Where the wildthing are -Max en de Maximonsters...

Dus die film is uit.

En laten mijn kinderen helemaal gek zijn van het boek…



Maar de film is vanaf 9 jaar en dat is vast niet voor niets… 8)



Maar ik wil toch heeeeeeeeeeeeeeeeel graag gaan.



Persoonlijk denk ik omdat het komt door het lange verhaal, misschien wat ingewikkeld.



De trailer ziet er niet eng uit…



Wel of niet doen…

Noah is met zijn klas gegaan als Kerst uitje. Kinderen van 7 en 8 jaar. Hij vond sommige stukjes eng en sommige stukjes heel zielig. Sommige kinderen huilde een beetje, en sommige kinderen verborgen hun gezicht in hun jas.





Verder heeft hij heel veel gelachen met de film.

Maaike zag het ook op de voorkant van de gids staan en ik mag het boek dus weer ineens steeds voorlezen :slight_smile: .

Vond het zelf zo mooi vroeger hè!~

Terwijl ik hem nu helemaal niet meer zo goed vind eigenlijk…



Maar die film ga ik alleen kijken hoor!

Kan ik hem altijd nog voor haar huren :wink: .

Ben ook erg benieuwd naar de film. Stond gisteren goed aangeschreven in de Volkskrant.

De film telt maar een paar honderd woorden tekst, stond in het stuk. Daar word ik helemáál nieuwsgierig van. Maar of het nu een echte kinderfilm is, voor kleine kindjes, daar twijfel ik ook een beetje aan.

Aaah ja, zó´n leuk boek!

Er is ook al een NDS spel van.

Ik denk altijd: er staat niet voor niks een leeftijdsgrens bij een film…



Gisteren toevallig nog over gepraat met wat ouders. Die waren naar een film geweest met hun kids waar men ook een hogere leeftijd aangaf. Kids zijn nachtenlang wakker geweest, kwamen constant uit hun bed en liepen naar papa en mama en zeiden dat ze bang waren… :?



Miss kunnen jouw kids er wel tegen, maar ik zou het er niet op wagen. :wink:

ben je nou geweest of niet?



Zoals je weet, zou ik het niet doen. Vind het verschil tussen 9 en 3 echt te groot. Is het niet te eng, dan is het verhaal wslk te ingewikkeld, en hebben ze er nog niks aan.

Zou dus zoals mamalien zegt de dvd later huren.

Nee, niet geweest.

Als we het al doen dan gaan wij eerst voorkijken, maar hoogstwaarschijnlijk wordt het inderdaad de dvd…