Whaaaaaaaaaaaa 8 ling geboren...

…En moeder is van plan borstvoeding te geven!

Net op het nieuws…vind ik wel even een :clap: :clap: :clap: :clap: waard.

Vind ik wel een heel stoer plan…

De kleinste is maar 680 gram…dus ik hoop dat zijn mama slagroom heeft!! :pray:

Het zijn 6 jongens en 2 meiden…

zooo dat is zeker een :clap: :clap: :clap: waard. ben benieuwd hoe ze dat gaat doen

Ja, mooi hé, ik hoorde het ook en dacht: die is vast 24 uur per dag aan het voeden.

@Femke Fataal wrote:

Ja, mooi hé, ik hoorde het ook en dacht: die is vast 24 uur per dag aan het voeden.


Nou ik dacht hetzelfde, erg nobel van haar, maar of het gaat lukken :think:

Wel enorm top dat ze het wil gaan proberen dat is idd een :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: waard

Dan heb je lef om dat te gaan proberen. Ik zou bij een tweeling al een keer gaan nadenken of ik wel bv zou gaan geven. Al denk ik stiekum van wel, want het is zo goed en knus (na de eerste mindere maanden) :mrgreen: . Maar bij een 8 ling, nee mij niet gezien :hand:

jeetje zeg… :o das echt gekkenwerk… maarrrr wie weet… met een boel hulp… kolven en 6 extra tieten… :mrgreen:

petje af hoor, dat ze het uberhaupt al overweegt…

ik vind 2 kinders aan de borst goed te doen… maar 8!! :o

Nou Fai, ik zou juist denken: als er IEMAND is die er 8 kan voeden, dan ben jij het wel. Toch??? :smiley: (je komt tenminste op me over als een echte bv-babe!!! :inlove: :thumbup:

Oh ik zeg dus heel stoer :shifty: dat ik dat ook zou doen!

Zo lang als mogelijk en anders iig de allerkleinste zou ik zo lang mogelijk bv geven…ja echt…dat zou ik doen :angel:

@hanneke wrote:

Nou Fai, ik zou juist denken: als er IEMAND is die er 8 kan voeden, dan ben jij het wel. Toch??? :smiley: (je komt tenminste op me over als een echte bv-babe!!! :inlove: :thumbup:




ow zou wel een poging wagen :angel: … maar dan elke dag braaf in de moskee bidden om die 6 extra tieten… :mrgreen: Allah is machtig he… :inlove:









thanks for the compliment :inlove: :-*

@renzosmam wrote:

Oh ik zeg dus heel stoer :shifty: dat ik dat ook zou doen!

Zo lang als mogelijk en anders iig de allerkleinste zou ik zo lang mogelijk bv geven…ja echt…dat zou ik doen :angel:






hahahhaa tweeling he… :inlove: :thumbup:

:lol:

Ja of kapsones :mrgreen:

Maar meen het wel…zou dat gewoon doen…geen eens een optie om het niet te proberen iig :shifty:

Ik zou het denk ik niet proberen :oops: Alleen al het idee dat je 1 of 2 van je kinderen dan iets beters geeft dan de rest…Stom misschien hoor, maar ik denk toch dat ik zo zou denken. :think:

Geweldig he?



Ik zou het zonder meer ook doen, en als ik aanvullig nodig heb dan zou ik gretig gebruik maken van lieve moeders van het moedermelknetwerk.



(Of ik alleen katoenen luiers zou gebruiken weet ik eerlijk gezegd niet…;-))

@renzosmam wrote:

:lol:

Ja of kapsones :mrgreen:

Maar meen het wel…zou dat gewoon doen…geen eens een optie om het niet te proberen iig :shifty:






nee hoor… geen kapsones… zelfvertrouwen… :inlove:

@hanneke wrote:

Ik zou het denk ik niet proberen :oops: Alleen al het idee dat je 1 of 2 van je kinderen dan iets beters geeft dan de rest…Stom misschien hoor, maar ik denk toch dat ik zo zou denken. :think:


Ja maar stel nou…die kleinste is 680 gram…die is dus gewoon tekort gekomen in de buik…als je dat dan zo goed kan maken met bv geven?

Zou je niet zo kunnen denken??

Ik wel…zo’n kleintje is wel erg gebaat erbij.

Ik zou ze allemaal proberen te geven maar zéker de kleinste en zwakste van het stel.

Vind ik niet voortrekken vind ik meer een noodzaak.

:angel:

@hanneke wrote:

Ik zou het denk ik niet proberen :oops: Alleen al het idee dat je 1 of 2 van je kinderen dan iets beters geeft dan de rest…Stom misschien hoor, maar ik denk toch dat ik zo zou denken. :think:






Of kolven als een gek en dan allemaal een kleinnnnn beetje… :mrgreen:

@Frischling wrote:

Geweldig he?



Ik zou het zonder meer ook doen, en als ik aanvullig nodig heb dan zou ik gretig gebruik maken van lieve moeders van het moedermelknetwerk.



(Of ik alleen katoenen luiers zou gebruiken weet ik eerlijk gezegd niet…;-))






Maarre, Frisch… jij heb er over een maand of 4 toch 3 aan de borst? :o :inlove: :inlove: :inlove:

Eind juni/begin juli!

Ja, zoals het er nu nog naar uitziet wel;-)

SUPER! :inlove:

@renzosmam wrote:

@hanneke wrote:
Ik zou het denk ik niet proberen :oops: Alleen al het idee dat je 1 of 2 van je kinderen dan iets beters geeft dan de rest…Stom misschien hoor, maar ik denk toch dat ik zo zou denken. :think:


Ja maar stel nou…die kleinste is 680 gram…die is dus gewoon tekort gekomen in de buik…als je dat dan zo goed kan maken met bv geven?

Zou je niet zo kunnen denken??

Ik wel…zo’n kleintje is wel erg gebaat erbij.

Ik zou ze allemaal proberen te geven maar zéker de kleinste en zwakste van het stel.

Vind ik niet voortrekken vind ik meer een noodzaak.

:angel:




Ja, da’s waar. Zo kun je het ook weer zien.