Wheelybug..We zijn hem vandaag gaan 'testen'...

Voor de eerste verjaardag van Amélie dacht ik erover om een wheelybug te kopen. Ik vind hem echt super leuk, en omdat Amélie echt een klim en klauter meisje is lijkt het mij erg leuk voor haar.

Maar…is het niet een heel tijdelijk kado? Hij kost nieuw €79.95 en op marktplaats zijn er maar een paar 2e hands te koop. Ik zou het jammer vinden als ik zo’n duur kado koop en het eigenlijk niet echt lang leuk is voor kids.

Daarom wil ik graag jullie ervaring! Vertel…vertel! :mrgreen:

ik heb hem niet maar telkens fenne hem in de winkel ziet is ze er niet van weg te slaan! :mrgreen: (ze is nu bijna 2.5!)

Op het CB bij ons staat ie ook en Anoek is er nog steeds weg van. HIj is ook super leuk !! (wel duur…)

Wij hebben 'm :inlove:…de wesp :inlove:



Hij was duur, maar Isa vindt hem geweldig! Ze scheurt er de hele tent mee door :mrgreen: De zwenkwieltjes maken 'm ook hartstikke wendbaar, dus ze kan echt manouvreren.



Isa is erg klein voor haar leeftijd, en kan dus op gewone loopautootjes niet goed vooruit komen. Dit is echt ideaal voor haar, voetje bij de grond en rijden maar :inlove:



Ik kan me voorstellen dat als ze groter wordt, het een echt scheurmonster wordt waar ze overal tegen aan kan bonken. Als dat gaat gebeuren zet ik 'm weg…voor de eventuele volgende spruit :mrgreen:



Hij was inderdaad niet goedkoop, ik geloof € 75,-

Op marktplaats kostten ze toen 2e hands ook nog € 50/€ 60,-, wij hebben toen maar gewoon een nieuwe gekocht.



Hier geen spijt

(ik hou ook niet van die schreeuwige, kleurige, grote loopkarretjes…dit staat nog mooi in mijn interieur ook :wink: )

@mayo28 wrote:





Isa is erg klein voor haar leeftijd, en kan dus op gewone loopautootjes niet goed vooruit komen. Dit is echt ideaal voor haar, voetje bij de grond en rijden maar :inlove:





Hier geen spijt

(ik hou ook niet van die schreeuwige, kleurige, grote loopkarretjes…dit staat nog mooi in mijn interieur ook :wink: )




Amélie is ook ‘klein’ (heeft nu net maat 74 aan), maar dat is dus blijkbaar geen probleem! Leuk!



En inderdaad…ik hou ook absoluut niet van die plastic loopwagentjes die ook nog eens geluid maken als je erachter gaat lopen :silenced: En dit is gewoon een hardstikke leuk en mooi ding.



Nog meer mensen ervaring? Ik denk dat ik er wel uit ben eigenlijk :wink:

Wij hebben m! Vind m superleuk! Let wel op, je hebt 2 maten, wij hebben de kleinste maar daar kan Emma nog niet zelf mee rijden. Ze kan nu net met haar voetjes bij de grond, maar nog net niet bewegen. Je moet dus wel de kleinste hebben, die is geloof ik vanaf 1 jaar.



Emma vindt m al erg leuk, al kan ze er nog niet zelf mee rijden!



Wij hebben t lieveheersbeestje!

Lev heeft hem ook, Anna Sofie noemt het de rij-bij :mrgreen:



Hij is erg leuk en lekker niet plastic :angel: Gewoon mooi en Lev vermaakt zich er prima mee.

Doen dus … :mrgreen:

En inderdaad, je moet de kleinste hebben!



(Isa was bij 11 maanden trouwens 71 cm…ongeveer net als jou meisje dus)

Ik heb hem niet zelf, maar een vriendin van mij wel. Als ik daar ben is Leine er niet af te krijgen… Leine is ook een kleintje (71 cm met een jaar) en die kan er net bij de grond (als ze ver naar voren op het smalle deel zit) en daarnaast duwt ze hem ook weleens voort aan de beugel die eraan zit…



En inderdaad, heerlijk dat er geen kabaal enzo uitkomt!

Vanmorgen naar een grote babyzaak gegaan waar ze de wheelybug verkopen…

Amélie vond het hardstikke leuk, maar ze vond een loopfietsje van 50 euro minder ook hardstikke leuk :roll: :mrgreen:

Wij zijn er dus nog niet helemaal uit…maar stiekem ben ik gewoon verliefd geworden op dat ding 8) dus ik denk dat we hem gewoon gaan kopen (jammer dat ik er niet meer op kan :lol: )

Wat een gek kind dat ze een loopfiets leuk vindt :mrgreen:

Maareh… ik twijfelde dus steeds tussen een loopfiets en een wheely bug, maar als ik dan goed naar die loopfietsjes kijk, denk ik dat ze daar sneller weer af is en dat het op dit moment langer duurt voordat ze er zelfstandig opzit. 'k Denk toch dat een wheely bug langer plezier geeft :angel:

@Heleentje wrote:

als ik dan goed naar die loopfietsjes kijk, denk ik dat ze daar sneller weer af is en dat het op dit moment langer duurt voordat ze er zelfstandig opzit.




Het was echt zo’n piepklein fietsje, en ze kon al achteruit schuifelen met haar voetjes :inlove: Maar wat ik dan wel weer zag is dat heel makkelijk de voetjes onder de wielen komen als ze ze niet goed neerzet. En dat kan dan weer niet met zo’n wheelybug…

En je hebt gelijk…als je zo’n klein fietsje koopt zitten ze er waarschijnlijk een stuk minder lang op dan op zo’n wheelybug. (eigenlijk weten we het al lang he? :wink: 8) )

Ja, echt wel :wink: 8)

Weet je ook al welke je wilt? Ik ga voor de bij, denk ik :inlove:

Mika vond hem op het kdv helemaal leuk maar we hebben hem toen niet gekocht.



Nu is mijn neefje net 1 jaar geworden en de Wheelybug met strik staat klaar voorzijn feestje morgen :smiley: .



Hopenlijk vind hij hem net zo leuk als zijn mama en tante 8) (oma heeft ook meebetaald maar vond het een hoop geld voor een kussentje op wieltjes :shifty: :mrgreen: )

hier was mama ook degene die hem wilde hebben hoor :angel:



Isa is de afgelopen tijd een beetje gegroeid, waardoor haar voetjes beter bij de grond kunnen. Ze begint nu echt te scheuren op dat ding, en ze kan pirouettes draaien :inlove:



mama houdt haar hart vast, maar tot nu toe gaat het eigenlijk altijd goed