welke zonnecreme?

hoi hoi dames

ik vraag me af welke zonnecreme gebruiken als je zwanger bent?

ik ben voor de eerste keer… ik weet niet hoe dit moest doen? :oops: :oops:

buiten rondlopen met zon schijnt is toch geen kwaad voor zwangerschap?

wie heeft dit ook ervaring mee?

alvast bedankt!

:think: Waar smeer je je normaliter mee in?? Zorg dat je een hoge factor gebruikt en pas op voor een zwangerschapsmasker… tenzij je dit niet erg vindt… Verder kan de zon niet meer kwaad dan anders hoor. :wink:

@ICL wrote:

:think: Waar smeer je je normaliter mee in?? Zorg dat je een hoge factor gebruikt en pas op voor een zwangerschapsmasker… tenzij je dit niet erg vindt… Verder kan de zon niet meer kwaad dan anders hoor. :wink:

dank je voor je reactie

nou ja ik weet niet welke zonnecreme van hoge factor voor de zwangerschap, vandaar

die moeten dan een speciale zonnecreme of gewone?

alvast bedankt

gewoon de normale zonnebrandcreme halen die je anders ook gebruikt.

Ik heb bij mijn zoon geen last gehad van een zwangerschapsmasker, en denk dat jij er al 1 had gehad van deze zon als je er gevoelig voor was.

@marijke79 wrote:

gewoon de normale zonnebrandcreme halen die je anders ook gebruikt.

Ik heb bij mijn zoon geen last gehad van een zwangerschapsmasker, en denk dat jij er al 1 had gehad van deze zon als je er gevoelig voor was.

dank je voor je reactie :slight_smile:

oke toch mooi he

welke eigenlijk beste zonnebrandcreme halen?

ik heb geen last van of gevoelig hoor…

mama28, er bestaat geen zonnebrandcrème speciaal voor de zwangerschap!! Gewoon gebruiken wat je normaal gebruikt!!

Mama28, maak je nou eens niet zo druk :smiley:

Je moet genieten van t zwanger zijn…

Ik gebruik factor 30 voor mijn gezicht, want ik wil geen zw.masker…

Voor de rest gewone factor.

gebruik zelf die van de AH en die bevalt prima! Ook voor dochterlief is die prima te doen! Factor 30 idd, ik ben behoorlijk wittig en wil niet verbranden en geen zw.masker idd :wink:

dank jullie wel hoor

oke ik zal deze week nieuwe zonnebrandcreme halen van factor 30 voor me gezicht ja… en de rest gewoon 20 factor denk ik… beter dan niks :slight_smile: ik wil ook geen verbrand of zwangerschapmasker pfff ihhi

welke merk dan? :oops:

Nivea?

dat maakt niet uit, gewoon een merk dat jij fijn vindt :wink: loop een drogist binnen en je kan er niet omheen: met dit weer zijn de winkels volop gevuld met tig verschillende merken :mrgreen:

@Paco wrote:

dat maakt niet uit, gewoon een merk dat jij fijn vindt :wink: loop een drogist binnen en je kan er niet omheen: met dit weer zijn de winkels volop gevuld met tig verschillende merken :mrgreen:

oke dank je wel!!

fijn dat jullie helpen mij hoor!

ik vind het wel prettig… :slight_smile:

bedankt!

Hey!

Ik had gister een bedrijfsuitje. We zijn de 's middags gaan zeilen.

Je snapt wel met dit mooie weer was ik doodsbenauwd om te verbranden of te veel zon op te vangen. Schaduw is er niet op het water.

Ik heb dus factor 20 en 30 gebruikt. Ideeal ik ben niet verbrand en voel me vandaag zo fit als een hoentje. (op spierpijn in mijn kont van het zitten in de boot na :lol: )

Ik heb wel een pet opgehad. Eigenlijks is de tip goed smeren ook alle randjes en hoekjes. Normaal gebuik ik factor 15 in het begin en daarna factor 10. Durfde nu op het water en met de zwangerschap geen risico te nemen. Om me heen zag ik mensen ook smeren en die gebruikten bijna allemaal factor 20. Niemand is echt verbrand.

Doei!

aah leuk hoor Byffie :slight_smile:

ja daarom

ikke ook binnenkort weg een lange dag met mooi weer in TT Assen

daarom ik weet niet welke factor moet nemen vandaar

dus 20 a 30 factor beter he

Ik kreeg pas maanden na de geboorte van Em een zwangerschapsmasker. Ik wist niet dat dit kon, maar dus wel… Ik ben gaan smeren met Teint Perfection (tubetje van Nivea), dat speciaal werkt tegen pigmentvlekken. Dat hielp heel goed, ze verdwenen helemaal. Nu smeer ik het preventief. Ze hadden het niet bij de drogist nu, maar ze kunnen het gewoon bestellen. Het is een tubetje van 40 ml (doe je lang mee) voor iets meer dan 15 euro.

@Hupsakee wrote:

Ik kreeg pas maanden na de geboorte van Em een zwangerschapsmasker. Ik wist niet dat dit kon, maar dus wel… Ik ben gaan smeren met Teint Perfection (tubetje van Nivea), dat speciaal werkt tegen pigmentvlekken. Dat hielp heel goed, ze verdwenen helemaal. Nu smeer ik het preventief. Ze hadden het niet bij de drogist nu, maar ze kunnen het gewoon bestellen. Het is een tubetje van 40 ml (doe je lang mee) voor iets meer dan 15 euro.

Welke drogist ben je geweest. Ik heb dus ook zwangerschapsmasker en ik vind dit heel erg. Kun je het tijdens je zwangerschap ook gebruiken om weg te krijgen?

@Wawa wrote:

@Hupsakee wrote:

Welke drogist ben je geweest. Ik heb dus ook zwangerschapsmasker en ik vind dit heel erg. Kun je het tijdens je zwangerschap ook gebruiken om weg te krijgen?

Ja, voor zover ik weet kun je het gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap (doe ik ook). De eerste keer heb ik het bij het Kruidvat gekocht en nu besteld via de Etos. Overal waar ze de nivea-lijn verkopen kunnen ze het waarschijnlijk bestellen als ze het niet hebben.