werken met mdf vuller

Misschien een vreemde vraag, maar ik heb hier een tube mfd vuller liggen waar we iets op de babykamer mee willen afwerken (je weet wel schroefjes en kiertjes dichtsmeren )



Nu is mijn vriend eigenlijk druk bezig op de babykamer, maar ik wil hem zo graag helpen, ik heb alle tijd en hij werkt gewoon fulltime.



Nu wilde ik dus net aan de gang gaan, maar ik heb geen idee of je daar als zwangere wel mee mag werken???

Zie er geen “ingredienten” op staan en via google wordt ik deze keer ook niet veel wijzer…



Heeft iemand hier een idee???



Is er trouwens zoiezo een lijstje waar op staat wat je NIET mag gebruiken?

Vlgs mij laat ik nml veel meer dan nodig is…

Zodra er oplosmiddelen (tja wat dat zijn?) inzitten is het beter te laten doen. Verf op waterbasis is dus met minder/geen oplosmiddelen maar vuller lijkt me dat toch wel aardig vol zit. Het is soepel en dun als het uit de tube komt en wordt hard na drogen…zou het dus even niet doen helaas.

nou ja, jammer dat het dan niet gaat, maar dat heb ik liever dan dat ik met verkeerde middelen aan de gang ga.



bedankt voor de tip over het oplosmiddel, das een goeie om te onthouden, daar kan ik wat mee :-*

@femmie wrote:

Is er trouwens zoiezo een lijstje waar op staat wat je NIET mag gebruiken?

Vlgs mij laat ik nml veel meer dan nodig is…




Even vragen aan je vk…volgens mij valt het allemaal wel mee wat je niet mag hoor.



Ik zou er iig niet bij stil staan bij dit middel :shifty: Denk ook niet dat het kwaad kan, maar vraag het even na dan weet je het :wink: