Ryan is al een paar weken s’nachts klokslag half 4 wakker
dit had hij voor dat hij in het zienhuis terrecht kwam ivm tegen uitdroging aan zitten zie
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51267
en nu is hij sinds zondag thuis en is het weer.
We beginnen eerst met speentje terug geven, maar hij praat en moppert er door heen
we dachten eerst aan honger:
schema aangepast en krijgt nu
7.00 uur fles 180cc water en 6 schepjes
11.00 uur fles 180cc water en 6 schepjes
13.00 uur 1 potje fruit
15.00 uur fles 180 cc water en 6 schpjes
19.30 uur fles 180 cc water en 6 schepjes =+ 2 schepjes pap
maar nog werd hij wakker
dus dachten we aan misschien heeft hij het wel koud, hij had wel koude armpjes.we wonen in hoekhuis en hij zijn slaapkamertje heeft ook een buiten muur.HIj heeft een romper aan met lange mouwen en pyjama en slaapzak en dekens. dus ik nieuw slaapzak gekocht met mouwtjes
nog wakker.
nachtlampje aan
En het gekke is hij wordt dan wakker en begint te brabbelen en dat gaat over in mopperen en dat houd hij lang vol.
dus leggen we hem na een tijdje bij ons neer en wilt hij tegen me aan liggen en dan valt hij uiteindelijk weer in slaap.
weet iemand What to do
Ben je allang gestopt met je laatste voeding? ( dus die van rond 23.00 )
@truusje wrote:
Ben je allang gestopt met je laatste voeding? ( dus die van rond 23.00 )
nee sinds van de week ivm dat wij hem niet echt wakker konden krijgen en de fles maar moesten blijven draaien zodat hij ging drinken.
dus zeiden ze op cb dat we deze schema konden proberen
weet je wat het is meid , kindjes houden zich niet aan schema’s…
onze kleine troela sliep na 1,5 week al door ondanks dat ze echt een lichtgewicht was, dus toen hebben wqe haar laten liggen en nooit geen problemen gehad… met 2 maanden wilde ze die van savonds laat ook niet meer , dus toen kreeg ze de laatste fles om 20.00 en nu…sinds een goede 1,5 week wil ze wel ineens die late fles hebben anders komt ze ook snacht weer, en we gaan er maar gewoon in mee , dat is voor ons en haar het minst stressvol en het gaat vanzelf weer over(afgelopen nacht was het 21.00 fles en vanochtend 8.15 :dance: )
dus ik zou zo zeggen go with the flow en laat je uk zelf een beetje beslissen.
Ik sluit me helemaal aan een schema is heel lastig aangezien ze vandaag dit doen en morgen dat .
Veron komt ook de ene nacht wel en de andere niet gaat ook van babbelen in mopperen als hij echt blijft mopperen en het speentje niet wil geef ik hem gewoon een flesje .
Ook hier is de laaste voeding een drama, ik ga hem eerst verschonen laat hem dan even in de blote benen liggen zodat hij goed wakker is en meestal gaat t dan redelijk…
Maar ik zou dus wel de laatste voeding erdan nog bij nemen als ik jou was
Groetjes
Ik vroeg het, omdat we niet zo veel verschiilen qua leeftijd van onze kinders, en de mijne 1 voeding meer krijgt. Ik moet hem ook vaak wakker maken, ene keer met en de andere keer zonder moeite. Hij valt daarna makkelijk weer in slaap, en is lekker voldaan…en meestalk wordt ie niet voor 6.00 á 7.00 uur wakker.
Ja, wat te doen
Hij is nog klein he.
Lev heeft misschien 2 keer een hele nacht doorgeslapen en dat was gewoon toeval of hij was moe ofzo.
Maar het is hier nog standaard rond vier uur wakker worden. Heb geen tip voor je, maar is het zo erg om hem te laten mopperen? Of wordt het dan krijsen?
Als hij bij jou in bed wel snel slaapt, misschien een kledingstuk met jouw geur bij hem in bedje leggen (bv onder zijn lakentje zodat hij er niet in verward raakt…) het heeft hier (meestal :roll: ) geholpen, maar Friso zoekt ook wel heeeel erg geborgenheid in veiligheid.
Groetjes,
Femke
Ik zou hem gewoon nog een late fles geven (22.00-22.30) denk dat ie te weinig krijgt…maar das mijn idee. Mijn ryan drinkt de laatste fles ook half slapend maar hij drinkt hem wel leeg (3,5 mnd nu).
nanda