Welke zouden jullie kiezen...........

Zit hier een in dubio :shifty: dus ben eigenlijk opzoek naar ervaring(en) of adviezen. Misschien dat de moeders hier ons een beetje op weg kunnen helpen.

Plaatje 1 - Wishbone bike kunnen ze op vanaf 1 jaar op tot ± 5 jaar en daar kunnen ze mee lopen. Fietsje kan nog verbouwd worden naar twee wieler en het zadel kan ook hoger

Plaatje 2 - Pucky waar ze op kan leren fietsen en als ze moe wordt kan ze geduwd worden

Plaatje 3 - houten loopfietsje makkelijk in huis tuin en gaat mee tot?

Ik heb gekozen voor de driewieler. Is ook fijn om mee door de stad te crossen ipv met de buggy ofzo als je even om een kleine boodschap gaat. Ik neem aan dat op dit fietsje ook riempjes zitten waar je je kindje stabiel mee kunt vastzetten? Ik laat ook wel de hond uit met Sam op z’n driewieler. Kunnen we echt een heel stuk samen ‘lopen’ terwijl hij nog wel aktief bezig is. Wat natuurlijk in de buggy niet zo is.

Overigens hebben wij ook een loopfietsje wat veel in huis gebruikt wordt ( zit ie graag op voor de tv :roll: ) en een loopauto waar ie mee door de tuin giert. Hier is alles wat wielen heeft populair. :mrgreen:

Maar als ik het praktisch bekijk stem ik dus voor de driewieler! :thumbup:

Niks toe te voegen aan Mip :wink: Practisch, mooi, en je doet er volgens mij het langste mee.

Loopfietsje :slight_smile:

Die hebben we zelf ook, en dochter vind hem echt geweldig :inlove:

De driewieler, onze dochter heeft een schommelstoel een loopfietsje en loopwagentje alles gehad en ze doet er niets mee, enkel stickers peuteren en bekijken hoe de wieltjes draaien, de driewieler met stang vind ze leuk zolang er gereden word :wink:

let er op dat de trappers niet blijven draaien als je er mee loopt :wink:

succes :thumbup:

gr melanie

de driewieler, omdat je er m.i. uiteindelijk het langst en meest plezier van zal hebben :thumbup:

Hier ook de pucky, daar doe je gewoon het langste mee.

Maar ik vindt die loopfiets/poes zo cute :inlove: , dat als ik me het zou kunnen veroorloven die er ook bij zou nemen voor in huis.

De driewieler is voor buiten te spelen en de loopfiets voor binnen, goed excuus toch? :wink:

Ik vind loopfietsjes eng. Ze scheuren zo weg met een rotvaart, maar hebben nog geen benul wat gevaar is en wanneer ze moeten stoppen.

Ik zou voor de driewieler gaan.

Hoi,

Bedankt allemaal voor het reageren we hebben besloten om voor voorlopig voor in huis de poes te nemen moet eerst nog maar eens of ze daar wel op wil.

In het voorjaar kopen we een fietsje welke weten we nog niet

In begin deed mijn dochter ook niets met de poes, nu begin het te komen.

Ze loopt er wel al mee, maar ze weet nog niet hoe ze moet sturen :mrgreen:.

Gewoon zelf een aantal x erop zetten en meehelpen, zodat ze weet wat en hoe het werkt :smiley:

Heb hier ook zo’n leuke loopwagen staan en die staat ook maar te staan :shock: ze vindt er niks aan ja het wagentje van mama dat is wel leuk we zullen zien of het loopfietsje haar bevalt anders bewaren we hem voor Marley. Erop zetten komt wel goed ga hopen dat het haar echt gaat bevallen.