huh… ineens is het pikzwart hier, plenst het en breekt het onweer los hier :shock:
Ik dacht dat het mooi weer zou zijn hier … een half uur geleden was er nog niks te zien van dit alles.
Ben ik even blij dat mijn jongste toch wilde gaan slapen … anders had ik nu met ze op mijn fiets hier in het veld gezeten.
Maar goed … ik zie in de verte al weer een strookje blauw
en waar is hier??
idd, ben ik ook benieuwd naar;)
Land van Bartje … en nu fluiten de vogeltjes al weer en is de lucht weer blauw met een zonnetje.
Je kunt alleen aan het natte gras merken dat het net geplenst heeft … de stoep droogt al weer op.
Erg raar, dat het zo snel kan omslaan van mooi weer naar slecht weer en dan net zo hard weer naar mooi weer.
Hier ( regio rotterdam ) wordt het ook ergggg donker…
hier heeft het in het begin van de middag ook even geonweert hmzzzz dat ziet er vreemd uit moet dat nu met d of t worden geschreven? :think: ik ben er ook echt hopeloos in :thumbdown:
mmmmh no idea :think:
met 'n D…
het is een voltoord deelwoord, r staat niet in t kofschip of t fokschaap, dus wordt het een D.
Hier trouwens ook dezelfde plensbui gehad, alleen zonder rommel!
Weer wat geleerd :mrgreen:
klasse thankss :mrgreen: :thumbup:
Gewoon ook een e achter zetten dan hoor je het ook.
Je zegt onweerde en niet onweerte. :mrgreen:
Maar ik doe het ook het ook altijd met het 't kofschip hoor.
Hier geen onweer te zien trouwens.
Hier schijnt de zon, is het bloedje heet en behoorlijk drukkend. Heb de waaier net aangezet en het is hier beneden alweer 24.5 graden … :roll:
HIer werkelijk een prachtige zonnige dag gehad
het is lekker WARM
Beetje wind maar wel lekker
hier geen onweer en regen
hier brak tussen 08.00 en 09.00 de hel los :shock:
je wilt niet weten hoeveel water er in dat uur naar beneden gekomen is…
grote dikke takken van bomen zijn afgerukt :shock: ik kon mijn eigen voortuin niet eens meer zien zo hard regende het :shock:
oja en voor het allereerst stroomde de toilet over dus kan je nagaan hoe hard het ging.