opnieuw wasvraag:
mijn moeder heeft een whiteboard, het favo speelgoed van onze zoon, maaaaaaar… nu ik die kleren op wil vouwen, zit er al die stift er nog in. Iemand tips? De kleding is al een keer gewassen.
Ojee, je boef heeft zitten knoeien dus.
Ik zou het echt niet weten…
@meisje1974 wrote:
Ojee, je boef heeft zitten knoeien dus.
Ik zou het echt niet weten…
hij mag zo graag tekenen, dus had gewoon wel verwacht adt het uit de kleding zou kunnen, maar niet dus:( tis zijn nette kloffie, dus nog een beetje zuurder :oops:
Melk?
In de zon leggen? (na het wassen zodat het nog nat is).
helaas, hier heb ik ook ooit een vraag over gesteld, maar ook uit ondervinding, het gaat er NIET meer uit
Alleen als je het direct, maar dan ook echt héél snel, schoon maakt met vlekkentroep, later of na het wassen is het gewoon verknald :roll:
hier liggen die stiften dus hoog in de kast en mogen ze alleen nog maar krijten of stiften in hun pyjama :mrgreen:
melk, het kreeg er hier zelfs opgedroogde ecoline uit de kleding
melk…echt dat helpt :thumbup:
dan maar eens melk proberen… ik baaaal zo! maar het gekke is dat ik het wel uit een shirtje heb gekregen, maar de broek, alles is katoen, alleen het shirtje is wel schoon de rest niet! :shock:
broekje was errug duur :oops: shop ik eens een keer met een gat in mijn hand… nu weet ik weer dat ik liever tien shirtjes heb voor een euro dan 1 shirtje van 10 euro :oops:
ben benieuwd of het lukt
hoe lang laat je dat dan staan in de melk? in de koelkast? anders gaat het toch enorm meuren :oops:
ik deed er gewoon een druppel op en dan zag je de inkt in de melk trekken
en dan na een paar minuten huppa in de wasmachine