Werkt de ene test sneller / eerder dan andere?

Hallo,

Werkt de ene zwangerschapstest eerder dan de anderen?



Ik lees op internet een advertentie van een test die 4 dagen voor je ongesteldheid zou kunnen aantonen of je wel/niet zwanger zou zijn.

Ik ben geinteresseerd, omdat ik op vakantie ga en ik pas op de laatste dag van mijn vakantie mijn NOG dag heb en ik dus uit voorzorg niet zou kunnen drinken. (en de mensen met wie ik op vakantie ga, wil ik niet wijzer maken dan ze al zijn, maar ja, als ik niet gezellig mee drink, dan rijst het vermoeden al snel denk ik)



Ik vroeg me af of die advertentie marketing was en of men hiermee ervaring heeft.



Daarnaast vroeg ik me af hoe schadelijk alcohol is in het begin. Sommige zeggen dat het geen kwaad kan, omdat de navelstreng niet in verbinding staat nog in het begin, maar pas na 2 maanden. Dat lijkt me sterk. Weet iemand dit?



Bedankt, Groetjes

Die testen bestaan wel, maar ik vertrouw ze niet. Ik hoor er vaak positieve verhalen over maar ook negatief. En die onzekerheid dat een het bij een bepaald percentage gewoon niet werkt vind ik het niet waard en zou ik gewoon lekker na mijn vakantie testen met een ‘normale’ test.

Hallo Sus

Na alle verhalen die ik zo op dit forum heb gelezen, zou ik niet aanraden om aan zo’n vroege test te beginnen.



Want wie weet begint er wel iets maar zet het toch niet door. Dan ben je eerst dolbij met je positieve test en daarna zit je helemaal in de put! Weg leuke vakantie want dan voelt het toch als een miskraam.



Maarre…misschien een domme opmerking…je kunt toch ook een test meenemen op vakantie???

En dan kun je de eerste dagen altijd nog roepen dat je last hebt van een jet lag en nog niet wilt drinken.



Overigens heb ik wel gelezen dat de eerste weken nog niet heel veel kwaad kan, maar twee maanden lijkt me wat lang.



Hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes! Zal voor je duimen. En natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst!

normaal is de verbinging navelstreng moeder/kind compleet op 6 weken. (dus 4weken echt zwnager en 2 weken voor je laatste dat van je laatste menstruatie)

't Schijnt dat kruidvat 2 voor 4,99 ook vroeg positief kunnen testen maar als je nod aan het einde van de vakantie is heeft het toch geen zin?

Er is in het begin geen bloedverbinding maar ik zou niet teveel alcohol drinken.

Mijn gyn en vk zeggen beide dat het júist heel erg schadelijk is de eerste weken i.v.m het voorstadium van de aanleg van de belangrijkste organen en hersenen e.d. :eh: … Beter kun je dus als je zwanger wílt worden al niet meer drinken, je bent immers al zwanger vóórdat je je positieve test in handen hebt… Alvast een fije vakantie iig :lol: