wha het onweert

huh… ineens is het pikzwart hier, plenst het en breekt het onweer los hier :shock:

Ik dacht dat het mooi weer zou zijn hier … een half uur geleden was er nog niks te zien van dit alles.

Ben ik even blij dat mijn jongste toch wilde gaan slapen … anders had ik nu met ze op mijn fiets hier in het veld gezeten.

Maar goed … ik zie in de verte al weer een strookje blauw :pray:

en waar is hier??

idd, ben ik ook benieuwd naar;)

Land van Bartje … en nu fluiten de vogeltjes al weer en is de lucht weer blauw met een zonnetje.

Je kunt alleen aan het natte gras merken dat het net geplenst heeft … de stoep droogt al weer op.

Erg raar, dat het zo snel kan omslaan van mooi weer naar slecht weer en dan net zo hard weer naar mooi weer.

Hier ( regio rotterdam ) wordt het ook ergggg donker…

hier heeft het in het begin van de middag ook even geonweert hmzzzz dat ziet er vreemd uit moet dat nu met d of t worden geschreven? :think: ik ben er ook echt hopeloos in :thumbdown:

mmmmh no idea :think:

met 'n D…

het is een voltoord deelwoord, r staat niet in t kofschip of t fokschaap, dus wordt het een D.

Hier trouwens ook dezelfde plensbui gehad, alleen zonder rommel!

Weer wat geleerd :mrgreen:

klasse thankss :mrgreen: :thumbup:

Gewoon ook een e achter zetten dan hoor je het ook.

Je zegt onweerde en niet onweerte. :mrgreen:

Maar ik doe het ook het ook altijd met het 't kofschip hoor.

Hier geen onweer te zien trouwens. :slight_smile:

Hier schijnt de zon, is het bloedje heet en behoorlijk drukkend. Heb de waaier net aangezet en het is hier beneden alweer 24.5 graden … :roll:

HIer werkelijk een prachtige zonnige dag gehad :slight_smile:

het is lekker WARM

Beetje wind maar wel lekker

hier geen onweer en regen

hier brak tussen 08.00 en 09.00 de hel los :shock:

je wilt niet weten hoeveel water er in dat uur naar beneden gekomen is…

grote dikke takken van bomen zijn afgerukt :shock: ik kon mijn eigen voortuin niet eens meer zien zo hard regende het :shock:

oja en voor het allereerst stroomde de toilet over dus kan je nagaan hoe hard het ging.