wie bekent met slapen in een bepaalde richting

eline is nu 5 maanden oud en met vier maanden zijn we verhuis opzich niet zo heel ver van het oude huis.

nu huilt(krijst) ze de laatste weken geregeld en de laatste week elke dag onderhand. dit gaat zeker 2 uur door en als je haar troost dan snikt ze helemaal vaak ook nog in haar slaap omdat ze zo moe is.

Gister was ik op de verjaardag van mijn zus en heeft haar “schoonvader”( weet even niet zo goed wat hij is van haar )

maar goed hij kan iets en haalt bijv pijn weg en minder. en nu vertelde hij dat ze verkeert met het bedje ligt we moesten het bedje draaien naar het noorden

heeft iemand hier ervaring mee.

ik ga het zeker proberen maar wil er wat meer over weten heb vandaag gelezen dat je dat kunt uitrekenen?

Ik heb zoiets ook wel eens gehoord.

Het kan natuurlijk nooit kwaat om het bedje een keer te draaien als je kind snachts vaak onrustig is.

Ik heb ook wel eens iets gehoord over een vuilniszak onder het bedje leggen om aardstralen tegen te houden.

ja daar had hij het ook over dat is dan eenvoudig een vuilinis zak collega had het er al over om dat met een koper draadje te doen.

Je kan het altijd proberen he.

Wie weet slaapt ze ineens heel rustig, dan sta je ook raar te kijken :lol:

Er zijn nog wat meer van die onschuldige dingetjes die je kunt proberen, maar kan er nu nog even niet opkomen.

Wie weet schiet het me nog te binnen.

ik durf het bijn aniet te zegen maar ze slaapt al twee uur en geen kik toen ze naar bed ging. wil zo graag gaan kijken maar durf niet

Zelf niet uit ervaring, maar wel van een gezin waar ik heb gekraamd zoiets gehoord.

Haar zus had ook een kleine van ruim een jaar, een echte huilbaby, last van eczeem en nog wat andere "probleempjes). Nadat kinderarts e.d. ook geen oplossing konden vinden zijn ze het in de natuurgeneeswijze gaan zoeken. Daardoor kwamen ze bij iemand terecht die ontdekte dat box en ledikantje op een plek in huis stonden waar veel aardstralen zaten.

(stonden beiden in dezelfde hoek van het huis, alleen bedje boven en box beneden.)

Advies was; bedje en box op een andere plek zetten. 1 week later sliep de kleine door en was overdag ook veel rustiger. 1 maand later was de eczeem nagenoeg volledig verdwenen. (en dit waren hele nuchtere mensen dus geloof het verhaal echt.)

Vind het nog steeds bijzonder en ben het nooit vergeten. (al zo’n 5 jaar geleden schat ik.)

Dus ik ben heel benieuwd of het bij jullie nu ook bljvend is verbeterd, ik hoop het in elk geval voor jullie :thumbup:

Ik heb t ook vaker gehoord. Hoe heb je t nu opgelost? Vuilniszak of koper?

Kan zeker invloed hebben! ik heb er nl. zelf ook “last” van. Of eigenlijk, niet echt last, maar ik ben er gewoon gevoelig voor. Als ergens het bed niet goed staat dan voel ik mij dus niet prettig in die kamer. Goed gevolg dat ik soms de boel wat verschuif (BV als we weekendje weg zijn in zo’n vakantiehuisje) :mrgreen:

Ook als Lotte ergens blijft logeren dan zet ik het campingbedje op een plek in de kamer die “goed voelt”. Soms wel grappig want dan is het bedje al neergezet, door iemand anders, en dan kom ik boven en gaat de hele boel om :wink: . Maar het werkt wel!

hier twee nachten rustig je merkt ook dat ze weer een ander kind is. naar mijn idee. we hebben het bedje schuin gezet.

ik ben benieuwd hoe lang dit goed gaat meestal gaat ze naar drie weken weer de dingen krijgen als we iets veranderen zo is dit ook het geval met de fles voeding. dus juich niet te hard.

Grappig dat het tot zover werkt, ik heb het ook gehad. Als ik bij m’n eerste vriendje (jaaaaaaren geleden) logeerde, sliep ik voor geen meter. Toen ook ontdekt dat m’n andere twee bedden (eentje in vaders huis en eentje in moeders huis) richting noorden stonden.

Zijn bed toen ook zo gedraaid en toen sliep ik ook daar heerlijk!

Het is uiteindelijk uitgegaan, maar niet daarom :wink: