Wheelybug ervaringen

Wij overwegen voor de eerste verjaardag van onze dochter een wheelybug te kopen. Of eigenlijk is het geen echte wheelybug maar wel hetzelfde principe.

Wie verteld mij haar ervaringen met de wheelybug.

Is het echt leuk voor je kindje, doet hij/zij er veel mee?

Wij hebben plavuizen en ik vraag me ook af of de voegen geen problemen gaan geven voor de wieltjes…

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en hopelijk nog enthousiaster kan maken om de wheelybug inderdaad te kopen.

Ik heb er eentje gekocht voor Jayden zijn eerste verjaardag en hij kijkt er bijna niet naar om… En als hij hem een keer pakt is het tien minuten en weer klaar. Kaylee heeft er een tijdje veel op gezeten (ja op die kleine haha), maar nu staat het ding een beetje werkloos te zijn.

Hier hebben ze er in het begin heel lang mee gespeeld, was echt een succes :thumbup: .

Daarna heeft hij een tijd werkloos in de kamer gestaan, maar de laatste tijd zijn ze weer lekker rondjes aan het rijden :smiley:

Wat mij betreft een aanrader dus.

Maar bij twijfel is een big bobbie auto ook super :thumbup:

Onze jongste heeft hem op zijn eerste verjaardag gekregen, maar speelt nu vooral nog met de voelsprieten haha.

Meneer kan namelijk nog niet staan of niks en hoewel hij kan zitten doet hij dat op de wheelybug niet. Hij vindt hem wel erg leuk/lief en speelt er op zijn manier al wel mee.

De oudste 2 waren ook helemaal gek op hun loopauto (die helaas na 2 kids toch wel wat mankementen vertoonde) dus ik verwacht dat er straks genoeg op gecrossed gaat worden in de kamer :thumbup:

Wij hebben hem (had toen ook een topic gemaakt…zal die eens voor je zoeken)

Inmiddels een bijna jaar later en er word niet meer naar om gekeken, dus hij staat nu op zolder om over een paar maandjes weer naar beneden te komen (helpt vaak wel :wink: )

Ik vind het een geweldig ding, maar persoonlijk vind ik het te veel geld voor de paar maanden dat ze er echt onwijs intensief mee spelen (want dat hebben ze allebei echt gedaan hoor, ze zaten er om de beurt bijna de hele dag op te racen hier in huis :inlove: )

hmmm…kan het oude topic niet meer vinden jammer genoeg :think:

Ik kon het niet hebben dat ik hem niet kon vinden, dus even verder gezocht, en ik heb hem:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3366890&highlight=#3366890

zelf vond ik ze sowieso te duur en heb hem voor 10 euro bij een abbo op de Kinderen gekregen. Toen vond ik hem ineens nog leuker :oops: :lol:

wij hebben een wheely bug uitvoering van lego.

Ik vind het een super ding

een wheelybug van lego?!?

Vind je die als je googled, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet :thumbup:

Hier een groot succes bij mijn dochter. Hij staat nu even boven, maar ander speelgoed staat ook soms boven om het na een tijdje weer naar beneden te halen. Ze rijd er nog steeds graag op! En van de zomer reed ze er ook buiten mee, dus tegels met voegen en grindtegels!

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk dat ik het maar ga doen, hoewel ik ondertussen ook weg ben van een super leuke hobbelgiraffe.

De keuze is nu dus uit onderstaande twee cadeaus maar denk dat het de wheely gaat worden (hoewel deze niet de wheely bug heet).

@mamaMarije wrote:

een wheelybug van lego?!?

Vind je die als je googled, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet :thumbup:

jep lego loopauto olifant…google

Maar die dingen zijn niet meer te krijgen hoor.

Die van Lianne heb ik op de koningedagmarkt gekocht

Wij hebben ook een wheelybug, het bijtje.

Lucas doet er niks mee, alleen een keer tegen de voelsprieten slaan.

Heeft hem voor zijn eerste verjaardag gekregen. Ik denk dat als hij 2 is, hij er gewoon meer mee kan. Hij snapt het principe gewoon nog niet (op de loopfiets kan hij ook nog niet), en daar komt dan bij dat de wheelybug een bol zitgedeelte heeft en hij glijd daar gewoon af.

Vind het verder wel een aanrader hoor, alleen misschien is 1 jaar net te jong.

Wij hebben ook de rijbij :inlove:

Mama vindt 'm helemaal geweldig, Isa iets minder :wall: …

Ze heeft 'm voor haar 1e verjaardag gekregen en toen speelde ze er veel mee. Toen ze zelf wat mobieler werd en leerde lopen (18 mnd) ging ze iets tè hard over onze houten vloer. Ze is er een paar keer voorover af gekletterd en toen wilde ze niet meer, dus nu staat ie op zolder. Overigens rijdt ze er op zolder nog wel eens op, daar hebben we vloerbedekking dus kan onze held niet zo hard :mrgreen:

Hier een houten loopfietsje met van die dikke zwarte banden. Die is hier al 3 jaar favoriet :thumbup: Voordeel is dat je m niet hoort als ze er op rijden :thumbup: Dat lijkt me met die bug wel anders?

Jaydin heeft hem voor zijn eerste verjaardag gekregen en heeft er echt bijna niet op gezeten. Hij kon hem pas gebruiken toen hij goed kon lopen, Hij is er een paar keer mee gevallen…was geen succes.

Zou het niet meer doen. De loopkar is favoriet en veel leuker…

Maar het is lastig want iederen reageert er anders op…

Groetjes

Ellen

Helemaal leuk!

Hier was ie met een maand of 8 al in gebruik. Toen gewoon wat duw en trekwerk. Met 10 maanden liep ze erachter en zat ze erop. Met een maand of 14 was t rennen geblazen! Daarna is ie naar zolder verdwenen, ze kreeg veeeeel te lange benen. Daar wacht ons beestje op de volgende! Ze vindt hem wel nog steeds leuk, als ze m ziet pakt ze m gelijk.

We hebben een grove leistenen vloer, ging prima, buiten ging trouwens ook goed.

Mijn meiden vinden de wheelybug nog steeds geweldig, we hebben nu de kleine versie. Ik twijfel om met 5 december de grote versie te kopen, jullie hier ervaring mee ?