nep en als zij winnen is het potje nep ineens toch voor echt… en dan die geleerde ‘vaardigheid’ thuis op je broertje uitproberen) etc etc…
En niet alleen hier… ook bij vriendjes enzo thuis gaat dat verder…om dan vervolgens voor de deur te gaan ‘ja maaren’ pfff.
Madre, ze zijn ook leuk… maar niet als je een kleintje in huis hebt die van alles in de mond stopt.
Ik heb dus dezelfde gevoelens als Marije…
Ze zeuren erom, vragen elke dag uit school of ik al naar de winkel ben geweest, ze laten ze slingeren zodat ik er weer 1 uit Suus d’r snuit kan peuteren en gisterenmorgen was het fijn wakker worden met een brul van papa van beneden “F**k! J*zus…!!!” omdat hij met zijn dunne en gevoelige voetzool op een uitsteeksel van een gogo was gaan staan…
Hij ontplofte nog net niet.
Maar ook hier gezegd, mama haalt er niet meer, doe gewoon weer bij appie boodschappen, er word niet om geruzied, ik wil ze niet beneden zien, je houd ze op je kamer en de eerste de beste die ik beneden zie, beland in de kliko.
Dus ik snap het wel…hoe leuk ze verder ook zijn…
Oef ja herkenbaar! Kindlief heeft nog geen last van ruildrang ed dus daar hebben we nog geen last van. Maar ze zijn zoooo nutteloos. :silenced:
Mijn moeder heeft wel eens meegespaard met een actie voor bouwstenen bij de C1000 en die zijn wel grappig en daar kun je ook nog iets mee. *lees vooral; mama mocht een vliegtuig bouwen * maar doe idd maar eens iets met Playmobil of lego. Bijna iedereen met kids heeft of krijgt daar wel wat van en zo kun je voortborduren op iets waar je kids toch al wat mee hebben. En geen ruildrang meestal.
@Cell wrote:
Maar ook hier gezegd, mama haalt er niet meer, doe gewoon weer bij appie boodschappen, er word niet om geruzied, ik wil ze niet beneden zien, je houd ze op je kamer en de eerste de beste die ik beneden zie, beland in de kliko.
dat dus
En ik denk dat ik gewoon in het vervolg tijdens een actie bij een andere supermarkt mijn boodschappen ga halen dan waar de actie loopt

Al vind ik idd de triqos wel leuk.
Daar kwamen mijn ouders mee aan.
Daar spelen ze SAMEN mee. Lekker bouwen en spelen, uit elkaar halen en weer bouwen. Kan niet in kleine babymondjes verdwijnen als het is blijven slingeren etc.
de beste actie vond ik die van de AH superdieren.
Die vond ik echt heel leuk.
Ik heb wel gezegd: 1 album voor jullie drietjes, meer doen we niet.
De plus zit hier te ver weg, gelukkig :mrgreen:
We hebben nu of AH, of super de boer en daar sparen we zegeltjes voor een of ander pakket. Ook goed.
@Madre wrote:
Hier idem. Neemt nauwelijks ruimte in beslag en Jo heeft alle gogo’s nog van de vorige acties (de eerste ronde en de WK gogo’s). Hij speelt er geregeld mee. Ligt gewoon in zijn “actiemand”. Een rieten koffer in zijn kamer met actiedingen.
Hoorde op school dat de juf ze gebruikt in de klas, Jo had het er over dat er gisteren armbandjes werden vergeven (snap niet helemaal waarmee) en vandaag Gogo’s. Vind het allemaal best. Kiezen soms wel bewust waar we wel en waar we niet aan meedoen.
Die Triquos (of zoiets) doen we niet aan, komen zelden bij die supermarkt,maar mijn ma spaart ze wel voor als de jongens bij haar zijn. Ook prima.
weet je wat ik zo knap vind…
die dingen gaan bijna nooit kapot.
Net als die Happy Meal dingen, die blijven het gewoon doen als er een muziekje of lampje in zit.
Niet stuk te krijgen.
Ik gooi dat spul altijd stiekem weg als ze er niet zijn :oops:
gogo’s mischa vind ze geweldig, net als alle andere meuk die je bij de supermarkt krijgt.
Maar hij speelt er super veel mee, en ook nog met de dominosteentjes, de “oude” gogo’s, webbies, dungans enz.
Maar… ip moeten ze op zijn kamer blijven.
Op school zijn die dingen verboden gelukkig!
Ik doe het al jaren! Het enige wat ik spaar zijn voetbalplaatjes van de AH en die hele leuke dierenplaatjes ook van de AH. Die laatste vond ik echt leuk. En Victor ook
De ruzie’s zoals mamamarije en Cell beschrijven gebeuren hier ook. Ik werd er gek van. :evil:
(mamamarije, de potjes nep en dan toch weer niet, regels die plotseling veranderen heb je ook bij het knikkeren :? )
Ik gooi tegenwoordig die gratis meuk allemaal in een tasje.
En die neem ik mee als we ergens heen gaan.
Het maakt niet uit of het kwijt raakt of word vergeten, en ze zijn er altijd wel een paar uurtjes zoet mee.
Als het hier in huis in de weg ligt gooi ik het weg, gogo’s passen ook in je stofzuiger trouwens :silenced:
mijn kind vindt ze fantastisch heeft het stickerboek en het bewaarkoffertje, daar is hij uren mee bezig vind het geweldig.
Net zoals de dierenplaatjes van de appie ook zo geweldig
En dan heb je twee kinderen en het continue gezeik over dat die er 1 meer heeft en dat dat niet eerlijk is. Ja er zit maar 1 glimmende bij en die wil ik, nee ik, nee ik, MAMMAAAAAAAA!!! Nee, ik heb nog geen boodschappen gedaan. Nou ja, wel, maar niet bij de C1000. Omdat ik naar de jumbo wilde want ik vind die winkel fijner. Nee, ik weet dat ze daar geen gogo’s hebben. Ik mag toch zeker zelf bepalen naar welke winkel ik ga? Ja, gisteren was ik wel bij de C1000, maar toen had ik maar voor 6 euro boodschappen en dan krijg je geen gogo. En dat heb ik je toen ook al uitgelegd, maar je was te druk met je 6 uur janken omdat je toen geen gogo kreeg. Vanaf nu besluit ik dat alle gogo’s van jullie samen zijn en de eerst volgende die er om jankt, ruziet of gilt zorgt er voor dat ik ze allemaal weg mieter. En dan neem ik ook geen nieuwe meer mee. Ja, ik weet dat je ze dan toch wel van opa en oma krijgt, maar die zal ik dan ook wel even inlichten. En je neemt ze niet mee naar school en stopt ze al helemáál niet in je broekzak. Gister ook de wasmachine al van de leg omdat er weer zo’n pokke ding vast zat in het deurrubber. Het scheelde niet veel of ik kon de wasmachine naar de stort brengen door zo’n klein, naar, nutteloos, stom gogo geval. En weet je wel wat een nieuwe wasmachine kost? Nou in ieder geval zo veel dat ik dan geen geld meer heb om boodschappen bij de C1000 te doen!
Nee, ik ben geen fan…
Hihi, mijn dochter (3 en gelukkig nog totaal niet bezig met ruilen) gebruikt ze in haar keukentje…
… krijg ik afentoe een heerlijk bordje gekookte gogo’s met een pluk Ikea sla, ‘kijk mam, lekkere groentesalade voor jou!’ :mrgreen:
Maar ik kan me goed voorstellen hoe beu je die dingen raakt als er constant om gejankt en geruziet wordt, :hug: !
@lydia wrote:
die dingen gaan bijna nooit kapot.
Net als die Happy Meal dingen
Ik gooi dat spul altijd stiekem weg als ze er niet zijn :oops:
Ik ook :oops:
Triqo’s is wel leuk!!!
(papa speelt er ook mee :lol: )
Ik snap t met de gogo’s ook niet helemaal.
Zoon doet er alleen maar aan mee omdat de buurjongens dat doen en zusje doet alleen mee omdat broer mee doet…
Maar ik doe nooit boodschappen bij C1000. “Gelukkig” hebben ze een buurvrouw die voor hen gogo’s spaart.
Ik vond die AH superdierenactie echt leuk! En ook wel Disney dingen. Dochter is altijd nog erg blij met haar mini Sneeuwwitje. 8)