Omdat Lotte erg van kleuren en knutselen houdt en het natuurlijk leuk vindt om haar schoen te zetten, vind ik het net als vorig jaar een uitdaging om zoveel mogelijk kleurplaten in te leveren en bij zoveel mogelijk winkels een schoen te laten zetten. Dus nu is mijn vraag, omdat ik er zelf nog zo weinig over heb gelezen, bij welke winkels kan Lotte haar schoen zetten of aan een kleurwedstrijd meedoen??? En tot wanneer natuurlijk!
Brand maar los!!!
Groetjes,
Viratine
Serieus ? Je wilt je kind in zoveel mogelijk winkels haar schoen laten zetten ? :eh: Nou vooruit dan maar, ik zag dat je je schoen kunt zetten bij de Lidl. Bij de ingang staan de schoenkleurplaten.
appie en deka hebben ook kleurplaten, verder heb ik nog niet zoveel gezien
wij laten nergens de schoen zetten…
Het is allemaal al zo veel. Thuis elke week op zaterdag de schoen, hij komt op school, op het werk van papa… en dan nog pakjesavond… dan ook nog overal schoentjes zetten… hmmm eet thuis wel een keertje extra pepernootjes :lol: (en dan eet mama echt niet mee hoor :liar: )
bij de c1000 hier, en bij de boni, kan je tussen bepaalde tijd met je gemaakte shoen de snoep komen halen bij sinterklaas. Overigens bij de c1000 krijg je altijd een prenteboek, dus daar breng ik wel het schoentje van onze uk heen!
verder bij scapino enzo volgens mij kleurplaten!
mmm een prentenboek is wel leuk natuurlijk :mrgreen:
(zijn dat diezelfde boeken die je nu krijgt bij diverse produkten?)
@Karin2 wrote:
Serieus ? Je wilt je kind in zoveel mogelijk winkels haar schoen laten zetten ? :eh:
Dat was ook mijn eerste reactie…
Heb je ook zoveel schoenen trouwens :think: of gaat ze die ook knutselen?
Volgens mij doen alle supers wel aan schoen zetten toch?
@mamaMarije wrote:
mmm een prentenboek is wel leuk natuurlijk :mrgreen:
(zijn dat diezelfde boeken die je nu krijgt bij diverse produkten?)
ja, en als ze overhouden worden die zo uitgedeeld, of andere leuke hebbedingetjes!
Karwei
Wij hebben vandaag de kleur en knutsel schoen van de Lild ingeleverd!
Dat is een kleurplaat van een schoen die je daarna moet uitknippen en in elkaar moet knutselen!
Ik weet dat het op meerdere plekken kan, maar heb zoiets van, ach 1 is genoeg. Misschien dat we ons ergens laten verleiden tot nog een keer maar ik vind het wel goed zo!
Je kunt ook zelf met haar knutselen en die schoen thuis zetten toch?
hier alleen bij de lidl…
1 winkel is genoeg
Hier bij de c1000 en ik vind ook een winkel genoeg.
Vind het niet als een uitdaging overkomen maar als hebberig…
@Madre wrote:
Hier bij de c1000 en ik vind ook een winkel genoeg.
Vind het niet als een uitdaging overkomen maar als hebberig…
wat mij opviel, is dat je tegenwoordig overal een kleurplaat krijgt,
en je schoen kan zetten…
zelfs hier in hobby winkel, bakker, fietsenmaker, bloemist…
Bij de AH.
Wij doen ook alleen bij de AH, komen hier dagelijks.
Verder bij nog meer winkels schoenen zetten, vind ik nogal onzin!! :roll:
( wat geef je nou een 4jarige voor voorbeeld, door bij bijv. 20 winkels de schoen te zetten :eh: !!! )
Hier ook alleen bij AH. Is ook lekker dichtbij.
wij komen in de AH en C1000 hier op het winkelcentrum. Bij 1 van beide winkels mag hij zijn schoen zetten. Maar daar houd het echt wel mee op hoor.
Vind het een klein beetje aso om overal schoentjes te zetten, kleurplaten vind ik wat anders.
Bij de super de boer heb je een heel uitdagende kleurplaat (wie dat heeft verzonnen, het is een bouwtekening dus totaal NIET aantrekkelijk voor kinderen om in te kleuren),
maar goed, die moet daarna inelkaar gezet worden tot een ONMOGELIJK gympje.
Het knippen was al een hels karwei, allemaal van die puntjes om daarna aan elkaar te lijmen, maar het lijmen ging natuurlijk al helemaal niet.
Ikea is er niets bij… en dat keer 2!!! :shock:
Ik lever ze in en ga daarna meteen klagen bij de balie, wat een hel!
waarom aso. Als ik hier meer winkesl tot mijn beschikking had deed ik het ook bij al die andere winkels, maar ik ga er niet voor rijden. De winkels bieden het zelf aan! dus… gewoon gebruik van maken!
@konijn wrote:
waarom aso. Als ik hier meer winkesl tot mijn beschikking had deed ik het ook bij al die andere winkels, maar ik ga er niet voor rijden. De winkels bieden het zelf aan! dus… gewoon gebruik van maken!
Het is gewoon hebberig, ik snap niet dat je het normaal vind.
Als de drogist een bakje dropjes op de toonbank heeft staan gooi je die toch ook niet leeg in je tas omdat de drogist een dropje aanbied?
Ik zou me doodschamen als ik mijn kind dat zou leren :think:
@Mellie wrote:
@konijn wrote:waarom aso. Als ik hier meer winkesl tot mijn beschikking had deed ik het ook bij al die andere winkels, maar ik ga er niet voor rijden. De winkels bieden het zelf aan! dus… gewoon gebruik van maken!
Het is gewoon hebberig, ik snap niet dat je het normaal vind.
Als de drogist een bakje dropjes op de toonbank heeft staan gooi je die toch ook niet leeg in je tas omdat de drogist een dropje aanbied?
Ik zou me doodschamen als ik mijn kind dat zou leren :think:
Nou ik vind het wel leuk als ik op 5 dec, heeeel veel kadootjes krijg…
dus dubbelpret voor een kind :mrgreen:
ik vind het niet hebberig, maar persoonlijk denk ik zo, kinderen krijgen al tegenwoordig zo veel, ze zijn straks nergens meer mee tevreden :snooty: