hahahaha, moet iedereen ineens naar de tandarts. Ben er gisteren geweest, geen gaatjes (zou ook niet weten waar ik nog een gaatje moet hebben, alles is al gevuld!!!).
Sasa, succes!!!
Irry, wat spannend allemaal. Hoop dat je een mooie test in je handen mag hebben.
Angel: Super shirt!!!
Hier is het druk. Ga zo 2 dagen op cursus in Steenwijk en heb er echt veel zin in. Ben nu als een kip zonder kop alles aan het klaar zetten en opruimen hihihihi.
Misschien zal ik daar even inloggen, maar ga ervanuit dat ik vrijdag weer aanwezig ben hier.
Dames, een hele fijne dag toegewenst!!!
@Angel & Luna wrote:
@pooh wrote:Ik weet dat ook wel
Daarom vroeg ik er specifiek om :mrgreen:
:eh: hoe bedoel je?
Ben apothekersassistente :mrgreen:
Dus weet veel over medicijnen
Zag net pas je nieuwe berichtje, je mag me altijd Pben hoor! :-*
Ja, ik had de tandarts een maand geleden gebeld, omdat ik bij een kies een abces had (waarschijnlijk een ontstoken tandkas). En ik kon een maand later komen (vandaag dus, want dat was de vroegste mogelijkheid :shock: ).
Dezelfde dag ging het abces toen open (kwam wat bloed en etter uit), heb alles goed gedesinfecteerd. De zwelling was weg, maar er kwam tussendoor toch nog een beetje etter uit. Het doet niet zeer, maar ik zit er uiteraard toch erg mee. Dus daarom dacht ik: nu pak ik het aan! Het is natuurlijk niet zo dat mijn tanden er nu allemaal al uit vallen Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van, maar ik denk dat er een verstandskies uit moet en dat die tandkas behandeld moet worden (en tandsteenverwijdering).
Mijn collega zei dat voor haar gevoel het hele lichaam erbij betrokken is als je zwanger wilt worden. Dus als je hele lichaam gezond is (ook je tanden) zou het beter moeten lukken … Wachten we dus maar af Ik hoop dat ze gelijk heeft! :dance:
Kom vanavond wel even schrijven hoe het was! :-*
PS: Sorry voor de ego posting
@pooh wrote:
@Angel & Luna wrote:@pooh wrote:Ik weet dat ook wel
Daarom vroeg ik er specifiek om :mrgreen:
:eh: hoe bedoel je?
Ben apothekersassistente :mrgreen:
Dus weet veel over medicijnen
Zag net pas je nieuwe berichtje, je mag me altijd Pben hoor! :-*
oh haha wist ik niet

Hallo dames
irry me das wel een spannende tijd zeg ik ga voor je duimen maar hopen dat je zwanger bent…
ik kom binnekort ook weer op het wachtbankje nu alleen afwachten of de eisprong is geweest,morgen weer controle bij de gyn en dan krijg ik voor een half jaar clomid mee en mogen we het zelf proberen… of ik moet deze maand zwanger worden.
Angel gefeliciteerd met je zwangerschap
dikke knuf bloempje
bloempje voor een half jaar clomid mee :shock: krijg je geen fm?zodat je precies weet wanneer je je eisprong hebt?
Babygirl:veel plezier op cursus
Roosje: ik had ook voor6 mnd clomid mee gekregen ook geen fm he (word gewoon tijd dat ze allemaal een beetje dezelfde richtlijnen gaan nemen…)
zo ik heb mij net aangemeld bij mvm bij Luna had ik het niet gedaan omdat ik toen ook vrij laat wist dat ik zwanger was dus nu extra vroeg aangemeld haha
de eerste keer met clomid heb ik ook geen fm gehad. maar ik had geen extra clomid meegekregen. de 2e keer heb ik voor ongeveer 3mnd clomid meegekregen en ook een fm. :think:
elk zh is anders.
Hoi,
Wat een leuk shirt Angel!!!
In het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben krijg ik altijd fm’s maar ik spuit dan ook Puregon. Ik denk dat daarmee de begeleiding sowieso wat intensiever is.
Mijn ongi is echt doorgebroken, ik heb inmiddels het vermoeden dat er meer aan de hand is dan alleen pco-syndroom… Ik wordt ook iedere keer veel te vroeg ongesteld. Ik heb maandag een gesprek met de gyn, hopelijk gaan ze er wat mee doen.
Heb besloten nu ook Vitex Agnus Castus te gaan slikken, een natuurlijk kruid dat de hormoonbalans zou herstellen, heb er veel positieve verhalen over gehoord, ben benieuwd.
Marda: :hug: balen dat je ongesteld bent geworden
marda wat balen zeg dat je ongi is doorgebroken :hug: hopelijk heb je vee; baat bij dat kruid hoe is het met je man is die al weer wat opgeknapt?
babygirl:veel plezier bij de cursus
angel:ja vreemd niet ik kreeg meteen al fm elke keer weer zou eigenlijks standaard moeten zijn dan zit je ook niet met tempen of je nu wel of niet een ei hebt lijkt me!
ik voel me eigenlijks best wel goed! vanmiddag lekker wezen winkelen maar niet echt wat leuks gekocht ach ff rond neuzen is ook wel eens lekker samen met me ma
vandaag verloor ik wat vliesjes(wit) meestal is dat rond de eisprong dus ik denk dat ik deze dagen een ei krijg(zal wel niet groot genoeg zijn maar goed baat het niet dan schaad het niet toch )
Marda, dikke :hug: :hug: voor jou!!
Ja, ik had beloofd even verslag uit te brengen … Oef, 'k ben weer thuis. Voor de rest was de sfeer bij de tandarts wel prettig. Het was nu gewoon een eerste gesprek en er werden röntgenfoto’s gemaakt. As dinsdag krijg ik een wortelbehandeling :wall:, want een kies is morsdood. Daar had ik 6 jaar geleden al een keer een grote vulling in gekregen. En dan in november naar de tandhygiëniste. Daarna verder gesprek m.b.t. verwijdering van mijn verstandskiezen bovenaan. Dus dat wordt leuk! :shock: We zullen wel zien dus … Maar de eerste stap is gezet en daar ben ik evengoed wel een beetje trots op
:thumbup: :thumbup: :thumbup: sasa! die eerste stap heb je maar weer gezet!
kan jij straks met een mooie witte gezonde rij tanden op de foto met je baby! deal??? :dance:
Tuurlijk, Roosje! :-* Alleen als jij met jouw baby samen met mij op de foto gaat :dance: 8)
doen we :inlove:
zullen we dan maar meteen een meeting doen gaan we met zijn allen :dance:
Jaaaa! :inlove: Goed idee, Roosje!! :thumbup:
deal :thumbup:
mag ik je hyves? sasa
Hoi dames
Das balen marda dat je elke keer te vroeg ongesteld wordt,ik hoop maar dat ze je goe kunnen helpen…
Babygirl veel plezier bij je cursus
Sasa kei goed dat je de eerste stap gezet hebt :thumbup: veel succes dinsdag bij de tandarts,en verstandskeizen trekken valt heel erg mee,ik was toen heel bang maar het viel me erg mee.
Ik heb de eerste twee keer dus nu ook fms gehad daarom moet ik morgen ook weer op controle,en zei zeggen dat je het daarom normaal een half jaar zelf mag proberen en als je dan nog steeds niet zwanger bent kijken ze wat ze verder gaan doen.
dikke knuf bloempje
Hoi allemaal,
Nou morgen moet ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken (progesteron???) en donderdag het zaadonderzoek… Spannende week dus… Zelf denk ik dat ik mn eispring vorige week nog neit gehad had ondanks dat mn 2 eitjes toen al groot genoeg waren. Heb sinds gister nl pas wat plakkerige witte afscheiding… Maar weet niet of dat iets met je eisprong te maken heeft?
Weet er iemand of pijnlijke harde tepels een bijwerking van de Clomid kan zijn??? Heb al 3, 4 dagen heel de dag harde tepels en ze doen er gewoon zeer van…
Nou ik ga nog ff rusten. Vandaag opgepast op m’n neefje dus flink vermoeiend en moet vanacht nog gaan werken… Gelukkig maar 3 nachtjes…
:-* en liefs voor jullie allemaal!