welke wasdroger bevelen jullie aan?

Goedemorgen :smiley:

Aangezien onze wasdroger van Zanussi het na 10 jr aan het opgeven is moet ik mij gaan orienteren op een nieuwe.

Maar het is een doolhof qua merken etc…

Dus dacht laat ik even raad vragen aan jullie :mrgreen:

Ik heb een paar wensen:

• geen tijdsgestuurde maar ruime keuze aan droogprogramma’s
  • grote trommel :mrgreen:
  • energiezuinig
  • met afvoer dus geen condensdroger
  • geluidsarm

Kom maar op met tips, kan ze goed gebruiken :thumbup:

:-*

AEG carat lavatherm…

wij hebben een Miele en zijn erg tevreden.

Ik heb sindskort een MIELE wasdroger met energie label A. Hij is dus voor een droger superzuinig in verbruik.

Hij valt wel in de hogere prijsklasse, maar na 2 jaar wassen heb je dat extra geld eruit.

Bij mij staat de droger in een ingebouwde kast en hierdoor is tie nog zuiniger omdat deze droger zijn warmte die hij uitstoot terug pakt om mee te drogen. Ook is de was super snel droog, ben er heel tevreden mee.

Oja, het is een 7kg droger dat vind ik ook wel fijn omdat mijn wasmachine dat ook heeft :mrgreen:

Ik zal eens zoeken naar het type nummer

Edit; het is de; MIELE warmtepompdroger type T 8957 WP (T8957WP)

Die miele is erg mooi idd…maar slik…1500 euries :shifty:

Manlief krijgt een hartaanval whahaha.

Die aeg lijkt me ook wel wat…nog ff verder neuzen…wil wel iets te vergelijken hebben uiteraard :mrgreen:

welke ik heb wil je niet maar hij was wel erg goedkoop en droogt perfect :wink: alleen op tijd, dus een klok tot 100 minuten ofzo. indesit voor nog geen 300 euro :slight_smile:

Op kieskeurig staat erg veel informatie en ervaringen.

Wij hebben een heel goedkoop ding van 150 euro 8 jaar geleden gekocht…Ik geloof van het merkl Roby (n)…Doet het prima! :mrgreen:

wij hebben een zanussi condensdroger, met veel droogprogramma’s, start uitstel (bjivoorbeeld als e vroeg naar bed gaat en wel gebruik v.d. nachtstroom wilt maken) knop om zoemer uit te zetten.

Bevalt ons super goed!

@lbc wrote:

Op kieskeurig staat erg veel informatie en ervaringen.

Klopt maar vind het ook fijn om ervaringen te horen van moeders met gezinnen :mrgreen:

Onze huidige zanussi heeft het ook 10 jr gedaan dus op zich daar wel tevreden over. Meerdere hebben zo te lezen goede ervaringen…

Ga eens neuzen naar AEG en Zanussi.

Miele is echt buiten budget :wink:

je hebt niet heel veel keuze zie ik net op kieskeurig wanneer je voor energiezuinig kiest :think: En de reviews over warmtedrogers zijn niet echt geweldig.

Ga volgende week ook maar eens naar de BCC om info in te winnen.

Alvast dank voor jullie reacties :-*

Droogmolen voor in de tuin en wasrekjes voor in huis. Samen zo’n honderd euro, energiezuinig en milieuvriendelijk :thumbup: :angel: !

HOi,

wij hebben een zanussi wasdroger. Die zijn qua aanschafprijs een stuk voordeliger dan bijv. Miele. Is met een draaiknop voor programmakeuze, een aan/uitknop, een kort programmaknop, een lage temperatuurknop en een knop om die irritante zoemer bij voorbaat al uit te zetten.