Welkom bij de 2003 mama's.

Mijn naam is Chantal en ben 27 jaar oud.

Mijn dochter is geboren 28-10-2003 en ze heet brittany.

ben een alleenstaande moeder maar bevalt me best.

helaas werk ik niet ivm afkeuring rug en m.e (vermoeitheidsyndroom)

Hopelijk melden zich nog meer moeders.

Spannend Melanie, een promotie. Succes maandag!



Hier wordt wel flink afgekletst, niet zo duidelijk en foutloos als zijn oudere broer, maar Mats kent een boel woorden en maakt lange zinnen. Je bent er in ieder geval al op tijd bij met Ethan, want ik ken een meisje die met haar 4e alleen nog maar mama zei en uiteindelijk op een speciale kleuterschool verderop terecht kwam. Na een jaar ging ze met sprongen vooruit en mag ze misschien naar de gewone basisschool, ze had gewoon ff wat extra aandacht nodig voor het leren praten.

hoi ik ben monique, moeder van 2 kinderen (ethan bijna 3 en levi bijna 1jr)

ik ga werken voor een uitzendt bureau speciaal voor verzorgings en verpleeghuizen. werkte parttime (18uur) in een verzorgingshuis maar wil graag mijn werk om mijn gezin plannen dan anders om.

ik ben zelf 25 jaar jong en 3jaar getrouwd.

Effies een vraagje hoor, waarom niet ons andere topic laten verplaatsen?

We hebben al 3 pagina’s volgekletst en ons voorgesteld daar…

en waarom verplaatsen eigenlijk als ik vragen mag?



ben gewoon aagje hoor :mrgreen:





( ga nu mijn bed dus lees het morgen wel hihi)

Nou ja, dat topic hoeft voor mij eigenlijk ook niet verplaatst te worden maar dacht dat Chantal deze geopend had omdat ze het onder kleuterpraat vond vallen.

Ik vermaak me prima bij contact en zie het nut hiervan niet zo.

Bovendien vind ik het ook niet leuk voor Maria33, die opent een topic en daar kwamen dus veel mensen op af…

het is idd leuker als we het bij 1 topic houden.

dus blijven we maar gewoon bij het oude…

Goedemorgen dames,

Ik ben dus Maria de moeder van Benito geboren 21-10-2003 en moeder van Francis 24-02-1989 en Rachel 28-06-1993



In mijn zwangerschap was ik iedere dag hier te vinden en ook de jaren daarna.Ben er een jaartje tussenuit geweest maar weer helemaal terug.



Deze topic is geopend omdat Chantalle op het idee kwam en ik haar de eer geef.Mij maakt het niet uit waar we dat doen :smiley:



Het lijkt me wel leuk het hier bij kleuterpraat te doen omdat het inmiddels kleuters zijn maar willen we verhuizen ?? Vind ik ook prima,pak ik mijn spullen in en verhuis mee.



Ik merk het wel



Groetjes,Maria

het kan misschien ook bij contact deze topic, mij maakt het op zich niet veel uit hoor, hij mag ook hier blijven :smiley:

@Heleen wrote:

het kan misschien ook bij contact deze topic, mij maakt het op zich niet veel uit hoor, hij mag ook hier blijven :smiley:


Het ging er meer om dat er nu twee topics zijn, we hebben op het eerste topic al 4 pagina’s vol gekletst en nu is het geloof ik de bedoeling dat we hierheen verhuizen en dat is wat ik bedoelde met mijn vorige posts.

Vind ik dus zonde omdat we al in een topic zitten met elkaar snappie?



hahaha nee ik volg het even niet :oops: , maar dat ligt aan mij, mijn hoofd zit “vol” op dit moment (oma in het ziekenhuis)…

ik dacht dat jullie alleen deze hadden



dus kijk maar hoor wat jullie willen… :smiley:

heleen sterkte met je oma :hug:

@Heleen wrote:

hahaha nee ik volg het even niet :oops: , maar dat ligt aan mij, mijn hoofd zit “vol” op dit moment (oma in het ziekenhuis)…

ik dacht dat jullie alleen deze hadden



dus kijk maar hoor wat jullie willen… :smiley:




Sterkte met je Oma :hug:

Heleen, sterkte met oma.



En ik stel voor om hier niet verder te schrijven, omdat kennelijk de beslissing al is gemaakt om bij Contact verder te schrijven.



Deze mag dus gesloten.