Wie ben ik??

Hoi!

Mijn naam houd ik nog even op Dreampje, aangezien ik een te aparte naam heb om hier te vermelden, Ik ben 33 jaar en op 25 augustus 2009 zijn wij gestopt met de pil waarna ik eerst nog een kuur heb gekregen om de menstruatie op te wekken aangezien ik vanaf januari 2009 niet echt ongesteld was geweest, daarna heb ik een redelijke normale cyclus die eerst rond de 32 dagen zat en nu netjes op 28 dagen, begin november was ik heel even zwanger, dinsdag positieve test (ook volgens huisarts) en donderdag had ik geen positieve test meer en een mega bloeding. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik de donderdag voor de positieve test al wist dat ik zwanger was, ik voelde het, ben vanaf januari gevoeliger op de maag en daar merkte ik het ook een beetje aan, maar dat gevoel, heel diep van binnen, ja dat is heel bijzonder geweest.

Ik heb nogal wat meegemaakt in 2009, dat is ook de reden dat ik vanaf januari niet ongesteld was geweest, waardoor ik het wel kan begrijpen dat het misgegaan is, ik heb er ook vrede mee. Ik ben al lang blij dat ik weet dat manlief raak kan schieten en ook nog een doelpunt kan scoren.

Mijn man werkt onregelmatig en soms is het wat lastig plannen allemaal, nu is het als het goed is zondag of maandag mijn meest vruchtbare dag, dus ik ga hem eens goed verwennen zeg maar, en hij mij dan weer :lol: :lol:

Groetjes, Dreampje

Welkom Dreampje, veel plezier hier op het forum…

Hoop dat je gauw goed nieuws hebt… :inlove: enne, zet hem op hé vant weekend… :mrgreen:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

En Veel Suc6 Natuurlijk!!!

Ps. Have fun de komende dagen! :mrgreen: Enne hopelijk scoort

hij er 1 (of 2)! :wink:

en suc6 :wink:

Welkom Dreampje

Heel veel lees/schrijf plezier hier op kok :wink:

En we :pray: dat manlief weer snel raak schiet :inlove:

welkom en veel plezier hier

Hoihoi,

Dank jullie wel voor alle welkoms!!

@Miran, ook ik :pray: :pray: dat manlief weer raak schiet, maar dan ga ik nog harder :pray: :pray: :pray: dat het allemaal houd en goed gaat.

Groetjes, dreampje

welkom veel plezier en vooral veel succes natuurlijk :wink: