welke vloer(tegels)?

Kan vanavond wel even de voor- en na foto’s laten zien, moet zo gaan werken.

moest even zoeken, maar heb wel een foto van de keuken waar de vloer een beetje op te zien is.

Op zich een pracht vloer, maar dus wel vrij donker

cell, echt wel een mooie vloer zover ik het kan zien. Een blinkende?

We hebben ook zulke keukenkasten :slight_smile:

Nee, het is een compleet matte iets geruwde vloer.

Ik eh… vind glanzende vloeren echt uberlelijk :shifty:

Wat betreft schoonhouden is hij ideaal… ik hoef echt maar 1 x in de 10 dagen te dweilen (nouja, de keuken dweil ik dagelijks)

En als er gedweild is maakt het niet uit dat iemand over de natte vloer loopt, dat is wel zo praktisch met kinderen en een man die zweetvoeten heeft :mrgreen:



maar in het middenstuk van ons huis, wat toch zeg maar 3x 4,5 ofzo is is het gewoon donker en dan vind de ik de vloer extra nadrukkelijk aanwezig… een tint lichter grijs of meer leverkleurig (dat hebben vrienden van ons in een zelfde woning) scheelt al aanzienlijk.



Verder ben ik heel blij met ons huis en de vloer en gezien de kosten incluis vloerverwarming zou ik hem ook niet gauw vervangen. Maar als ik opnieuw mocht kiezen, koos ik dus niet meer voor antraciet. Dat leent zich meer voor een grote vierkante goed belichte ruimte.

Dat hadden we in Utrecht en daar vond ik het niet vervelend.

@dietske wrote:

crien, handige vloer lijkt me dat.

De onze die we nu hebben is ook echt een vloer waar je niks op ziet… zou eigenlijk dezelfde welw eer willen maar is niet meer te krijgen.

Eneige waar ik me aan stoor zijn de voegen, waren lichtbeige voegen en nu door vuil en stof donkergrijze geworden en dat oogt veel minder mooi dan met beige voegen. maar zelfs schuren met tandenborstel helpt niks.




Ik heb de hele vloer (pas na de bevalling van Ian hoor :lol: ) op handen en knieën gepoetst met hard borsteltje, zeep en stoomreiniger. Nu issie weer als nieuw! Zelfs de voegen zijn weer mooi grijs.



Nu houd ik 'm bij met dweilen en een stoomreiniger. Top vloertje! :thumbup: