Wezen kijken op psz

Vandaag ben ik met Anne bij de psz wezen kijken. Ik was er niet over uit of ik haar wel of niet zou laten gaan en omdat jemet 1.5 moet inschrijven zijn we maar even gaan kijken. Het was erg leuk. Anne vermaakte zich meteen met de kindjes en keek al niet meer naa mij om :eh: . Ik heb uitleg gehad hoe ze te werk gaan enzo en het klonk leuk en zag er ook leuk uit. Toen ik met Anne weer naar huis wilde, wilde ze niet mee…en maar huilen en dr jas niet aanwillen…hahahhaa Ik vond het wel lachen, normaal wordt er gehuild als de mama s weggaan en nu werd er gehuild omdat z eniet weg wilde! :think: Hoop niet dat z eniet blij is met haar mama :wink:

nee dat is het vast niet :wink:

maar wel fijn toch dat ze het zo naar haar zin had :thumbup:

Heb je haar al opgegeven?

Ja, ik heb haar opgegeven. Het is nog niet duidelijk wanneer ze kan gaan maar het zal waarschijnlijk september worden. Ze beginnen in augustus, maar de eerste week nemen ze geen nieuwe kindjes aan om de andere kindjes na de vakantie te laten wennen. Rond mei kan ik ze nog eens bellen en weten ze meer te vertellen over de wachtlijst. Leuk voor Anne, maar of ik het leuk ga vinden :cry:

Ik ben ook geweest kijken voor Rick en ga hem volgende week opgeven.

Waarschijnlijk kan hij in april al terrecht.

Ik vind het heel belangrijk voor hem, maar toen ik er gisteren zo liep toen moest ik wel even slikken bij het idee dat het zijn eerste zelfstandige actie zal zijn, zonder papa mama of oma.

En de eerste keer dat ik hem achter zal laten ga ik mooi bij iemand op de koffie heb geen zin om dan alleen te zijn :wink:

Ja, makkelijk zal het zeker niet zijn. Ik denk dat ik met de hond ga wandelen en een straat verder dan de psz bij een kennis op bezoek ga, als er dan wat is ben ik helemaal snel daar :mrgreen: . Maar goed Anne is nu al erg zelstandig en dat is best al eens slikken geblazen :shifty: