Werkloze Schot heeft 16 kinderen bij 14 vrouwen

Nummer 17 bij vrouw 15 volgt binnen enkele weken

De Schot Jamie Cumming (34) is ondanks het feit dat hij werkloos is best een actieve man. Op seksueel gebied dan toch. Een van deze dagen verwacht de man uit Dundee immers zijn zestiende kind … bij zijn veertiende vriendin. Maar veel tijd om kind en moeder bij te staan heeft hij niet, want binnen enkele weken wacht immers nummer zeventien bij vriendin nummer vijftien. Dat allemaal terwijl hij enkele geleden nummer vijftien nog mocht verwelkomen.



Bijstand

De Britse sociale zekerheid ziet Cumming -we verzinnen de naam niet- dan ook niet graag komen. Als werkloze komt hij steeds om bijstand vragen telkens een van zijn nazaten op deze wereld verschijnt. Ook zijn moeder is allesbehalve trots op de verwezelijkingen van haar zoon.



“Wie denkt hij wel dat hij is? De vader van het jaar?”, vraagt ze zich af in de Britse pers. “Hij zou beter eens een job zoeken in plaats van in de recordboeken te willen geraken. Ik wil best voor mijn kleinkinderen zorgen en van ze houden, maar op deze manier kost het me wel veel tijd en moeite”, aldus moeder Lorraine, die niet met haar zoon praat.



Cumming werd voor de eerste keer vader in 1995. Hij was toen zeventien. Drie van zijn kinderen leven momenteel bij hem in.





Ongelooflijk toch? Het zal je kind maar zijn of erger nog, je vader.

Idd. Hier een kennis van ons (‘vriend’ van mijn vriend) die inmiddels zijn 5e kind heeft, bij dus ook inmiddels zijn zoveelste ex… Hij was hier toen ik net was bevallen van de derde, met zijn vriendin. Hij vertelde toen dat ie ook drie kids had, maar dan bij veschillende moeders… 'Nou, daar moet je trots op zijn :eh: ’ was mijn reactie. Ik heb haar dus ook gewaarschuwd, dat hij misschien goed in bed is, of een leuke vent, maar pas dus op als je aan kids begint…



Zij is zwanger geworden, en ook haar heeft ie verlaten (zij kreeg nummer 4 dus…)



Had het er laatst dus ook over met mijn vriend: ik snap die meiden/vrouwen dan ook niet. Dan zou ik echt alleen voor de seks wat met zo’n man doen, en me héél goed beschermen. Maar no way dat ik dan aan een kind zou beginnen, tenzij je het alleen op wil gaan voeden natuurlijk, dan heb je een donor…



Dus tja, van die man is het misschien vaag dat ie zoveel kids heeft, maar als vrouw kan je toch ook wel beter nadenken, tenzij dit is wat je wil (en nee, in 14 ongelukjes geloof ik echt niet)