What's for lunch ?

1 boterham met pasta en een broodje unox, we hadden ff geen tijd…



vanavond weer lekker gezond eten

2 boterhammen met kaas en 1 grote beker karnemelk met roosvicee



Oh het is nog geen eens lunchtijd !

Volgens mijn lichaam wel, dan vandaag maar 2 keer lunch

Lunchen we niet meer?



Hier net een boterham op met kaas-mosterd salade.

Was niet zo lekker als verwacht.

Beetje SISI Frizzr erbij, want de melk is op.

2 Pistoletjes met gekookt ei, kaas en mayo… :drool:

zal zo eens in de keuken gaan scharrelen :think:



denk dat het beschuitjes met hagelslag gaan worden jammie

Toastje corned beef, toastje salami, toastje pastrami, blokje Applewood Smoked Cheese, grote beker thee met melk en suiker

Een bagel met smeerkaas en plakjes kerstomaatjes.

250gram magere kwark met 2 eetlepels allbran, 1 snee brood met halva jam en een glas water :sick: (mn 2e dag Sonja)

@mama van anne wrote:

250gram magere kwark met 2 eetlepels allbran, 1 snee brood met halva jam en een glas water :sick: (mn 2e dag Sonja)


Oh meissie! Een gezonder leven moet je niet de keel uithangen! :hug:

Wat dacht je van een stukje gegrilde vis, met wat rauwkost, en een dressing van vet-vrije greekse yoghurt, limoen sap, knoflook, en een beetje slasaus?

Vult goed, is gezond, en houd de glimlach op je toet!



Ik kan je een website aanraden waardoor ik 43lbs (1lbs is geloof ik 450 gram) kwijt raakte in zo’n 3 maanden. Geen ‘fad diet’ (en zeker geen pil/drankje/shake/of poedertje!!!), geen strikte menus. Gewoon goed eten en veel steun van mensen in dezelfde situatie. En het is gratis!
Ik kan je een website aanraden waardoor ik 43lbs (1lbs is geloof ik 450 gram) kwijt raakte in zo'n 3 maanden. Geen 'fad diet' (en zeker geen pil/drankje/shake/of poedertje!!!), geen strikte menus. Gewoon goed eten en veel steun van mensen in dezelfde situatie. En het is gratis!


Welke site is dat dan?

Een bruine boterham met ham en een likje mosterd… lekker makkelijk en toch heerlijk! 8)

@sensje wrote:

Ik kan je een website aanraden waardoor ik 43lbs (1lbs is geloof ik 450 gram) kwijt raakte in zo’n 3 maanden. Geen ‘fad diet’ (en zeker geen pil/drankje/shake/of poedertje!!!), geen strikte menus. Gewoon goed eten en veel steun van mensen in dezelfde situatie. En het is gratis!




Welke site is dat dan?




Ik heb je een berichtje gestuurd, want ik wil niet weer in de problemen komen met het posten van websites!

het is non-profit. Geen sekte ofzo, geen verplichtingen (behalve naar je zelf toe). Er worden levensmiddelen als voorbeeld gegeven, maar niet uitdrukkelijk aangeraden. En er word niks verkocht of zo.



Mods…mag ik die link plaatsen?

@Nefarious wrote:

@mama van anne wrote:
250gram magere kwark met 2 eetlepels allbran, 1 snee brood met halva jam en een glas water :sick: (mn 2e dag Sonja)


Oh meissie! Een gezonder leven moet je niet de keel uithangen! :hug:

Wat dacht je van een stukje gegrilde vis, met wat rauwkost, en een dressing van vet-vrije greekse yoghurt, limoen sap, knoflook, en een beetje slasaus?

Vult goed, is gezond, en houd de glimlach op je toet!



Ik kan je een website aanraden waardoor ik 43lbs (1lbs is geloof ik 450 gram) kwijt raakte in zo’n 3 maanden. Geen ‘fad diet’ (en zeker geen pil/drankje/shake/of poedertje!!!), geen strikte menus. Gewoon goed eten en veel steun van mensen in dezelfde situatie. En het is gratis!




Hoihoi…nee hoor het is niet dat het mn keel uithangt…ik zie al die lekkere dingen voorbij komen en juist vandaag staat er op mijn menu kwark. Gister vond ik het heerlijk, maar ik had meer zin in bv een boterham met smeerkaas of zo…jam is ook al geen favouriet. Maar ik ga het volhouden…het is echt niet dat ik honger heb of zo…gelukkig anders was het niet te doen. Maar ik verheug me wel al op de spagetti van vanavond. We gaan lekker door met Sonja en ik moet hier gewoon niet meelezen…de recepten die bij haar in het boek staan lijken ook heerlijk te zijn en die ga ik van het weekend proberen (rundvleesschotel met rode kool :drool: )

@mama van anne wrote:

@Nefarious wrote:
@mama van anne wrote:
250gram magere kwark met 2 eetlepels allbran, 1 snee brood met halva jam en een glas water :sick: (mn 2e dag Sonja)


Oh meissie! Een gezonder leven moet je niet de keel uithangen! :hug:

Wat dacht je van een stukje gegrilde vis, met wat rauwkost, en een dressing van vet-vrije greekse yoghurt, limoen sap, knoflook, en een beetje slasaus?

Vult goed, is gezond, en houd de glimlach op je toet!



Ik kan je een website aanraden waardoor ik 43lbs (1lbs is geloof ik 450 gram) kwijt raakte in zo’n 3 maanden. Geen ‘fad diet’ (en zeker geen pil/drankje/shake/of poedertje!!!), geen strikte menus. Gewoon goed eten en veel steun van mensen in dezelfde situatie. En het is gratis!




Hoihoi…nee hoor het is niet dat het mn keel uithangt…ik zie al die lekkere dingen voorbij komen en juist vandaag staat er op mijn menu kwark. Gister vond ik het heerlijk, maar ik had meer zin in bv een boterham met smeerkaas of zo…jam is ook al geen favouriet. Maar ik ga het volhouden…het is echt niet dat ik honger heb of zo…gelukkig anders was het niet te doen. Maar ik verheug me wel al op de spagetti van vanavond. We gaan lekker door met Sonja en ik moet hier gewoon niet meelezen…de recepten die bij haar in het boek staan lijken ook heerlijk te zijn en die ga ik van het weekend proberen (rundvleesschotel met rode kool :drool: )




Ah ok. :thumbup:

Een erg late lunch genuttigd.

Twee bh-en met sandwichspread, 1 bh met gekookte worst, 1 bh met leverworst, 1 beker opkikker tuinkruiden, 1 glas karnemelk!!

een boterham met pepercervelaat en een boterham met chocoladevlokken. Met een stukje kaas erbij en een glas water.

Niks, ik ben net bij de tandarts geweest en nu heb ik auw :?

Ik heb heel saai 4 boterhammen met kaas.

for lunch :think:



Ik denk 2 crackers met light kaas. Ben herstellende van fikse buikgriep, dus kallem an beginnen :mrgreen:

Verder drink ik daar dan een heldere cup a soup paddestoel bij :drool:

Pistoletjes met pate…