Wicked

Wie is er al geweest?

Is het een mooie musical? Zit er nog een beetje verhaal in? Ik ben naar Mary Poppins geweest, eerste musical ervaring, en dat vond ik geweldig… Ben benieuwd wat jullie er van vonden…

Ja ik ben geweest! :inlove:

Vond het echt een heerlijke musical, geweldig.



Ben al wel bij meerdere geweest (mary poppins dan trouwens weer niet :wink:) maar dit is echt wel de ‘beste’ tot nu toe. (iedere musical is op een andere manier goed of mooi)

Heel leuk verhaal, goede acteurs en geweldige zangkunsten :inlove:



Er zit zeker verhaal in, ken je het verhaal van de wizard of Oz? Dan komt 't goed :mrgreen:

Ja ook ik ben geweest, echt een hele gave musical!!! Ben idd ook naar Mary Poppins geweest, maar deze is minstens zo goed!

Ik zou zeggen: gewoon doen!!!

Echt helemaal geweldig!

zoooo jammer dat er nog geen nederlandse cd van is.

Op youtube is ook veel te vinden hoor, als je wat stukjes wilt zien.

Ik ben al naar heeeel veel musicals geweest maar dit is één van de betere. Ook veel verrassingen in het verhaal…

Ik twijfel nog of ik een tweede keer wil :oops:

Ik ga zondag!

Ben benieuwd!

@lieke1 wrote:

Ik ga zondag!

Ben benieuwd!




Leuk! Veel plezier!

@Tante Soesa wrote:

@lieke1 wrote:
Ik ga zondag!

Ben benieuwd!




Leuk! Veel plezier!




Thanks :-*

@Marlous79 wrote:



zoooo jammer dat er nog geen nederlandse cd van is.


Die gaat er helaas ook niet komen. :(

Echt niet? Oh, das erg jammer zeg! :frowning:

Ja, echt hè :frowning: Ik heb het nagevraagd toen ik er was, maar helaas. :frowning:

Thnx meiden voor de reacties! Ik denk er nog even over na.



@Lieke: Hoe was het?

@sabje373 wrote:

Thnx meiden voor de reacties! Ik denk er nog even over na.



@Lieke: Hoe was het?




Supergaaf!

Vertel! Ben zoo benieuwd…

@ Sabje: als je mary poppins mooi vond dan vind je Wicked vast en zeker ook super! Heb ze allebei gezien. In de ‘Kampioen’ van ANWB zat laatst een kaartje met kortingscode voor 50 euro korting per iedere 2 kaarten, o.a. voor Wicked. Moet je wel voor 23 april boeken (minimaal 2, maximaal 8 kaarten) en uiterlijk juli 2012 erheen. Als je er interesse in hebt kan ik je de kortingscode pb-en, heb 'm zelf niet nodig :wink: .

Ja, zoiets had ik al vernomen… Dr schijnt ook post rond te zijn gegaan met een boekje. Nu vraag ik me alleen af of de korting die daar bij zat ook per twee kaarten was of voor iedere kaart… Normaal krijg ik altijd post, en nu hebben kennissen het wel, maar ik niet… Zelf zijn wij ook lid van de ANWB, dus ik zal de Kampioen nog eens uit de oudpapierbak vissen als hij er nog in zit… anders PB ik je even!