Weten jullie wat dit is??

Ik ontdekte gister bultjes bij Jayden alleen op een plek, weet iemand wat dit is??

meer…

Lijkt warmte uitslag :think:

Geen koorts (gehad)?

Lijkt idd op iets van warmte uitslga, zonneallergie?

Je hebt speciaall zonnebrandmelk voor zonneallergie daar mee verlicht je het jeuk en de roodheid bobbeltjes die er al zitten en voorkomt ook nieuwe uitslag,

als het na dat gebruik na 2 dgn niet wegtrekt kan het iets anders zijn

vaak op delen waar het huid het dunst is zul je deze plekjes zien , maar soms ook heel ernstig over al,

succes met beteren , mocht ie er koorts bij krijgen kan het passen bij zonneallergie maar dan is raadzaam om wel even kontakt op te nemen bij de HA , meer uit voorzorg zekerheid wat wel al dan niet is ,

liefs bianca

:shock:

wilde net een soort gelijk topic openen hier…Marit heeft echt exact hetzelfde!! maar dan op haar ribben kastje en op haar armpjes… :think:

als het warmte bultjes zijn zou je toch denken dat ze het, bv 2 weken geleden bij het andere hete mooie weer, ook zou krijgen?

Hee dat heeft Jasly ook!!!

Ook op die plek,

er zit ook een muggenbult en daarom krapt ze er aan,

ze heeft het ook over dr buik alleen niet zo erg,

Ook zeiden ze tegen mij dat het warmte uitslag was,

Wanneer gaat dat trouwens weg?

Ze blijft het toch niet heel dr leven houden?

Raar he, volgens mij geen koorts, tenminste hij voelde niet warmer dan normaal aan :think: :think:

Ik vind het zo gek, want vorige week vrijdag had een kindje bij het zwemmen precies hetzelfde alleen op zijn borst, ik zie haar alleen pas vrijdag weer, ben benieuwd of het bij he dan weg is, wat gek inderdaad!!!

Irritatie van een merkje in zijn kleding :think:

viènne heeft het ook gehad precies hetzelfde.

Was een schimmeltje dus zalf gekregen en het was heel snel weg.

Min of meer de boodschap, maak je geen zorgen gaat wel weer over geloof ik… Ik heb van de dokter eens begrepen dat zodra je kindje goed alert blijft en geen koorts heeft je er van uit mag gaan dat het ok is.