Welke wandelwagen? Baby en dreumes/peuter

Nee bij me kennis niet, en dat ding kon je dus niet op alle wagens. Moest een bepaald soort onderstel hebben of iets…,

toch ziet hij er op dat filmpje best handig uit…

Denk ook wel dat de een er bij zweert en de ander niet hoor.

Maar aangezien onze peuter niet de kleinste en lichtste is, en we dus iemand kennen die hem zo goed als meteen weg heeft gedaan, hoeft het voor ons niet :wink:

Zodoende hebben wij gekozen voor de P&T.



Zelfde verhaal denk ik als met een kiddyboard en al.

Ook al eens naar gekeken, maar dat is tot 15 kg, en onze dame is 15 kg… bedankt voor de tip!

Je kunt ook echt veel weinig geld een Phil & Teds kopen.

Daarna verkoop je hem gewoon door als het niet meer nodig is :wink:

Denk ik fijner dan een duowagen, lichter ook.

Vooral als je reuma hebt!

Ik vond de phil en teds er geweldig uitzien, maar het kindje wat achterin zit, ziet niks. Ook van een kennis gehoord dat haar kind steeds helemaal opzij er uit ging hangen om maar wat te kunnen zien, dus daarom toch maar niet.

Ik kreeg een Graco, achter elkaar maar dat was geen doen. Ik ging toen regelmatig het bos in met de kinderen en dat ding was niet vooruit te krijgen, ik had dan gewoon spierpijn :lol:

Omdat nog een derde kindje snel erachter aan wel in de planning zat ben ik toen toch gaan zoeken naar iets anders en uitgekomen op een mountain terrain wagen, via mp. Het schijnt de smalste wagen met zitjes naast elkaar te zijn maar hij rijdt zo superlekker!! Ik heb er vier jaar lang heel veel gebruik van gemaakt en daarna nog doorgegeven, en hij was dus al tweedehands (ik heb er destijds 150 euro voor betaald geloof ik).

Echt een superwagen!