Ik was van plan om vanish te kopen voor in de wasmachine. We hebben regelmatig vlekken die ik niet heb opgemerkt en die dus in de was er niet uit gaan, daarna ben je natuurlijk te laat (kom er meestal tijdens het strijken achter)
nu zag ik dat je van kruidvat ook oxi vlekweg hebt, is de helft goedkoper en je hebt nog 250 gram meer ook
máár werkt het wel…
of is er nog een betere?
(ik twijfel overigens ook aan onze wasmachine, maar eerst vlekkenverwijderaar proberen want dat is goedkoper dan een hele nieuwe wasmachine, deze is bijna 5 jaar oud en moet nog wel even mee kunnen…)
Ik gebruik altijd ossengalzeep, en krijg er tot nu toe alle vlekken mee uit.
Die heb je ook in een vloeibare variant waarvan je een beetje in de wasmachine kan doen.
Heb ook wel eens andere vlekkenverwijderaars geprobeerd maar vond die waardeloos!
Ik gebruik een rollerballflesje van Hara. Spul op de vlek smeren, meteen
in de wasmachien en echt alles gaat eruit :thumbup:
ik gebruik altijd de rose pot van vanish en als het oude vlekken zijn of dat ik denk hartnekkige vlekken dan zet ik het even een paar uurtjes in emmer met heet water te weken
en :thumbup: schone was zelfs de vieze spuitluiers vlekken uit witte rompers
ossegalzeep werkt bij mij het beste :thumbup:
Dasty van de Wibra :mrgreen:
Kost geen drol en werkt als een trein!
@~Melanie~ wrote:
Dasty van de Wibra :mrgreen:
Kost geen drol en werkt als een trein!
Ik wilde het net zeggen. De rest werkt ook niet zo goed. Als ik vanish gebruik zitten er echt nog steeds vlekken in en met Dasty gaan ze echt beter weg.
Met Ossegalzeep heb ik van die vieze fruitvlekken weggekregen toen ik nog fruitpapjes gaf aan mijn dochter.
Ik gebruik altijd huismerk van 't Kruidvat of Trekpleister (is hetzelfde). Als ik 'n vlek opgemerkt heb, zet ik 't meteen in 'n sopje tot ie in de machine gaat. Ooit is dat wel dagen (wel es 'n week gestaan omdat ik gewoon nog geen volle machine was had).
Als 't er niet uit is gegaan in de was, gaat 't weer in 't sopje tot de volgende wasbeurt. Dan smeer ik 't vooraf in met ossengalzeep. Meestal krijg ik 't er dan wel uit.
Ik doe wel altijd met voorwas en 'n schep in de machine, als er zo’n vlekken-kledingstuk tussen zit!
Hier is 't meer zo gekomen omdat ik geen tijd/zin had om alles vooraf te checken en in te smeren.
Ik vind 't dus fijn spul, van 't huismerk!
Groetjes,
Kaat
ik ben erachter hoe mijn vlekken eruit gaan :mrgreen:
gewoon in de was emmer als ik een vlek opmerk die er in de was niet is uitgegaan (dus tijdens opvouwen/strijken), halve dag laten staan met vanish en dan weer mee wassen: alle vlekken zijn er tot nu toe uit en ze waren echt oud…!!!
Vind het spul te duur om het bij iedere wasbeurt erin te gooien en ik kreeg toch nog vlekken uit de machine dus zo werkt het net wat beter :thumbup:
Had bij kruidvat met kraskaart de ariel vlekken verwijderaar gewonnen :mrgreen:
Moet m alleen nog uit proberen.
Meestal gebruik ik vanish ben daar heel tevreden over.
Hier biotex (spuitbus)