White wash ledikantje bijwerken

Hoi hoi



Ik had een vraagje

voor ons 4e spruitje heb ik al een hele leuke kinderkamer gezien

White Wash…



Alleen die heeft wel wat gebruikssporen,.oa op het ledikant

nu overweeg ik toch tot bieden

Maar waarmee bewerk je white wash zodat t weer mooi en veilig wordt ?



ivm evt bijtende tandjes :mrgreen:



Liefs Hann

je hebt gewoon meubel verf van de ceta bever op waterbasis white wash kan je gewoon bij alle doe het zelf winkels kopen.

wel even goed kijken wat je hebt verschillend, maar staat echt white wash op het blik. je hebt ook warm wit, opaal wit, voor als het net niet kleurt bv.





mijn vriend heeft zelf meubeltjes gemaakt, en ik heb het daar mee geverfd

je hebt ook van die bijtranden in plastic, zie je bijna niet zitten en dan hoef je het in elk geval niet nóg een keer te verven :wink:



verf op waterbasis moet toch gewoon lukken in de kleur white wash zou ik denken.

Dank jullie wel…



Dan ga ik vanaaf maar eens kijken of we tot een concrete afspraak kunnen komen…ff kamertje hellemaal in het echt bekijken :thumbup:

@Emma wrote:

je hebt ook van die bijtranden in plastic, zie je bijna niet zitten en dan hoef je het in elk geval niet nóg een keer te verven :wink:



verf op waterbasis moet toch gewoon lukken in de kleur white wash zou ik denken.




waar haal je die?

Mijn oudste kindje heeft het bed zo ongeveer opgegeten namelijk…

@Pé wrote:

@Emma wrote:
je hebt ook van die bijtranden in plastic, zie je bijna niet zitten en dan hoef je het in elk geval niet nóg een keer te verven :wink:



verf op waterbasis moet toch gewoon lukken in de kleur white wash zou ik denken.




waar haal je die?

Mijn oudste kindje heeft het bed zo ongeveer opgegeten namelijk…




IKEA iets van 5euro dacht ik :think: