:mrgreen: :dance: We gaan lekker met vakantie, met ons gat op de Hongaarse Playa :dance:
Ik ben zooo benieuwd wat Casper er van gaat vinden! :inlove:
Ow hadden jullie gemerkt dat ik er zelf ook wel aantoe ben? 8)
Uh, weet je zeker dat je dat wel wilt :think: :think:
Leuk joh, wanneer ga je? :thumbup:
lekker hoor geniet er van wanneer ga je?
Ik twijfel nog Maxime vakantie is zo iets ellendigs…zeker naar Hongarije, vies eten etc… 8)
Morgen heb ik nog om in te pakken en overmorgen ook nog, huis aan kant maken, planten water geven, kattenoppas moet ik ook nog bellen en sleutel roggelen. Nah heb zelfs geen annuleringsverzekering afgesloten dus we moeten wel gaan.
@Rhiannon wrote:
Ik twijfel nog Maxime vakantie is zo iets ellendigs…zeker naar Hongarije, vies eten etc… 8)
Morgen heb ik nog om in te pakken en overmorgen ook nog, huis aan kant maken, planten water geven, kattenoppas moet ik ook nog bellen en sleutel roggelen. Nah heb zelfs geen annuleringsverzekering afgesloten dus we moeten wel gaan.![]()
Nou, ik was thuisgebleven hoor, heel vervelend :liar: :liar:
behalve lekker eten, hebben de hongaren ook heel lekkere likeurtjes :drool: :drool:

Succes met regelen en GENIET!
Ik ook, ware het niet dat kindlief mee gaat met manlief. Die zou ik veeeels teveel missen :lol:
Oeh ja perenlikeurtje, ellendig, bah…dat ook nog eens, en flessen Tokayer om op te drinken… :drool: heeft net de tassen van zolder gesleurd om in te pakken en de pannenset zit in de vaatwasser
**voordat ik aan het bevallen ben **
Alvast veel plezier!!! :mrgreen:
Hahahahah Rhi… gekke muts… veel plezier hoor… en vooral veel foto’s maken… groetjes aan je Daan!!
Lekker Rhi, veel plezier!