Nee joh, gewoon wassen met cremespoeling. Klitten gaan er dan pijnloos uit hoor.
Sorry bij mij niet hoor, na mijn trouwdag was het in mijn nek sowiezo zo in de klit, dat het enige wat hielp was de schaar.
en dat was door de kapster gedaan.
als je anders gaat trekken doe jejezelf onnodig pijn en je trekt heel je haar stuk
gr melnu is het zelfs zo lang komt tot op mijn billen, dat ik het na he wassen eerst moet laten drogen dan spray van gliss kuhr geloof ik :think: erin moet spuiten en dan pas beetje voor beetje uit kan kammen :doh: :shifty:
Nee joh, gewoon wassen met cremespoeling. Klitten gaan er dan pijnloos uit hoor.
Sorry bij mij niet hoor, na mijn trouwdag was het in mijn nek sowiezo zo in de klit, dat het enige wat hielp was de schaar.
als je anders gaat trekken doe jejezelf onnodig pijn en je trekt heel je haar stuk
gr melnu is het zelfs zo lang komt tot op mijn billen, dat ik het na he wassen eerst moet laten drogen dan spray van gliss kuhr geloof ik :think: erin moet spuiten en dan pas beetje voor beetje uit kan kammen :doh: :shifty:
Owww wat erg zegā¦ heb je krullen of kroes haar? Ik heb ook haar tot op mijn billen bijna en ik gebruik cremespoeling (niet eens speciaal voor klitten) en ik glij er zo doorheen met een kam, borstelā¦ :o
:lol: :lol: :lol: Ik heb nog nooit haarlak gebruiktā¦moet de hele bus erin???
Alleen de inhoud... :angel:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Spuit 11 :evil:
@sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren
edit @sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren met iets, waar ik zelf nooit op zou komen, of handige tips :wink:
Het leek me nou net zo leuk om twee bussen kruislings in mijn haar vast te rollen.....beetje Mirjam-uit-GTST-effect
Potje gel op mijn hoofd en gaan met die banaan
:lol: :lol: :lol: Ik heb nog nooit haarlak gebruiktā¦moet de hele bus erin???
Alleen de inhoud... :angel:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Spuit 11 :evil:
@sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren
edit @sammetje23 wrote:
mannen mogen ook reageren met iets, waar ik zelf nooit op zou komen, of handige tips :wink:
Het leek me nou net zo leuk om twee bussen kruislings in mijn haar vast te rollen.....beetje Mirjam-uit-GTST-effect
Potje gel op mijn hoofd en gaan met die banaan
Om zo'n bus heen kun je wel een mooie klassieke Grace Kelly Roll maken.
Jou kennende leek die tip mij niet verkeerd. :angel: :-*
voor tips en oefen-capriolenā¦ ik verwijs je naar YouTubeā¦ serieusā¦ ik heb nog nooit zoveel filmpjes gezien met kapselsā¦ echt heel fijnā¦ ga ernaast zitten met je 30 klemmetjes en schuifjes EN je BUS haarlakā¦ hihi
kanniet missenā¦
enneā¦ 08-08-08ā¦ ja hoor ik ben druk! haha
mijn broer is Ambtenaar van de burgerlijke stand van Amsterdamā¦ heeft 2 huwelijken die dagā¦ iemand bij hem van hier???
Owww wat erg zegā¦ heb je krullen of kroes haar? Ik heb ook haar tot op mijn billen bijna en ik gebruik cremespoeling (niet eens speciaal voor klitten) en ik glij er zo doorheen met een kam, borstelā¦ :o
Nee gewoon steil haar . ik heb het dus ook bijna nooit los want dan blijf je in deur krukken hangen tussen de deuren en ilona vindt het heerlijk eraan te trekken
Ik moet zeggen de knot :mrgreen: wordt wel erg zwaar nu hoor.
Nee gewoon steil haar . ik heb het dus ook bijna nooit los want dan blijf je in deur krukken hangen tussen de deuren en ilona vindt het heerlijk eraan te trekken
Ik moet zeggen de knot :mrgreen: wordt wel erg zwaar nu hoor.
meestal een vlecht :thumbup:
gr mel
Ik ookā¦ heerlijk zoān vlechtā¦ :thumbup: vroeger wel vaak los maar ook hier kindje die er aan trektā¦ :naughty: Knot heb ik ook vaak maar trekt erg aan mijn hoofdhuidā¦ heb geen dik haar maar wel lang dus en veelā¦ binnenkort maar weer es een flink stuk erafā¦ groeit als kool bij mijā¦