WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sorry maar ik moet het even delen!!!

Vandaag kwam mijn bestelling van de H&M! ENNNNNNNN Ik heb een spijkerbroek die te lang is en op de grond hangt!!!

sorry maar 9 van de 10 broeken zijn van die half hoog water broeken dus je kunt je voorstellen dat ik nu zoooo blij ben als een klein kind!!!



Heerlijk!!!

:mrgreen: :mrgreen: :oops:

super zeg!!!



ik heb gister ook een bestelling geplaatst van 160 euro :oops:

Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!! Ik herken het probleem maar al te goed. Het is helemaal erg met zwangerschapsbroeken!!! Verschrikkelijk!

nou wat je zegt probeer maar is zwangerschapskleding te vinden met ee nmaatje meer!!!





maar goed hee lekker gevoele denk???

Zo blij was ik vorige week ook met mijn bestelling van 170 euri.

Tot alles binnen kwam en ik nog maar 1 sportbroek overhield die past. De rest…ook te kort , te klein, te groot, gewoon stom enz :roll:

:lol: :thumbup:

De broeken van H&M vallen erg lang inderdaad.

Ik ben zelf maar 1.65 m en heb van broeken lengte 30 nodig, dus ik kan daar voor broeken echt nooit slagen. :?

Hub heeft juist altijd lengte 36 nodig, maar dan wel maar breedte 31 of 32, en dat verkopen ze dus ook bijna nergens. :roll:

Stom eigenlijk dat ze bij zo’n grote winkel als H&M geen verschillende lengtematen van broeken verkopen, he?

@Noasmama wrote:

De broeken van H&M vallen erg lang inderdaad.

Ik ben zelf maar 1.65 m en heb van broeken lengte 30 nodig, dus ik kan daar voor broeken echt nooit slagen. :?

Hub heeft juist altijd lengte 36 nodig, maar dan wel maar breedte 31 of 32, en dat verkopen ze dus ook bijna nergens. :roll:

Stom eigenlijk dat ze bij zo’n grote winkel als H&M geen verschillende lengtematen van broeken verkopen, he?




Een paar modellen van vrouwen (2 maar…) verkopen ze tot lengtemaat 34

bij mannen heb ik me niet in verdiept, maar wie weet…

Oh weet er alles van (ben 1.85) lekker joh!! :smiley: