WHEEEEEELPPP!!! Hoe steek ik zelf mijn haar op????

@wwb wrote:

@melanie wrote:
Hoi,

staat leuk , maar de klitten nadien ?

eruit knippen :think:

gr mel

Nee joh, gewoon wassen met cremespoeling. Klitten gaan er dan pijnloos uit hoor.

Sorry bij mij niet hoor, na mijn trouwdag was het in mijn nek sowiezo zo in de klit, dat het enige wat hielp was de schaar.

en dat was door de kapster gedaan.

als je anders gaat trekken doe jejezelf onnodig pijn en je trekt heel je haar stuk :wink:

gr melnu is het zelfs zo lang komt tot op mijn billen, dat ik het na he wassen eerst moet laten drogen dan spray van gliss kuhr geloof ik :think: erin moet spuiten en dan pas beetje voor beetje uit kan kammen :doh: :shifty:

@sammetje23 wrote:

@#puk# wrote:

Dan een bus haarlak en klaar!

:lol: :lol: :lol: Ik heb nog nooit haarlak gebruiktā€¦moet de hele bus erin???

Alleen de inhoud... :angel:

@melanie wrote:

@wwb wrote:
@melanie wrote:
Hoi,

gr mel

Nee joh, gewoon wassen met cremespoeling. Klitten gaan er dan pijnloos uit hoor.

Sorry bij mij niet hoor, na mijn trouwdag was het in mijn nek sowiezo zo in de klit, dat het enige wat hielp was de schaar.

als je anders gaat trekken doe jejezelf onnodig pijn en je trekt heel je haar stuk :wink:

gr melnu is het zelfs zo lang komt tot op mijn billen, dat ik het na he wassen eerst moet laten drogen dan spray van gliss kuhr geloof ik :think: erin moet spuiten en dan pas beetje voor beetje uit kan kammen :doh: :shifty:

Owww wat erg zegā€¦ :frowning: heb je krullen of kroes haar? Ik heb ook haar tot op mijn billen bijna en ik gebruik cremespoeling (niet eens speciaal voor klitten) en ik glij er zo doorheen met een kam, borstelā€¦ :o

@ruud wrote:

@sammetje23 wrote:
@#puk# wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

@ruud wrote:
@sammetje23 wrote:
@#puk# wrote:

Spuit 11 :evil:

@sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren

edit
@sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren met iets, waar ik zelf nooit op zou komen, of handige tips :wink:

Het leek me nou net zo leuk om twee bussen kruislings in mijn haar vast te rollen.....beetje Mirjam-uit-GTST-effect
Potje gel op mijn hoofd en gaan met die banaan

En dan om he t af te maken ook nog een 7-laags bruidstaart op 't bolletje

Misschien is het inderdaad een goed idee om de kapper je haar te laten doen. Als je het niet gewend bent is opsteken best lastig.

Ik heb trouwens ook een bruiloft vrijdag!! (iemand van KOK!!)

@sammetje23 wrote:

En dan om he t af te maken ook nog een 7-laags bruidstaart op 't bolletje

:silenced: :silenced: :mrgreen:

je zult iig wel de show stelen daar :mrgreen:

@Danielle_M wrote:

Misschien is het inderdaad een goed idee om de kapper je haar te laten doen. Als je het niet gewend bent is opsteken best lastig.

wie? :snooty: :oops: :inlove:

Ik heb zoā€™n ā€˜Butterflyā€™ haarklem.

Echt ideaal!!!

Ik draag hem dagelijks en het zit een hele dag mooi.

Kijk maar eens op marktplaats, daar staan ze wel op.

@faizaa wrote:

@Danielle_M wrote:

Esther83. Ze schrijft nu bij de augustus 2007 mamaā€™s geloof ik.

@Juf_Essie wrote:

Ik heb zoā€™n ā€˜Butterflyā€™ haarklem.

Echt ideaal!!!

Ik draag hem dagelijks en het zit een hele dag mooi.

Kijk maar eens op marktplaats, daar staan ze wel op.

Ja daar staan ze ook :thumbup:

@sammetje23 wrote:

@faizaa wrote:
@ruud wrote:
@sammetje23 wrote:
@#puk# wrote:

Spuit 11 :evil:

@sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren

edit
@sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren met iets, waar ik zelf nooit op zou komen, of handige tips :wink:

Het leek me nou net zo leuk om twee bussen kruislings in mijn haar vast te rollen.....beetje Mirjam-uit-GTST-effect
Potje gel op mijn hoofd en gaan met die banaan

Om zo'n bus heen kun je wel een mooie klassieke Grace Kelly Roll maken.

Jou kennende leek die tip mij niet verkeerd. :angel: :-*

@Danielle_M wrote:

@faizaa wrote:
@Danielle_M wrote:

Esther83. Ze schrijft nu bij de augustus 2007 mamaā€™s geloof ik.

ken een esther van de BV fotoā€™sā€¦ weet niet of het dezelfde isā€¦ :think:

maar leuk joh!!! fijne dag!

Jaaaaaaaaaaa ik ga trouwen op de magische datum 08-08-08 :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:

En hoe mijn haar zitā€¦tja ff geduld nog :-*

@Esther83 wrote:

Jaaaaaaaaaaa ik ga trouwen op de magische datum 08-08-08 :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:

En hoe mijn haar zitā€¦tja ff geduld nog :-*

Ow nee, een andere Esther :mrgreen:

Maarre, leuke datumā€¦ die vergeet je iig nooitā€¦ :inlove:

Mooie dag!!

voor KOK-dinnetjhes ben ik heeel low budget hoor! :wink:

(ik ben bruidsstylist/visagist/hairstylist!)

voor tips en oefen-capriolenā€¦ ik verwijs je naar YouTubeā€¦ serieusā€¦ ik heb nog nooit zoveel filmpjes gezien met kapselsā€¦ echt heel fijnā€¦ ga ernaast zitten met je 30 klemmetjes en schuifjes EN je BUS haarlakā€¦ hihi

kanniet missenā€¦

enneā€¦ 08-08-08ā€¦ ja hoor ik ben druk! haha

mijn broer is Ambtenaar van de burgerlijke stand van Amsterdamā€¦ heeft 2 huwelijken die dagā€¦ iemand bij hem van hier???

bruiloft waar wij heen gaan (man moet dus ook werken :wink: ) is gewoon hier in Emmen. Eentje gelukkig maar 8)

@faizaa wrote:

@melanie wrote:
@wwb wrote:
@melanie wrote:
Hoi,

gr mel

Owww wat erg zegā€¦ :frowning: heb je krullen of kroes haar? Ik heb ook haar tot op mijn billen bijna en ik gebruik cremespoeling (niet eens speciaal voor klitten) en ik glij er zo doorheen met een kam, borstelā€¦ :o

Nee gewoon steil haar . ik heb het dus ook bijna nooit los want dan blijf je in deur krukken hangen tussen de deuren en ilona vindt het heerlijk eraan te trekken :wink:

Ik moet zeggen de knot :mrgreen: wordt wel erg zwaar nu hoor.

meestal een vlecht :thumbup:

gr mel

@melanie wrote:

@faizaa wrote:
@melanie wrote:
@wwb wrote:
@melanie wrote:
Hoi,

gr mel

Nee gewoon steil haar . ik heb het dus ook bijna nooit los want dan blijf je in deur krukken hangen tussen de deuren en ilona vindt het heerlijk eraan te trekken :wink:

Ik moet zeggen de knot :mrgreen: wordt wel erg zwaar nu hoor.

meestal een vlecht :thumbup:

gr mel

Ik ookā€¦ heerlijk zoā€™n vlechtā€¦ :thumbup: vroeger wel vaak los maar ook hier kindje die er aan trektā€¦ :naughty: Knot heb ik ook vaak maar trekt erg aan mijn hoofdhuidā€¦ heb geen dik haar maar wel lang dus en veelā€¦ binnenkort maar weer es een flink stuk erafā€¦ groeit als kool bij mijā€¦