Ik heb sindskort een MIELE wasdroger met energie label A. Hij is dus voor een droger superzuinig in verbruik.
Hij valt wel in de hogere prijsklasse, maar na 2 jaar wassen heb je dat extra geld eruit.
Bij mij staat de droger in een ingebouwde kast en hierdoor is tie nog zuiniger omdat deze droger zijn warmte die hij uitstoot terug pakt om mee te drogen. Ook is de was super snel droog, ben er heel tevreden mee.
Oja, het is een 7kg droger dat vind ik ook wel fijn omdat mijn wasmachine dat ook heeft :mrgreen:
Ik zal eens zoeken naar het type nummer
Edit; het is de; MIELE warmtepompdroger type T 8957 WP (T8957WP)
welke ik heb wil je niet maar hij was wel erg goedkoop en droogt perfect alleen op tijd, dus een klok tot 100 minuten ofzo. indesit voor nog geen 300 euro
wij hebben een zanussi condensdroger, met veel droogprogramma’s, start uitstel (bjivoorbeeld als e vroeg naar bed gaat en wel gebruik v.d. nachtstroom wilt maken) knop om zoemer uit te zetten.
je hebt niet heel veel keuze zie ik net op kieskeurig wanneer je voor energiezuinig kiest :think: En de reviews over warmtedrogers zijn niet echt geweldig.
Ga volgende week ook maar eens naar de BCC om info in te winnen.
wij hebben een zanussi wasdroger. Die zijn qua aanschafprijs een stuk voordeliger dan bijv. Miele. Is met een draaiknop voor programmakeuze, een aan/uitknop, een kort programmaknop, een lage temperatuurknop en een knop om die irritante zoemer bij voorbaat al uit te zetten.
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: