wheeeh een kloofje

Dat lijkt me dus ook… Hij meldt zich echt wel… Regelmaat is nog ver te zoeken, maar dat hoeft ook helemaal nog niet, hij is potdorie net anderhalve week oud :mrgreen:

Celiza is nu bijna 6 weken en ik begin een beetje systeem in haar vraag naar de (.) te zien…dus dat komt vanzelf!

En ik zeg steeds als mensen zeggen wat knap dat je voedt op verzoek…volgens mij heb je daarom verlof,voor de baby toch?! :wink:

jah precies… Nu probeer ik het, om mijn (.)(.) een beetje rust te gunnen wel te rekken tussen door, Daan heeft af en toe de neiging om ieder uur te komen… maar na twee uurtjes mag ie weer volop drinken als ie dat wil hoor… net alleen ff niet, hij had duidelijk kramp… en met een beetje hulp heeft ie toen zijn duimpje gepakt… dat was voldoende voor hem, dus duidelijk alleen maar zuigbehoefte, had het idee dat als ik hem weer aan zou leggen, dat niet bevorderlijk zou zijn voor de krampen…



Alleen nu mag hij zo wel weer komen voor een voeding… whahha, tis ook nooit goed ook nie he :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Hey Beebiedroom…gelukkig nieuwjaar meis!!!

Als we die nu niet kunnen gebruiken he!?

Ons jaar nog even afgesloten met een lekkere knaller…Renzo viel gisteravond nog even een gat in zijn hoofd :?

Gelukkig snel geplakt en alles weer goed…

Vond het zo bizar nog op de valreep dat ik er gewoon om moest lachen :lol:

Celiza krijgt echt een beetje ritme nu,leuk om te zien dat dat dus echt wel vanzelf komt! :thumbup:

Vannacht heeft ze het weer top gedaan!

Om half 1 nog gedronken en om 10 voor 1 de wieg in…

Tot 5.20 en weer om 8.30 en toen nog een keer doorgeslapen tot 11.30 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Overdag ook duidelijk iets wakkerder zeg maar veel kijken enzo en nog wel erg graag bij pap of mam maar dat mag nog wel even…

Maar ook echt een uur of 3 soms 4 ertussen op de dag!



Hoe was jou dag in het nieuwe jaar?

He meid,

Hoe is het in het nieuwe jaar met je grote kleine man en de BV?

Hoop dat alles goed gaat en blijft gaan!



liefs,

Essie

Gisteren naar mijn ouders geweest… (krijg af en toe een punthoofd van ze… ze vonden dat Daan na 2 uur nog niet hoefde te drinken, potdorie dat maakt Daan zelf wel uit :x ) en daar ging het op zich best goed… Heeft natuurlijk weinig in zijn wiegje gelegen… mijn ouders zien hem niet zo vaak als dat ze zouden willen(ivm lucas). Rond 16.00 kwam lucas terug van zijn vader, en was mijn geluk compleet. Daan heeft zelfs nog zonder tepelhoedje links gedronken!!!.. Tegen 20.00 viel ik zo ongeveer in slaap, had ook een glaasje champie gekregen van mijn ouders… foute boel… hahaha, na een half glaasje wijselijk laten staan… en met eigenlijk een beetje te veel gevaar terug naar huis gereden… moest bijna het raam openzetten om wakker te blijven… :zzz: :zzz: (maar dat ging natuurlijk niet vanwege Daan)… Was dan ook blij om thuis te zijn. Ben gelijk op de bank gaan liggen, na Daan nog een keertje te hebben aangelegd… en ben nagenoeg acuut in slaap gevallen… Alleen ff wakker geweest voor Daan om 22.30, 1.30 en 4.00… De rest van de nacht op de bank doorgebracht, had gewoon de fut niet meer om het hele zwikkie naar boven te verhuizen… :oops: :oops: En voor Daan maakt het niet uit, of ie nou beneden in de wagenbak ligt, of boven :mrgreen: :mrgreen: Na de voeding van 4 uur nog geslapen tot 7 uur… ik ben weer helemaal herboren en redelijk uitgerust, hahaha… had het gewoon ff nodig…



En vanmorgen gewoon weer zonder tepelhoedje gevoed… I FEEL GOOD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

ennuh Sas… hoe is het nou met Renzo?? Hij wilde gewoon het oude verrotte jaar nog ff goed afsluiten… whahahah… raar jong… nu heeft ie zeker hoofdpijn?? Dikke kus voor hem…en het lijkt erop dat de kleintjes 2007 ook goed zijn begonnen he …

@beebiedroom wrote:

En vanmorgen gewoon weer zonder tepelhoedje gevoed… I FEEL GOOD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:




I FEEEEEEEL GOOD, (TADADADADADA) :clap:

:thumbup: wat goed!!!

En tja moe zijn… :shifty: …dat is het leed wat moeder zijn heet… :lol:

En dat doen wij dan ook met alle liefde :inlove:



Renzo geen hoofdpijn…nergens last van geloof ik…flexibel zijn ze toch he die ukken!?



Celiza weer een top nacht!

Ondanks dat ze snotterd (waar ik dus vet van baal,Renzo was na 10 maanden pas voor het eerst verkouden…) drinkt ze top (lang leve de zoutoplossing!En een half uitje naast haar hoofd in bed :sick: ) en zit er nu dus echt duidelijk ritme in :dance: iig 3 uur ertussen en soms zelfs 4!

Vannacht om 23.00 om 3.20 en 6.30 en 9.30…en nu onder het tikken ligt ze ook te drinken :mrgreen:



Ik heb alleen vreselijk last van mijn allergie,huisstofmijt,en mag geen medicijnen nu…ik ga echt no way mijn bv ervoor opgeven maar word wel gek van mijn neus en heb ondertussen eczeem onder mijn borsten en mijn zij en dat jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt :wall:

oef meid… da’s minder… Mag je wel mentholpoeder?? Of dat nieuwe spul, die mentho-gel…?? En anders gewoon lekker vet houden met bepanthen(superspul, ik heb nu echt een schraal onderkantje van die stomme verbanden, het bloeden blijft minimaal, maar toch te aanwezig en daar helpt dat dus ook errug goed tegen!)



Dikke :hug: voor jou, en petje af dat je het volhoudt!!!

ja doe mentholpoeder…

maar zal dat bepanthen eens gaan scoren…

thnx! :thumbup:

ja ik moet echt zeggen, wonderspul hoor… gebruik het ook op mijn tepels als ze wat beurs zijn… werkt ook toppie :thumbup: :thumbup:

Die zalf is top!!

Maaruh…wat een geld he hey voor zo een grote tube :shock:

Wel erg lekker spul,die ga ik onthouden als advies voor mama’s als ik weer werk…

Thnx!!

:-*

jah, het kost wat, maar dan heb je ook iets!!! Het wordt ook door (bij mij dan) vk, kraamzorg en cb aangeraden!! Het enige waar het hier niet bij werkt is luieruitslag van Daan… daar werkt vooralsnog alleen nog maar de sudo voor!