Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een hondeweer!



Sorry, moest ik even kwijt.



Krijg ik misschien al een beetje last van het vallende blaadjes syndroom…?

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik doe met je mee

Ik kan hier zo NIET tegen…bah bah bah

@Corry wrote:

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik doe met je mee

Ik kan hier zo NIET tegen…bah bah bah


Ja doe even lekker met me mee!



:hug: :hug:

Ook ik doe mee! Moest naar de HA en mijn auto is er mee uitgescheden door de regen! :evil:

ik doe niet mee hoor.

hier is het nog helemaal niet zo koud, en de hele dag al droog met af en toe een klein zonnetje.

wel waait het enorm hard, maar dat vind ik heerlijk :smiley:

Ik vind het stiekem heel gezellig dit weer… Het is zo heerlijk om thuis te komen en dan lekker op de bank neer te ploffen met een warm kopje thee… :silenced:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een gemekker altijd over het weer!

@Veertjeg wrote:

Ik vind het stiekem heel gezellig dit weer… Het is zo heerlijk om thuis te komen en dan lekker op de bank neer te ploffen met een warm kopje thee… :silenced:




Hihi dat heb ik op sommige momenten ook wel hoor.

Lekker een pot thee met een bak chocolate cookies erbij, heerlijk.

Maar had nu even een dipje.

:angel: heb er nog geen last van

toen kyano sliep vanmiddag,lekker dvdtje opgezet hondjes bij me op de bank en lekker even niks :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een gemekker altijd over het weer!






Helemaal mee eens hahahahaha!

vind het eigenlijk wel lekker weer de herfst :slight_smile:

Nog een weekje dan is het officieel herfst ja… Vind dat ook helemaal niet erg. :slight_smile:

@San 27 wrote:

vind het eigenlijk wel lekker weer de herfst :slight_smile:




Toen ik laatst op zolder was opruimen kwam ik een zak met herfstspulletjes van vorig jaar tegen… kreeg ook spontaan wel zin om een hersthoekje te gaan maken.



Oh nog even en dan kunnen we op een mooie(?!?!?!) herfstdag kastanjes in het bos gaan zoeken etc etc :thumbup: (dan is die regen weer niet zo praktisch natuurlijk :wink: )

Vind het niet eens erg, ff tussen de buien door naar buiten.

@Sweet-Love wrote:

Vind het niet eens erg, ff tussen de buien door naar buiten.




Ja alleen jammer dat het altijd net droog is wanneer moeders alweer terug is van het halen en brengen van het schoolgaande spul.



Vandaag dus werkelijk ieder moment dat ik naar school moest zeiknat geregend.

kon ik tussen de middag nog zeggen ’ ach het is maar water’ aan het einde van de dag kon ik niet meer lachen.



Dus ja daar wil ik graag even over ‘mekkeren’





AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHG dus ook van mij kant.

:mrgreen:

@Sweet-Love wrote:

Vind het niet eens erg, ff tussen de buien door naar buiten.




Er was hier helaas geen tussendoor :lol:

Vanaf dat ik mijn ogen open deed vanmorgen tot nu is het de hele dag aan het regenen geweest.



Lang leve de buren pool… hoefde maar 2x te lopen ipv 4 :thumbup:

Wel met een iets grotere kinderschare als anders, maar dat heeft ook wel wat voor afentoe.



Heb net de kaarsjes aan gedaan, de oudste was verbaasd, maar vond het wel leuk. Zijn ‘commentaar’: oh dan is het nu herfst :mrgreen:

Het enige waar ik van baal is dat ik niet lekker ben. griep heerst ofzo! :? Maar… Heb heerlijk met mn meisje 2 uur lang geslapen net :dance:

laat me het zo zeggen… ik ben errrug blij dat wij volgende week op vakantie gaan richting de zon :mrgreen: :inlove:

@Dynasty wrote:

laat me het zo zeggen… ik ben errrug blij dat wij volgende week op vakantie gaan richting de zon :mrgreen: :inlove:


Oh wat lekker, waar gaan jullie naar toe?

@Dynasty wrote:

laat me het zo zeggen… ik ben errrug blij dat wij volgende week op vakantie gaan richting de zon :mrgreen: :inlove:


ik ben jaloersssssssssss