Wennen op de basisschool

kaylee is naar de peuterspeelzaal geweest! :thumbup:

maandag was haar eerste dag op de grote school,helaas was dat niet zo’n succes. :cry:

net terug van de 2de dag en ze vond het geweldig! :thumbup:

gelukkig maar.

Het was gewoon even wennen voor Kaylee! Leuk dat ze t nu wel leuk vond!

Samila mag over 2 weken gaan wennen.

eerst 2 ochtenden

daarna 3 ochtenden

en daarna mag ze voor t echie (vijf ochtenden)

spannend is dat he!Ik vraag mij soms wel af wie het spannender vinden de kids of de ouders :oops:

Kaylee is wel erg benieuwd naar de kleine nu(is wel anders geweest)en vraagt nu wanneer de kleine baby nou komt,want ze wil haar school laten zien :mrgreen:

wat lief van kaylee :inlove: :-*

hallo!

Ben zelf juf van groep 1/2 en ik stel voor dat dat een prima plan is, de eerste week 2 ochtenden en de tweede week 3. Ik merk dat als er teveel tijd tussen zitten, het echt elke ochtend weer WENNEN blijkt te zijn. En de juf zal echt bellen als het niet gaat. En over die 5 ochtenden: als je merkt dat je kind moe is na twee ochtenden dan houd je haar gewoon de woensdag thuis, geen probleem!

Wel verstandig trouwens om na die eerste echte week het ook nog eventjes alleen bij de ochtenden te houden, kun je kijken hoe moe je kind is! Vaak lijkt het in het begin heel goed te gaan zonder moeheid, maar dat is ook verraderlijk: de nieuwigheid! Als die er eenmaal af is KAN het teveel zijn om gelijk ook de middagen te doen.

Succes he! :thumbup: :thumbup:

MJ, Samila gaat sowieso tot aan de zomervakantie alleen nog de ochtenden omdat ze in de instroomgroep zit.

Ik ben zo benieuwd hoe t zal gaan.

Ze heeft er nu wel heel veel zin in.

Ze zegt zelf steeds al: ik ga nog 2 keer naar de peuterschool en daarna ga ik naar de BASISSCHOOL!

Lekker ding :inlove:

Hoi!

Nou dan is ze er echt aan toe leuk hoor!! :lol:

Veel plezier alvast en succes!

Groetjes, Marie-Jeanne

Lief he=!

Vandaag had ze wel even, toen we haar naar school hadden gebracht, dat ze niet wilde dat we weggingen…

morgen de grote dag!!!

Spannend!! Veel succes!

Ik zat op Mats zijn uitnodiging te wachten, die bleek ik al een paar maanden in dezelfde envelop als het vragenformulier te hebben…

En precies op de dagen van de peuterspeelzaal dus ik moet mijn man nog overhalen of hij wil vragen of het op de andere dagen kan (mijn man is het schouderhalende type van ‘nou en?’).

Het is heel goed gegaan. Geen probleem met het haar daar achterlaten. Ze ging direct spelen enzo!

Ik kon Isana daar ook wel achterlaten, hahaha

Ze wilde nog wel een keer heen, had ze tegen juf gezegd!

C, hoezo moet je op andere dagen? Kun je Mats niet eerder van de pz halen?!